The evolution of games from the 8- and 16-bit eras through to the current generation is nothing short of staggering. Over the years, as the horsepower of consoles and the technical know-how of developers have grown, so too has the complexity and depth of the games we play. Now more than ever and more than any other medium, games can provide interactive experiences that are cinematic in scope.
The current console generation allows developers to create beautifully realised worlds, seemingly without limitations. From the gritty (and sometimes zombie-infested) wild west of Red Dead: Redemption to the space-zombie-infested spacecraft of Dead Space, games have never felt more alive and rich. Yet in spite of the advancements made by the gaming industry over the past 20-plus years, one vestigial element of old-school gaming remains: the big, the bold, the dumb… the boss fight.
boss fights - logisch sinds super. es muess aber au id dynamik vom game passe. zb. bruchts keini im ne gta aber villi im ne megaman.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
gah vilicht mal es chopf mri und en intelligenz tescht go mache. ich glaub du haesch es manko wo wenn paech haesch gsundheitlich choent sie.
ussert natuerli du haesch mich richtig verstande, findsch das aber wuekli eh gueti idee vo dir.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
O_O hat geschrieben:WoW boss fights gseh als outsider 100% scheisse us. und en lady gaga song als BG hilft sicher au nid gad.
Ist doch bei fast allen Rollenspielen so. Irgendwelche Tolkien-Figuren oder androgyne Männchen mit Stacheln auf dem Kopf stehen schlecht animiert in der Gegend rum und überall hats riesige Tabellen. Spannend.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
From the gritty (and sometimes zombie-infested) wild west of Red Dead: Redemption to the space-zombie-infested spacecraft of Dead Space, games have never felt more alive and rich.
O_O hat geschrieben:WoW boss fights gseh als outsider 100% scheisse us. und en lady gaga song als BG hilft sicher au nid gad.
Ist doch bei fast allen Rollenspielen so. Irgendwelche Tolkien-Figuren oder androgyne Männchen mit Stacheln auf dem Kopf stehen schlecht animiert in der Gegend rum und überall hats riesige Tabellen. Spannend.
Rooofl
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
scho rächt lol. RPG's hän zämme mit shmöps die beschte ändgegner überhaupt. egoshooter ändgegner sin hingege meistens sehr schwach. ab 2004 sogar unterem unterschte unterhund.
evo hat geschrieben:scho rächt lol. RPG's hän zämme mit shmöps die beschte ändgegner überhaupt. egoshooter ändgegner sin hingege meistens sehr schwach. ab 2004 sogar unterem unterschte unterhund.
Au da wieder mal en typische Fall vo "Nüüt us em Metroid Prime glärnt."
...ja, ich weiss, isch kein Egoshooter, aber zeigt vorbildhaft uf, wie me grandiosi Bossfights in ere Ego-Perspektive chan mache. Aber wahrschinlich isch de Asatz vom Prime nöd mit de "press X to win"-Mentalität vo de hüttige Egoshooter vereinbar.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
From the gritty (and sometimes zombie-infested) wild west of Red Dead: Redemption to the space-zombie-infested spacecraft of Dead Space, games have never felt more alive and rich.
:HERR ROFFEL:
Was sind das für Lüüt, wo so Sätz schriibed? :typej:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
chunnt druf a. In vielne Single Player FPS hass i Bossfights. Wil sie oft nur närvig sind: Umrenne daermit mer nid troffe wird und glichzitig 323432 rocketlauncher schüss druf ballere.
From the gritty (and sometimes zombie-infested) wild west of Red Dead: Redemption to the space-zombie-infested spacecraft of Dead Space, games have never felt more alive and rich.
:HERR ROFFEL:
Was sind das für Lüüt, wo so Sätz schriibed? :typej:
Mastler(P) hat geschrieben:gah vilicht mal es chopf mri und en intelligenz tescht go mache. ich glaub du haesch es manko wo wenn paech haesch gsundheitlich choent sie.
ussert natuerli du haesch mich richtig verstande, findsch das aber wuekli eh gueti idee vo dir.
hä? warum söttsch GTA nöd mitenere SF IV oder VF 4 fight engine usstatte. abgxeh, dass es viellicht z ufwändig isch. wär doch no iisi, wenn im GTA sf iv mässig ummeprügle chöntisch. vielfach wäreds iisi beat em up fights, aber d boss fights chönnted denn scho richtig geil werde.
Mastler(P) hat geschrieben:gah vilicht mal es chopf mri und en intelligenz tescht go mache. ich glaub du haesch es manko wo wenn paech haesch gsundheitlich choent sie.
ussert natuerli du haesch mich richtig verstande, findsch das aber wuekli eh gueti idee vo dir.
hä? warum söttsch GTA nöd mitenere SF IV oder VF 4 fight engine usstatte. abgxeh, dass es viellicht z ufwändig isch. wär doch no iisi, wenn im GTA sf iv mässig ummeprügle chöntisch. vielfach wäreds iisi beat em up fights, aber d boss fights chönnted denn scho richtig geil werde.
Shen Mue het au d Virtua Fighter fight engine gha!
ja nei, es waer eich scho guet so en gameplay switch wenns zum boss chunt. besser als wie en tubbel ume seckle und schuesse.
oder halt es gitt kei richtigi bossfights.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel