Nur dank Konsum ganz üüserä Wirtschaft so unglaublich guet... Wenn jedä nur no würkich das chauft wonner brucht, denn simmer wieder soowit wie ich Kasachstan...
Konsumierä Lüüt, Konsumierä... Das isch a) guet für dWirtschaft und b) sehr guet fürs Gmuet.....
Frag de Nerv, er isch en guetä Mänsch i jeder Hinsicht (okay, en Persling mit sinä Figurä und Strümpf und Schwengels und so) aber er bringt de Cholä zümpfig unter dLüüt.....
Ich chaufsi glaubs au. Han zwar en XBOX360 (woni nie bruchä) aber so Star Wars Züügs isch immer geil
Und so SE sind i 10 Jahr immer extrem gsuecht.... IMMER - jede Limited Edition sozägä isch en Investition mit GELD ZURUECK GARANTIE.
Yeah Baby Yeah
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
agestuffer hat geschrieben:Nur dank Konsum ganz üüserä Wirtschaft so unglaublich guet... Wenn jedä nur no würkich das chauft wonner brucht, denn simmer wieder soowit wie ich Kasachstan...
Konsumierä Lüüt, Konsumierä... Das isch a) guet für dWirtschaft und b) sehr guet fürs Gmuet.....
Frag de Nerv, er isch en guetä Mänsch i jeder Hinsicht (okay, en Persling mit sinä Figurä und Strümpf und Schwengels und so) aber er bringt de Cholä zümpfig unter dLüüt.....
ich würd viel lieber weniger schaffe und chli mehr s gepflegte vagabunde läbe gniesse als chole für irgend e brunz usgeh.
agestuffer hat geschrieben:Nur dank Konsum ganz üüserä Wirtschaft so unglaublich guet... Wenn jedä nur no würkich das chauft wonner brucht, denn simmer wieder soowit wie ich Kasachstan...
Ich chaufsi glaubs au. Han zwar en XBOX360 (woni nie bruchä) aber so Star Wars Züügs isch immer geil
Und so SE sind i 10 Jahr immer extrem gsuecht.... IMMER - jede Limited Edition sozägä isch en Investition mit GELD ZURUECK GARANTIE.
Yeah Baby Yeah
agestuffer
So toll ist das nun auch nicht, also im großen Rahmen gedacht. Damit wir drei gleiche Konsolen im Schrank haben, macht in China halt ein in die Stadt geflüchteter Landarbeiter schlecht bezahlte Überstunden und führt ein trostloses Leben auf dem Fabrikgelände. Der könnte seine Arbeitskraft doch sinnvoller verwenden, z.B. in Sachen, die ihm das Leben angenehmer machen, z.B. richtige eigene Wohnung.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
ha ersch gad mit eire ztüe gha wo jetzt de hunderti wird. die trinkt jede tag tee und brucht 1 teebüteli für die ganz wuche, zum spare. wär ja völlig ok wenn si nid 2 millione ufem bankkonto het und kei erbe.
O_O hat geschrieben:ha ersch gad mit eire ztüe gha wo jetzt de hunderti wird. die trinkt jede tag tee und brucht 1 teebüteli für die ganz wuche, zum spare. wär ja völlig ok wenn si nid 2 millione ufem bankkonto het und kei erbe.
gib adress und intresse vo der liebe nette dame!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Minimalismus isch btw nid ds gliche teebüteli jede tag trinke. Sondern 3 gueti tees ds ha und nid 24 letschi Wiehnachtsmärit Mischige wo numme so halb guet si und 12 dervo scho "verduftet".
emP hat geschrieben:Minimalismus isch btw nid ds gliche teebüteli jede tag trinke. Sondern 3 gueti tees ds ha und nid 24 letschi Wiehnachtsmärit Mischige wo numme so halb guet si und 12 dervo scho "verduftet".
weiss jede, has eifach so als anekdote i ruum gworfe.
emP hat geschrieben:Minimalismus isch btw nid ds gliche teebüteli jede tag trinke. Sondern 3 gueti tees ds ha und nid 24 letschi Wiehnachtsmärit Mischige wo numme so halb guet si und 12 dervo scho "verduftet".
weiss jede, has eifach so als anekdote i ruum gworfe.
schad chasch nid meh drüber verzelle.
evo hat geschrieben:dr emp wird zum hippie, wa isch passiert
Ig alte im moment grad echli. Hettmer au scho mini Frau gseit. (also nid primär optisch)
si grad es paar Sache passiert im Umfeld. E Erkenntnis isch (wenn au viellecht e banali), dass me de Fokus würklich uf ds wesentliche sött lege. Ohni Esoterik Kram und so. Ganz rational. Das geit gärn e chli verlore wenn me nid eso bewusst lebt.