The 6 most ominous trends in video gaming

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5
Re: The 6 most ominous trends in video gaming

Beitrag von meo »

Indie games, sie diä neuä retro games. Neui spiel ideä, ke DRM fuck, ke you have to be connected to the internet shit.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

evo hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:Ich glaub au der Evo würd im Indie-Sektor vil finde woner fröid dranne hät..
ich fahr ganz guet mit retro + nintendo + die hand voll pc/xbox spiel wo was tauge. mit wiiU bini denn ultra nextgen kompatibel :shock:

und trotzdem darf ich mi imne videospiel drüber usloh wie langwilig ich die meiste aktuelle games find
gli hesch no e 3DS mitem zeldlen! welcome to 1998 :wixer:
shubidu
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

:wix:
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

h4xX0r hat geschrieben:ich han no es verschweissts OMG NTSC colossus. wotts öpper chaufe für viel geld?
haus uf ebay. bald isches nüt me wärt. jetzt chunsch glaub no einiges defür über.
I don't believe in orange
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

DKCR isch ja mega gxi. chunt sicher s 2 und NSMB2 und MetriodR
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

h4xX0r hat geschrieben:ich han no es verschweissts OMG NTSC colossus. wotts öpper chaufe für viel geld?
Wivil Frengg wosch? NTSC J?
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Gurgelhals hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:Aber die "Eigeständigkeit" und "Originalität" wo am Begriff ahafte sind denn doch ehner dütlech z trenne vonere "Aura vom ehrlich und härt schaffende aber leider verkännte Künstlergenie" oder em "bohème" oder "langwiligem, pseudomässigem Kunstgwerblertum". Das sind Kategorie wo primär du mitem Begriff in Verbindig bringsch, will halt bitz en Abneigig gäge s Wort "Indie" hesch.
Mir gaht's - wie so oft - eifach um e präzisi Begriffsverwändig. Ich han en Abneigig gäge de Begriff "Indie", will er im alltägliche Gebruch ebe genau nöd eifach e neutrali Tatsach bezeichnet, sondern underschwellig immer au bestimmti qualitativi Üsserige mitschwinged. Das chan bewusst passiere (im Marketing) oder unbewusst, aber die qualitative Konnotatione sind eifach historisch bedingt da und chan me nöd eifach ignoriere. Wänn's drum gaht, ganz neutral d'Tatsach bezeichne, dass öpper nöd vo eme grosse Produzent finanziert wird, hinderet eim ja niemert dra, en entsprächend neutrale, d.h. weniger vorbelaschtete Begriff wie "independent", "freischaffend", etc. z'bruche, dänn isch de Fall au klar. E Diskussion über Qualität hätt hingäge i sonere Underscheidig zwüsched de Freischaffende und em Mainstream nüt verlore. Es gitt gnueg Schrott und gnueg guets uf beide Siite und die Vermischig vo dene beide völlig verschiedene Frage nach a) de finanzielle Abhängigkeite und b) de Qualität (wie's eme im Begriff "Indie" so de Fall isch) isch oft es Indiz für Schumschlägerei und Dänkfuulheit. Und gäge die Sache bin ich grundsätzlich allergisch, egal öb sie jetzt vo de "Indies" oder vo de "Mainstreamer" chömed :)

Churzfassig: Wer unreflektiert mit Buzzwords um sich schmeisst isch grundsätzlich verdächtig und/oder nöd de hellscht. "Indie" isch e so es Buzzword :idea:
Bi ganz uf dire Site was präzisi Begriffsverwändig abelangt. Nur hani de Indiebegriff wie gseit nie als so glade empfunde bzw. ne im Bezug uf Games eifach als ustuschbar mit independent (würklech neutraler?) verwändet (uns s Gfüehl gha dass das no vili da inne so mache). Aber ich gib mer müeh ab jetz, dine Närve z lieb. :P
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

derinderinderinderin hat geschrieben:Ettore for President.

wahr. er isch de gschidscht. oder emmel zmingscht so gschid, wies de görgler gern wett si.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Antworten