Fraue
Moderator: Avenger
Re: Fraue
d schirris sind under aller sau a dere wm. tuet mer leid, hettets lieber männlichi erfahreni profi schietsrichter uf de platz gstellt als sowas. eis zwei sertig metsch sind ja no luschtig aber es isch einersitz für de zueschauer wie logsicherwies für d manschafte en huere nerv.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
d'schirinne sind würkli gar nöd alli immer souverän aber trotzdem mal halblang mache. erinnered euch schonume a d'manne wm 02 korea/japan. reini lotterie gsi. und es wär dumm jetz nach "erfahrene & guete" manneschiris zrüefe, nöd nur will me normalerwiis dene au nahschimpft, sondern will frauefuessball uf dem niveau halt no wachse muess und da ghört de schiriteil trotz allem au drzue. growing up in public.
@acid
ok han dänkt zwüsche de ziile chäm gnue dure. logisch isch das en witz mit em moderatore lob. dasch showbiz. die müend ja gueti stimmung verbreite. das isch wie videospielheftli, alles isch immer super und guet und mega will niemer will die glanzlos wahrheit ghöre. bi tv statione vom usträgigsland sowieso nöd. alles wahnsinn sommerfest fuessballweltmeischterschaftgastgeber der herzen.
aber ebe, me chönnts au eifach luege mit spass und spannend wie manneschutterei isch es genau gliich. wänn nöd no meh wäg em no viel grössere ateil vo unberächebarkeit. ich verstah au nöd was d'lüüt da vo manne- vs frauespiel redet. inwiefern isch das irgendwie relevant? alli manneteams schlöhnd alli fraueteams. schön. wer us dem folgered, dass frauespiel under sich prinzipiell schlächter sind macht en grobe dänkfähler.
aber gell, sind halt fuessballkonnässore....
@acid
ok han dänkt zwüsche de ziile chäm gnue dure. logisch isch das en witz mit em moderatore lob. dasch showbiz. die müend ja gueti stimmung verbreite. das isch wie videospielheftli, alles isch immer super und guet und mega will niemer will die glanzlos wahrheit ghöre. bi tv statione vom usträgigsland sowieso nöd. alles wahnsinn sommerfest fuessballweltmeischterschaftgastgeber der herzen.
aber ebe, me chönnts au eifach luege mit spass und spannend wie manneschutterei isch es genau gliich. wänn nöd no meh wäg em no viel grössere ateil vo unberächebarkeit. ich verstah au nöd was d'lüüt da vo manne- vs frauespiel redet. inwiefern isch das irgendwie relevant? alli manneteams schlöhnd alli fraueteams. schön. wer us dem folgered, dass frauespiel under sich prinzipiell schlächter sind macht en grobe dänkfähler.
aber gell, sind halt fuessballkonnässore....

I speeled my drink!
es isch aber scho e unterschid, ob e gälb-roti charte wägere angebliche schwalbe oder es angeblächs offside zu diskussione füehrt oder we d schiri-frou nid gseht, dass eini der ball nid nume ad hand überchunnt, sondern für ca. 2 sekunde ID HÄND nimmt. da isch ja sogar ds aberkannte goal vo ängland gäg dütschland letscht jahr harmlos dergäge. so öppis darf itz eifach nid passiere.zwirrlibatz hat geschrieben:d'schirinne sind würkli gar nöd alli immer souverän aber trotzdem mal halblang mache. erinnered euch schonume a d'manne wm 02 korea/japan. reini lotterie gsi.
es isch eifach vill statischer die ganz gschicht und das machts langsam, fuessball lebt vo de zweikämpf und de dynamik, bis die mal d siite gwechslet haet, wachst mir scho lang en zweite pimmel. und de platz wo die z-t sich gegesiitig lönd, das isch ja hanebüchen
klar haets sini berechtigung aber mir isch das zu langwielig.

klar haets sini berechtigung aber mir isch das zu langwielig.
natürlech. findi super, froueschutte. aber i muesses itz nid unbedingt luege.thaeye hat geschrieben: klar haets sini berechtigung
ne super find ich das nöd. drum lueg ichs ja au nöd.
söllet gschider mini wohnig putze anstatt chli an bölle go ginnge, die emanze die!
söllet gschider mini wohnig putze anstatt chli an bölle go ginnge, die emanze die!

