Konscht (ehemals und immerno rip cy)
Moderator: Avenger
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
http://www.cytwombly.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
wenn grad nöchschtens z'münche bisch: http://www.muenchenblogger.de/bildergal" onclick="window.open(this.href);return false; ... -warhol-co sehr empfehlenswert.
wenn grad nöchschtens z'münche bisch: http://www.muenchenblogger.de/bildergal" onclick="window.open(this.href);return false; ... -warhol-co sehr empfehlenswert.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 12 Apr 2012 16:15, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Re: rip cy
so Züg macht mer Durchfall.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Aber so was vo...
Wenn en geile Warhol wetsch gseh geisch am beschte ids BMW Muesum. Kunscht ohni Artsy Fartsy wuawuah Steil.

Aber Obacht, es isch nid a Dir drüber ds befinde öb das Wert hett oder nid!
http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=13&t=2782
Selber Denke= Tüfel.
http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=13&t=2782
Selber Denke= Tüfel.
Hmmm, die Bilder chömmed mier bekannt vor.
Chönnt dä Typ si, wo find, dass jedi Bewegig en authäntische Uusdruck isch vom eigene Inneläbe säg und me kein elaborierte Künschtler isch,
sondern me wird sälber zum Medium, vo dä authentische innere Regige.
Chönnt dä Typ si, wo find, dass jedi Bewegig en authäntische Uusdruck isch vom eigene Inneläbe säg und me kein elaborierte Künschtler isch,
sondern me wird sälber zum Medium, vo dä authentische innere Regige.
Zuletzt geändert von Vyse am 07 Jul 2011 13:05, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
DROGE MACH KEIN BOOOGE UM DROGE; DROGE SIND GUET, ALLES ANDERI WÄR GLOOOGE
Es isch eifach en andere Versuch, en völlig anderi Herangehenswiis zum öppis male. (falls es dä isch, woni meine) Me muen nöd immer i dä Fuesstapfe vo dä Renaissance-Künschtler wandle.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Vyse hat geschrieben:Me muen nöd immer i dä Fuesstapfe vo dä Renaissance-Künschtler wandle.
FullAck und glaubt au kene.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
dä emp
en neue höhepunkt in peinlich. verzell doch grad no chli was über religion und svp wenn grad drbii bisch. 

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
ich han de voll nöd kännt, aber jetzt kännen es bitz. sehr guet!
gforum isch halt ebe schos beschte gamer- & culturforum, und cultur mit c, logisch!
gforum isch halt ebe schos beschte gamer- & culturforum, und cultur mit c, logisch!
Sorry gäll, dass ig nid ds Feuilleton vor FAZ uf schwizerdütsch da inn abgschribe ha und ig für de Verluscht vo däm abstrakte Expressionischt (?) numme es "who-gives-a-fuck" übrig ha. Ha numme mini Meinig gschribe. Ha mi halt no nid ganz dere Elite chöne beuge wo mit vorschribt was Kunscht isch und was ig guet z finde ha.

So gsehts öppe us wenn mi 3 jährig sohn de Murtesee malt. Beschränkti Geischter lese aber de Vernissagetext derzue und haltes denn für "wichtig". ROFL
Vyse hat geschrieben:Me muen nöd immer i dä Fuesstapfe vo dä Renaissance-Künschtler wandle.
Weisch, isch alles guet und recht. Aber de Cy bietet Inhalt für en ganz en chline Kreis. Und da ghört NIMMER da inne derzue. Au nid die wos meine si würdes dües logischer wis nid.
Ich muess mi au amigs amüsiere über die Lüt wo z.B. mit wichtigem Gsicht vorem Klee sine Entwürf im Kleemuseum brüete.
Los uffen Finger!

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
dass es de emp nie zstand bringt öppis nöd völlig absehbars und klischierts zämezschwafle isch klar, aber de "ich chan sälberdänke" idiot chunnt tatsächlich als siebetrillionscht möngel au no mit em "aso min goof chan das imfall scho lang au blabla...". soviel zu feuilleton abschriebe und käs dänke vorschriebe lah.
ich chan sälber dänke aso isch das nur gekleckse und gekritzel. als kunscht chönnds das de weiche go verchaufe aber sicher nöd mir.

ich chan sälber dänke aso isch das nur gekleckse und gekritzel. als kunscht chönnds das de weiche go verchaufe aber sicher nöd mir.

