dass sie nur en tablettcontroller zum alte wii bringe würded, hätt ich ihne nöd zuetraut. für so dure halt ich sie nöd.

usgrächnet jetz en hitech konsole zbringe passt genau zu ihne.
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Ja ebe, lueg: http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f ... &start=450zwirrlibatz hat geschrieben:aber jetz hämers doch alli zäme gluegt?
zwirrlibatz hat geschrieben:¨nöd gschickt gsi¨, lol. ¨zuegäh¨, auweia. iwata und co chönnd jetz logisch sicher nöd öffentlich säge dass sie offebar paar lüüt überschätzt händ wenn ihne branchenerds d'miks is gsicht drucked. die meischte händs easy kapiert. jetz tüender grad echli gar vo geschter.
alles N "verteidige", rolf. wie oft es schöns dänkmuschter vom sephi.
zwirrlibatz hat geschrieben: usgrächnet jetz en hitech konsole zbringe passt genau zu ihne.
jede dänkfuul trottel wo da "mitliest" glaubt das.Sephi hat geschrieben:Isch halt eifach e Tatsach dass dini Kritikbereitschaft bi Nintendo exponentiell töifer isch als bi vilem anderem. Nid witer schlimm, aber jede wo da inne mitlist weiss das.
welli software händs bruucht? händs das gseit?
Ja genau, wir wei ja sooo gärn noch es paar Jahr uf dere alte Schrottchischte zocke.Microsoft: "Xbox 360 hat die Hälfte ihres Lebenszyklus erreicht"
24.06.11 - Die Xbox 360 hat erst etwa die Hälfte ihres Lebenszyklus erreicht, wie Chris Lewis von Microsoft in der britischen MCV meint. Das Xbox-Geschäft sei besonders durch Kinect angekurbelt worden und Kinect sei ein regelrechter "Andrenalinschuss" für die Konsole gewesen.
Jetzt würde man laut Lewis sehen, dass immer mehr Familien und ein jüngeres Publikum zur Xbox 360 greifen.
CLICK (C&VG: "MS: Xbox 360 'about halfway through' its lifecycle")
Die chauf ich denk glich.evo hat geschrieben:i lach di denn uus wenn geili japan shmups und mangagirl rape simulatione uffe WiiU kömme in hd grafix
wieso nid? jede tubel PC hett dasO_O hat geschrieben:die neue konsole wärde sicher nid 1080p@60fps als standard ha. das chasch grad mol vergässe.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] und 18 Gäste