Vorrät?
Moderator: Avenger
Vorrät?
was findsch du, sött jede i sim vorrätschämmerli ha? i meine itz nid z stinknormale zügs wie eier, zucker, zibele etc.
für mi si z.b. kicherärbsli, piniechärne und früschi chrüter wie peterli oder rosmarin (rosmarin=gott! drum ou der nöi avatar) sehr wichtig.
es sötte eifach sache si, wo me äbe als vorrät cha bruche, d.h. dass si chli einigermasse lang haltbar si.
was hesch du so?
für mi si z.b. kicherärbsli, piniechärne und früschi chrüter wie peterli oder rosmarin (rosmarin=gott! drum ou der nöi avatar) sehr wichtig.
es sötte eifach sache si, wo me äbe als vorrät cha bruche, d.h. dass si chli einigermasse lang haltbar si.
was hesch du so?
Re: Vorrät?
pelati und pasta lol.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
wichtigst vorrat überhauptevo hat geschrieben:e 10pack fäldschlössli
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Also frischi chrüter sind nid grad öpis zum lang i de Vorratschamerä lagärä... ussert mer tröchnetsi, aber denn sinds kei frischi chrüter meh, logischerwis.kraut hat geschrieben:... vorrätschämmerli ... früschi chrüter ... wo me äbe als vorrät cha bruche, d.h. dass si chli einigermasse lang haltbar si.
Ich han eigentlich nid würklich es Vorratschamerä konzept. U.a. do ich i de Regel fascht täglich ichauf, und eh nid so viel Platz han.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ich finds super, nur ischs meistens bitzli leer
mues widr mal richtig ga iichaufe..
dri ghöre u.a. : pasta, rösti, öl, essig, pellati und süch no weniges in büchse (kidney beans, mais), div. im glas (konfi, pickles usw.), cornflakes, riis, salz, polenta, popcorn, guezli, chatzefueter

dri ghöre u.a. : pasta, rösti, öl, essig, pellati und süch no weniges in büchse (kidney beans, mais), div. im glas (konfi, pickles usw.), cornflakes, riis, salz, polenta, popcorn, guezli, chatzefueter

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
ah lol, mi fähler. vorratschämmerli isch nid richtig, eifach vorrat längt. früschi chrüter hani natürlech apflanzt. e rosmarin häbt so jahrelang häre.Acid hat geschrieben:Also frischi chrüter sind nid grad öpis zum lang i de Vorratschamerä lagärä... ussert mer tröchnetsi, aber denn sinds kei frischi chrüter meh, logischerwis.kraut hat geschrieben:... vorrätschämmerli ... früschi chrüter ... wo me äbe als vorrät cha bruche, d.h. dass si chli einigermasse lang haltbar si.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bier, thon 

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
I miinerä Neu Wohnig (i 3 Wuchä ischsi Fertig) hemmer äxtra ex Vorratsrüümli planet... Huerä super. Denn isch i de Chuchi nid immer alles so voll mit Spagti Pak und Züügs wo nur all 3 Mönet mal bruchsch, sondern alles im Vorraatsrüümli.. Mini Frau liebt mich wägä dem grad no meh..
agestuffer
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Teigware, Pelatti, Pfirsich (lueg mal the Road!
)Thon, aber au Linse & glaub no Ravioli und sone super Bohne Itopf vom Aldi (also quasi Johnny in guet). So 14 Täg mind. sött meh scho ohni chöne Migi&Co uscho.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das heisst zwible, du pisser.kraut hat geschrieben:zibele
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

zibele passt scho.Mastler(P) hat geschrieben:das heisst zwible, du pisser.kraut hat geschrieben:zibele
:typej:Mastler(P) hat geschrieben:das heisst zwible, du pisser.kraut hat geschrieben:zibele
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
es ist zeit zu säubern!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich han glaubs kei Vorrät und min Chüelschrank isch meistensch recht läär.
Chauf immer ih, was ich so in 1-3 Täg isse. Wenn ich mal 1 Wuche nöd chönt ichaufe, wär ich wohl tot. Dünn wie bin. 

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
bier
mineral wasser
whisky
thon
mais
chilli beans
raamen
harusame
misoshiru
nori
jenschti gwürzli
mineral wasser
whisky
thon
mais
chilli beans
raamen
harusame
misoshiru
nori
jenschti gwürzli

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
legendary membaz of splash.

Tatsujin hat geschrieben:legendary membaz of splash.
Alte, mir "kenne" üs scho huere lang!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
genau so gsehts bi mir o usNERV hat geschrieben:Ich han glaubs kei Vorrät und min Chüelschrank isch meistensch recht läär.Chauf immer ih, was ich so in 1-3 Täg isse. Wenn ich mal 1 Wuche nöd chönt ichaufe, wär ich wohl tot. Dünn wie bin.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Lol, het wasemP hat geschrieben:Alte, mir "kenne" üs scho huere lang!Tatsujin hat geschrieben:legendary membaz of splash.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
parmesan! rächt dumm isch es, wenn die beschte pasta jemals gmacht hesch und merksch, hesch kei riibchäs im huus.
aspirin o.ä.! fählt immer dänn wemme's am meischte bruucht. rächt ärgerlich.
aspirin o.ä.! fählt immer dänn wemme's am meischte bruucht. rächt ärgerlich.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ja logisch. han de balkon volle drmit.kraut hat geschrieben:wfrüschi chrüter wie peterli oder rosmarin (rosmarin=gott! drum ou der nöi avatar)

I speeled my drink!