I speeled my drink!
zwirrlibatz hat geschrieben:dass es de emp nie zstand bringt öppis nöd völlig absehbars und klischierts zämezschwafle isch klar, aber de "ich chan sälberdänke" idiot chunnt tatsächlich als siebetrillionscht möngel au no mit em "aso min goof chan das imfall scho lang au blabla...". soviel zu feuilleton abschriebe und käs dänke vorschriebe lah.![]()
wenni ig dir zwei Bilder würd härehebe, eis vom cy und eis gekritzel, meinsch du chöntsch se unterscheide?
Ig wett mal chli Inhalt vo Dir ghöre. Das "jede isch tumm hie" heimer itz denn mal ghört. Öb im Frauefuessball oder süsch irgendwo. Gang doch ande Ort häre wos nid eso isch.
Dire Need. Würklich. Ganz Arm. Hei si die amne andere Ort usegschosse, wüll de Us drittklassige Studiomusiker oder was au immer ebe doch nid ganz eso dr Checker bisch?
Und das es nid Kunscht isch das niene. Aber i dire vorignone vollmongoart nimmsch das mal eifach ah gell. Ig ha gschribe das mir nüt gitt. Und das isch halt numal so. Weisch meinig, und Diskussionsforum. eigentlich no es guets Päärli. Aber das geit Dir nid in Chopf. Darum isch dis Musigforum z.B. au en Msturbationsegge vo Dir und dim erbärmliche grosschotz "IMO:" Wikipedia-Artikel-zitier Kolleg.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
peinlich wie du bi dene ussage nöd merksch dass du über dich sälber redsch. de internetgrosschotz, de allesbesserwüsser, sichsälberüberschätzer und de schüümendi rundumschlagbeleidiger wenn mal öppis uf dich zruggfallt. aber easy, du muesch dini komplex uf anderi* projiziere zum dur din tag cho. 
*und das uffallenderwiis uf die lüüt, wo ahnig händ vo sache wo du nöd kännsch. das vertreisch offebar nöd.

*und das uffallenderwiis uf die lüüt, wo ahnig händ vo sache wo du nöd kännsch. das vertreisch offebar nöd.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
DRÄCK!!!
http://www.sueddeutsche.de/kultur/deuts ... -1.1276913" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.sueddeutsche.de/kultur/deuts ... -1.1276913" onclick="window.open(this.href);return false;

I speeled my drink!
D Szene vor moderne Kunscht und de Kapitalmarkt hei meh Parallele, als meh so uf e erscht Gedanke hi chönt vermuete.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Aktenzeichen XY... gelöstWertvollstes Gemälde des Zürcher Kunstraubes sichergestellt
Nun fehlt nur noch eines der vier gestohlenen Gemälde aus dem Zürcher "Jahrhundertkunstraub": Am Donnerstag wurde das wertvollste Gemälde, "Der Knabe mit der roten Weste" von Paul Cézanne, in Serbien sichergestellt.
Drei maskierte unbekannte Männer hatten am Sonntagnachmittag, 10. Februar 2008, die Sammlung E.G. Bührle im Stadtzürcher Kreis 8 überfallen und vier Ölgemälde gestohlen. Der Wert der Bilder belief sich auf rund 180 Millionen Franken.
Zwei Bilder waren rund eine Woche später in einem Fahrzeug auf einem Parkplatz der Psychiatrischen Universitätsklinik Zürich gefunden worden. Die beiden Bilder von Claude Monet "Mohnfeld bei Vétheuil" und Vincent van Gogh "Blühende Kastanienzweige" hatten einen Wert von insgesamt rund 70 Millionen Franken.
Später war der Fall, der europaweit für Aufsehen sorgte, dann auch Thema in der Fernsehsendung "Aktenzeichen XY...ungelöst". Rund ein Dutzend Hinweise gingen darauf bei der Polizei ein. Die beiden Gemälde von Cézanne und Edgar Degas blieben aber unauffindbar. Das Bild von Cézanne wird auf 100 Millionen Franken geschätzt, der Degas "Ludovic Lepic und seine Töchter" ist 10 Millionen Franken wert.
Lukas Gloor, Direktor der E.G. Bührle-Stiftung, konnte am Donnerstag nichts auf Anfrage der Nachrichtenagentur sda sagen. Er wisse noch nicht, dass das Bild sichergestellt sei.

I speeled my drink!
Re: Konscht (ehemals und immerno rip cy)
Also mini Frog zu dera Usänandersetzig wär: Werum söt en 3 Jähriga nid i de Lag si öpis tolls, schöns und wertvolls oder gar wichtigs z schaffä?
Tönt jo chli so als wär alles scheisse was 3 Jöhrigi mached. Ich glaub das isch aber überhaupt nid de Fall.
Tönt jo chli so als wär alles scheisse was 3 Jöhrigi mached. Ich glaub das isch aber überhaupt nid de Fall.
!!!
Isch aber logischerwiis genau so au a dich gangä... du hesch jo versuecht ander z diskreditiere, will diä anschiinend so moled wiä din drüjährig Sohn. Demit diskreditiersch ebä nid nur de ander, sondern ebä au din Sohn, will das was diä beidä ahngeblich so ähnlich mached schinbar nid würdigenswert isch. Und de zwirrli macht denn halt s glichä, und deskreditiert din Sohn, willer natürlich das vo ihm als guet empfundene Bild, gägä dini negativi dütig will verteidigä. Vergisst aber debi halt, dass din Sohn villicht gar nid so schlächti Bilder macht, wiäs vo dir tönt, und drum de negativ gmeinti Verglich eigentlich es wunderbars Komplimänt chönt si.
Das mol abgseh devo dass din 3 Jährig sohn a all dem überhaupt nüt defür chan, und wahrschindlich eifach gern hi und da es schöns Bildli molt, ohni sich au nur im entfernteschtä vorzstellä dassmer do drüber irgendwiä strittä müest.
Das mol abgseh devo dass din 3 Jährig sohn a all dem überhaupt nüt defür chan, und wahrschindlich eifach gern hi und da es schöns Bildli molt, ohni sich au nur im entfernteschtä vorzstellä dassmer do drüber irgendwiä strittä müest.