The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
suscht chan mer ja immer no a de Tankstellene go ichaufe es hät sogar e 24h Tankstell am Flughafe bin eifach nüme sicher obs au i de Nacht Alk verchaufe dörfed
Zoran hat geschrieben:@ agestuffer: Alex hät er gheisse ... han im es Mail gschribe er hät aber nöd gantworted also glaubi nöd das er chunt
Schad, ich het gern mit ihm über Jak & Daxter gredet wo er vor 10 Jahr mal so super gfunde hät und ich etz tatsächlich au mal no gspielt han und ganz guet finde...
evt. nimmi au no e Harrass mit...mol luege wägem geschleppe...kha me dörte guet parke? isch nid am gliiche ort wie vor Johre, wo s Schwiizer TV kho isch, oder? Imene sone schuelhuus?
edit: isch waldhütte *freu*
demfall nimmi chnoblibrot für auui mit
Come on - Bier ghat jetzt nid so schnell kaputt.. de Summer fahngt erscht ah, das wo förig isch konsumiersch jetzt locker bis im Septämber!
(oder trinksch DU kei Bier)
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
fruesch und warm. mir wuessed ja wie gern du mal en schwanz lutsche wuerdsch, drumm haemmer daenkt organisiere mer dir eh chue. double win, extra fuer dich.
enjoy und schmatz noed zluht.
isch wohl falsch gsi vo mir zdaenke dass sich susch niemert bi dem kontext ahgsproche fuehlt usser dae nerv. ,
Isch super gsi. Het wieder viel Lüt gha und der Bloody isch au wieder derbii gsi. Ig ha es paar Lynx- und Jaguar-Spiel chönne ateste. Au super isch wieder am Pitsch si Lötkolbe-SNES gsi. Weniger guet, dass es bim Super Ghouls 'n Ghosts kurz vor Schluss e Reset usglöst het unds wieder vorne agfange het. E Videokamera isch übrigens öppis wo me sich au hüt no cha überlege ds chaufe.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.