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
kraut hat geschrieben:da isch ja sogar ds aberkannte goal vo ängland gäg dütschland letscht jahr harmlos dergäge.

hüt isch spielfrei. ich halts nöd us.aug hat geschrieben:mir isch das zu langwielig.

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
Giele, höret uf über dä Rotz ds rede. Wenns nech würklich gfallt, denn göt am Samschtig usse und suportet eue local club. Dört chöit dr allefalls e Wurscht und es Bier erwärbe und gseht zum selbschtchoschterpis vo ebe dere Nahrig öppe ds gliche. Ab 2.Liga allefalls noch chli besser.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
geschter isch aachen - duisburg cho, logischerwiis hani das gluegt statt de belanglosi frauescheiss-fuessball.thaeye hat geschrieben:ne super find ich das nöd. drum lueg ichs ja au nöd.
da no passend en 3-siite Artikel:
http://www.heise.de/tp/artikel/35/35041/1.html
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
http://youtu.be/k6_BqPs96rY?t=3m54s er isch glaub selber noed dae groesch fan vo fauznfuessball. bim 3:0 au, voll unbeihdruckt. nueht anders erwartet. 
brasil http://youtu.be/EiPmGJsBwlU

brasil http://youtu.be/EiPmGJsBwlU
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
"passend" isch tatsächli s'passende wort.zeromeier hat geschrieben:da no passend en 3-siite Artikel:
http://www.heise.de/tp/artikel/35/35041/1.html
I speeled my drink!
schland vs franzfrau. am afang teils schleppend de aber immer besser worde.
UI und sie hend male en guete schiri gha wo (nach minere a sicht nach) fehlerlos pfiffe het.

UI und sie hend male en guete schiri gha wo (nach minere a sicht nach) fehlerlos pfiffe het.

7 Minute hanis usgalte. Nid sehr lang.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
äigentli zlang.emP hat geschrieben:7 Minute hanis usgalte. Nid sehr lang.
ich han no kommentär idä news gluegt, mich mached die so unglaublich hässig. unfassbar.
mämä, frauefuessball en grosse schritt, mämä frauefuessball so guet wie nie mämä.
BLA. scheisse und tumm isches.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
zwirrlibatz hat geschrieben:ihr sind so schnurris. alli moderatore schwärmed immer vo de qualität vo de spieli. und wer verstaht da wohl meh, die wo jedes spiel luege oder ihr trottle wo nach em erschte verstolperer grad "bestätigt" umschalte und CSI miami gaffe? peinlich isch das wieder mit euch.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
mich bringt das eher zum lache.zeromeier hat geschrieben:mämä, frauefuessball en grosse schritt, mämä frauefuessball so guet wie nie mämä.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

wie gseit am afang isches ned sonderlich beruschend gsie.es het wenns mer recht isch erscht so ab 30+min azoge.emP hat geschrieben:7 Minute hanis usgalte. Nid sehr lang.
Die zweit halbziet het mer de einiges besser gfalle.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
es lauft no u17 wm und copa america, zudem teschtspiel vodä 1. liga und de sc cham spielt sicher au irgendwenn mal.
alles isch besser und schöner zum aluegä als das. ab de ko rundi chönts dankm spannigs-effekt no interessant sii.
alles isch besser und schöner zum aluegä als das. ab de ko rundi chönts dankm spannigs-effekt no interessant sii.
Overdose hat geschrieben:wie gseit am afang isches ned sonderlich beruschend gsie.es het wenns mer recht isch erscht so ab 30+min azoge.emP hat geschrieben:7 Minute hanis usgalte. Nid sehr lang.
Die zweit halbziet het mer de einiges besser gfalle.
ich han gluegt wos scho 2:0 isch gsi.
zeromeier hat geschrieben:es lauft no u17 wm und copa america, zudem teschtspiel vodä 1. liga und de sc cham spielt sicher au irgendwenn mal.

ja copa america gaht ab...neymar (bald real madrid) und ganso (bald ac mailand).
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860