erinnert mi immer bits anes hängebauchschweinJones hat geschrieben:die grusigi siteasicht macht mich hässig!

Moderator: Avenger
erinnert mi immer bits anes hängebauchschweinJones hat geschrieben:die grusigi siteasicht macht mich hässig!
ritschi hat geschrieben:erinnert mi immer bits anes hängebauchschweinJones hat geschrieben:die grusigi siteasicht macht mich hässig!
emP hat geschrieben:ritschi hat geschrieben:erinnert mi immer bits anes hängebauchschweinJones hat geschrieben:die grusigi siteasicht macht mich hässig!
ah lueg, si maches sich d Müeh und kopiere die alte posts. ca. 700 Site to go!
Jones hat geschrieben:es trifft ihn äbe, dass er vo all dene neue schöne bmw genau dr hässlichst geil findet und chouft het!
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Samurai 01 hat geschrieben: jo sicher de hässlichschtaber defür de schnellscht
![]()
Chäller hat geschrieben:ich han hüt namittag de erst auto unfall live gseh. Uf de A1 häts es Auto vor mir id Leitplanke inegschlüüderet.
Han nur no gseh, dass s'Auto schlingeret und plötzlich häts en riese Iischlag geh. Totalschade, d'Insasse händ all es bluetigs Gsicht gha...ischne aber nix passiert.
mir händ dänn d'Lüüt usem auto usegnah, an Rand anegsetzt und de Polizei aaglüüte. Nach 3min sinds dänn scho da gsi.
Es uhuere Schwein gsi, dass nöd meh passiert isch...
das wär die ideali Trackbitch für mi.Jones hat geschrieben:[img]carreren%20RS[/img]
und da in aktion @ AdR!![]()
(Reifen Michelin Cup, 1:21 gem video)
http://vimeo.com/16126578
ja würklech! bechunnsch sicher relativ günstig! useruhme, fahrwerk/slicks mache und de bisch scho fasch derbi!emP hat geschrieben: das wär die ideali Trackbitch für mi.
Jones hat geschrieben:ja würklech! bechunnsch sicher relativ günstig! useruhme, fahrwerk/slicks mache und de bisch scho fasch derbi!emP hat geschrieben: das wär die ideali Trackbitch für mi.
edit: okay... bechunnsch doch nid so günstig wie ig grad uf autoscout gseh!
also optisch uf jede fau schomau scho! isch ja hässlech das teil!emP hat geschrieben:es gitt nid viel besseres als e 964 Carrera RS
Jones hat geschrieben:isch ja hässlech das teil!
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 6 Gäste