Deus Ex Human Revolution
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Han ich au grad ghört. Grad vo de erschte Spielsekunde ah füehli es sich super ah, Design bzw Gestik und Chleider vo de NPCs siged scho Wältklass wie d'Musig, die isch die us em Liberty Statue HQ vom DX1 und de erschti Türcode wo me iigitt sött eim sehr bekannt vorcho wenn au nöd us dä DX Serie. :smileymitdäsunnebrülle:Moff hat geschrieben:es git übrigens en recht umfangriche leak im netz und s'internet seit, dasses es sehr es guets spiel isch wo sich sehr starch a deux ex 1 orientiert, dementsprechend sinds au d'fans vo dem spiel wos guet findet. tönt guet.
I speeled my drink!
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
zwirrlibatz hat geschrieben:Han ich au grad ghört. Grad vo de erschte Spielsekunde ah füehli es sich super ah, Design bzw Gestik und Chleider vo de NPCs siged scho Wältklass wie d'Musig, die isch die us em Liberty Statue HQ vom DX1 und de erschti Türcode wo me iigitt sött eim sehr bekannt vorcho wenn au nöd us dä DX Serie. :smileymitdäsunnebrülle:Moff hat geschrieben:es git übrigens en recht umfangriche leak im netz und s'internet seit, dasses es sehr es guets spiel isch wo sich sehr starch a deux ex 1 orientiert, dementsprechend sinds au d'fans vo dem spiel wos guet findet. tönt guet.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Me ghört au munkle, dass d'Usselevel einiges grösser sind als im DX:IW. Wänn au nöd wie zbsp es GTAIV, eher wie dä Vampire Bloodlines, bitz grösser sogar, mit rächt churze Ladeziite a paar Stellene. Dä Held sig noni ganz überzüügend, obwohl er sich eigetli genau gliich benimmt wie dä JC. Die erschte paar Missione zumindescht folged em erwartete, nüme wie au scho so originelle Muschter vo entweder Inestürme und -ballere oder Luftschacht Sueche. Es schiint aber extremi Uswürkige zha was me wänn wie wem seit. Es sig sehr atmosfärisch, wenn au alles i Sepia versuuft.
E bitz underchüehlt das Ganze aber so muess es DX ja sii.
Muess das obe korrigiere, d'Gestik vo dä NPCs bim rede sig en irritierende Mix vo hibbelig und schtiif.
E bitz underchüehlt das Ganze aber so muess es DX ja sii.
Muess das obe korrigiere, d'Gestik vo dä NPCs bim rede sig en irritierende Mix vo hibbelig und schtiif.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
E Revolution in Gaming sig's aso nöd. Vielmeh Teil 1 inere Grafik vo ca 2009. S'Verspräche, sich am 1 z'orientiere, hebi aso Guets wie weniger Guets. Me füehlt sich sofort i dem Universum dihei, hett aber au es schwers been there done that Syndrom. Trotzdäm sigs türli einzigartig wills ja nüt vergliichbars gitt. Oh und es hebi für jedi Waffe wieder eigeti Munition. De Momänt wo me s'erschtmal i die eiget Wohnig chunnt sig wunderbar. Es lieged chli gar viel Kartongschachtle ume (rönning gäg?).
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das isch agesichts vo de Entwicklige, wo s'Genre i de letschte 10 Jahre duregmacht hätt, ja bereits wieder als Fortschritt z'wärte...zwirrlibatz hat geschrieben:E Revolution in Gaming sig's aso nöd. Vielmeh Teil 1 inere Grafik vo ca 2009
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
guet hani ich de erscht teil no nie gspielt. demfall sötts mich ja us mine söckli haue. 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
das erchlärt natürli endli werum dich anders us de söckli haut.Master(G) hat geschrieben:guet hani ich de erscht teil no nie gspielt. demfall sötts mich ja us mine söckli haue.
I speeled my drink!
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
hmm... nimmt mich wunder obs mich au so inezieht. vom gfühl her isch es näbem OoT diä bescht gaming erfahrig woni han. aber das isch ja jetzt scho einigi jahr her..zwirrlibatz hat geschrieben:E Revolution in Gaming sig's aso nöd. Vielmeh Teil 1 inere Grafik vo ca 2009. S'Verspräche, sich am 1 z'orientiere, hebi aso Guets wie weniger Guets. Me füehlt sich sofort i dem Universum dihei, hett aber au es schwers been there done that Syndrom. Trotzdäm sigs türli einzigartig wills ja nüt vergliichbars gitt. Oh und es hebi für jedi Waffe wieder eigeti Munition. De Momänt wo me s'erschtmal i die eiget Wohnig chunnt sig wunderbar. Es lieged chli gar viel Kartongschachtle ume (rönning gäg?).
guet das vieles an teil eis erinnere chan isch au chli logisch. schliesslich het fangmeind äs ähnlich spielerlebnis welle ha wiä de teil 1
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
also ich finds recht gueti muessi säge
sganze interface und drumherum erinnret scho ehner as 1, s'inventar zB, sehr schön.
spielerisch chani iets ned säge, öbs nöcher am 1 oder 2 isch, wobi ich ja eh eine vo dene bin wos 2 eigentlich ganz ok gfunde het.
paar sache findi sogar besser als im 1, es laht sich zB sehr guet als stealth spiel spille, findi enorm guet gmacht. au d'dialög hani ned ganz so komplex i erinnerig. mer muess sich eigentlich sehr vorsichtig dur gsprächs bäum durewähle zum das zbecho womer will. ned verglichbar mit de offesichtliche bioware entscheidige, das isch total super.
ansuschte entscheided aber gröschteteil faktore womer ersch nachem durespiele erkennt öbs iets eher am 1 oder 2 dra isch. charaktere, story, atmosphäre und öb das alles gschid verbunde und zämeghebt wird.
was mich stört isch dass mich alles so chli a final fantasy erinneret vom ganze look, lulul, isch aber sicher nur ibilidig will square druf staht, chan aber nüt derfür ich hasse halt final fantasy design vom ganze herze
sganze interface und drumherum erinnret scho ehner as 1, s'inventar zB, sehr schön.
spielerisch chani iets ned säge, öbs nöcher am 1 oder 2 isch, wobi ich ja eh eine vo dene bin wos 2 eigentlich ganz ok gfunde het.
paar sache findi sogar besser als im 1, es laht sich zB sehr guet als stealth spiel spille, findi enorm guet gmacht. au d'dialög hani ned ganz so komplex i erinnerig. mer muess sich eigentlich sehr vorsichtig dur gsprächs bäum durewähle zum das zbecho womer will. ned verglichbar mit de offesichtliche bioware entscheidige, das isch total super.
ansuschte entscheided aber gröschteteil faktore womer ersch nachem durespiele erkennt öbs iets eher am 1 oder 2 dra isch. charaktere, story, atmosphäre und öb das alles gschid verbunde und zämeghebt wird.
was mich stört isch dass mich alles so chli a final fantasy erinneret vom ganze look, lulul, isch aber sicher nur ibilidig will square druf staht, chan aber nüt derfür ich hasse halt final fantasy design vom ganze herze
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ahja au es problem: so guet wie alli augs interessiered mich, isch als recht gschids züg.
und je nach augs eröffnet sich au wieder total anderi lösigsweg oder andersch formuliert: mer verpasst einiges bi nur eim durespiele will mer halt die jewilige augs ned het. das isch au so schön oldschoolig und gfalltmer.
und je nach augs eröffnet sich au wieder total anderi lösigsweg oder andersch formuliert: mer verpasst einiges bi nur eim durespiele will mer halt die jewilige augs ned het. das isch au so schön oldschoolig und gfalltmer.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Was spielet ihr für ne version?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
es will scho was heisse wemme imne spiel sich für was entscheidet und grad scho weiss und sich scho freut druf, dass es die nöchschte 3mal rächt anders wird.Moff hat geschrieben:ahja au es problem: so guet wie alli augs interessiered mich, isch als recht gschids züg.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Quelle
da namal en developer walkthrough vomene video womer sehr schön gseht, dass i dem spiel eigentlich gar nüd vermöngelet isch, sondern mer bewirbts zu 100% demit, dassmer immer mehreri weg offe het und allei das findi shco sehr positiv und sympatisch. grad au nache leak mach ich mir spielerisch überhaupt kei sorge me bi dem spili, da sind lüt dehinder wo das uf jede fall druff hend.
iets muss nur na story, atmosphäre, umfang stimme mit paar ganz gschide idee drin und mir händ da es top spiili vor de türe.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Dialög si bis jetz das gsi wonimer no am meischte Sorge drum gmacht ha.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
D'Dialög sind sowiit sehr guet. Nüt spektakulärs sondern bodeständig und nachvollziehbar und daher unnervend. Was mittlerwiile scho e frohmachends Feature isch. Nur d'Stimm vom Hauptchar passt mir nöd so, e bitz zu fescht de grimmig Lone Star aber böh, Detail.
Ich hans drfür gschafft mini Saves z'verlüüre aber easy, probier ich die erschte Missione dänn grad mal anders.
Ich hans drfür gschafft mini Saves z'verlüüre aber easy, probier ich die erschte Missione dänn grad mal anders.
I speeled my drink!
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
auso i wott ja nid nörgle.. aber grafisch isches rächt bescheide 

shubidu
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
shubidu
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
art design >>>>>>>>>>>>> pixel x schnixel
aber chli gar viel gälb hetts scho.
aber chli gar viel gälb hetts scho.
I speeled my drink!
Re: Deus Ex Human Revolution
in andere spiele würd mans braun nenne
de art direktor
sidusson hat geschrieben:http://www.gametrailers.com/video/behin ... -ex/717130
de art direktor

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
shubidu
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.