exsila jetzt mit CHF
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, han scho es paar games in CHF vertickt. super isch es.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
hani eh gschätzti 2 jahr nüm brucht und nur no 10 pünkt gha.
Dein Mitgliedskonto wurde erfolgreich geschlossen.
Dein Mitgliedskonto wurde erfolgreich geschlossen.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
Am 25.03.2008 de letscht deal gmacht, han no 0.20 Punkte 
stell mol no chli schrott ine

stell mol no chli schrott ine

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han grad en 3004 psp für 200pünkt kauft.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
isch unglaublich!
närft mi grad!
närft mi grad!
Re: exsila jetzt mit CHF
Also findi jetzt nid grad... ehnder dass es eigentlich scho zimlich lang klar isch... öpä sit zimlich churz nachdem Exsila gstartet hed...(guet, det hedmer no ganz es bitz chönä hoffä, wemer optimischt isch, zimlich gli isch allerdings au das verbie gsie).mr.raw hat geschrieben:isch unglaublich!
D Inflation, oder was meinsch?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
irgendwiä müends mal geld verdiene. ich finds guet.
Meinsch mich? Also wenn mich meinsch, denn nei. D Inflation isch nur e Folg vom glichä gsie. Was ich mein isch dass sich de Geischt hinter dem Projekt sofort zeigt hed (au wenns i irnä Text immer anders gschribä händ). Also hedmer au schnäll gwüsst i weli Richtig dases früener oder spöter god, und dass diä erschtä Schrittli ebä nur diä erschtä Schrittli gsi sind, und nid wiä amigs akündet en einzigä vo anderä unabhängigä Schritt.emP hat geschrieben:D Inflation, oder was meinsch?
Logisch, und isch au ires guete Rächt, isch jo ihres Projekt. Wenns 100'000 im Monet wänd verlangä chönts das. Aber denn sölleds das au so sägä. Es isch eifach dänäbed wiä dases mached.geosnow hat geschrieben:irgendwiä müends mal geld verdiene. ich finds guet.
Sie händ eifach s Gfühl sie chönged eim für dumm verchaufä, und tüend jedesmol so als sig das grad hüt morgä so entschiedä wordä, wills unbedingt nötig isch zum s System zrettä, quasi e Krisämasnahm, aber alles blibt genau glich guet, isch jo nur e chlini Veränderig...(und do vili vo jedem Schritt widder überrascht sind, schiints bi vilnä jo au z klappä).
Mir persöndlich isches eigentlich jo glich, willi Exsila eh fascht nid bruch, aber ich finds eifach kei Art, so mitä Lüt umzgoh... (mer dänkt nur damals all diä Freiwiligä Hälfer, wo tatsächlich dra glaubt händ dass das fascht scho es Wohltätigkeits Programm isch, vo Fans für Fans usw.... sind eifach Gratis Arbeiter gsie, für e Firma wo nid hed welä Gäld investiere zum e Grundlag z bauä... hanmer det scho an Chopf glangt).
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Schummelschumi hat geschrieben:Nöii Regle ab nächstem Dunschtig:Jetzt dreits ne völlig am Rad. Shit, muäs würkli no di letschte Pünkt verbruche woni han.Die Änderungen auf einen Blick
1. Exsila senkt die Verkaufsgebühr von 6 auf 5%.
2. Exsila verrechnet alle Verkaufsgebühren in Schweizer Franken. Dies betrifft auch Transaktionen in Exsila-Punkten.
absolut verdammte scheisse

exsila jetzt mit CHF
Ja dich hani gmeint. Ich ha numme das mit dr Inflation vorusgseh, ha aber glichzytig die naivi Hoffnig gah, es bliebi sone lässigi Plattform wies am Afang isch gsi. Hett meh so wie nes Studi Projekt gwürkt just for Fun. Schad.Acid hat geschrieben:Meinsch mich? Also wenn mich meinsch, denn nei. D Inflation isch nur e Folg vom glichä gsie. Was ich mein isch dass sich de Geischt hinter dem Projekt sofort zeigt hed (au wenns i irnä Text immer anders gschribä händ). Also hedmer au schnäll gwüsst i weli Richtig dases früener oder spöter god, und dass diä erschtä Schrittli ebä nur diä erschtä Schrittli gsi sind, und nid wiä amigs akündet en einzigä vo anderä unabhängigä Schritt.emP hat geschrieben:D Inflation, oder was meinsch?
Logisch, und isch au ires guete Rächt, isch jo ihres Projekt. Wenns 100'000 im Monet wänd verlangä chönts das. Aber denn sölleds das au so sägä. Es isch eifach dänäbed wiä dases mached.geosnow hat geschrieben:irgendwiä müends mal geld verdiene. ich finds guet.
Sie händ eifach s Gfühl sie chönged eim für dumm verchaufä, und tüend jedesmol so als sig das grad hüt morgä so entschiedä wordä, wills unbedingt nötig isch zum s System zrettä, quasi e Krisämasnahm, aber alles blibt genau glich guet, isch jo nur e chlini Veränderig...(und do vili vo jedem Schritt widder überrascht sind, schiints bi vilnä jo au z klappä).
Mir persöndlich isches eigentlich jo glich, willi Exsila eh fascht nid bruch, aber ich finds eifach kei Art, so mitä Lüt umzgoh... (mer dänkt nur damals all diä Freiwiligä Hälfer, wo tatsächlich dra glaubt händ dass das fascht scho es Wohltätigkeits Programm isch, vo Fans für Fans usw.... sind eifach Gratis Arbeiter gsie, für e Firma wo nid hed welä Gäld investiere zum e Grundlag z bauä... hanmer det scho an Chopf glangt).
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
d studis wiä de zuckerberg wänd au milliardäre werde. 
wobi 5% findi au recht dreischt.

Exsila wird stärbe. Jede will sini Pünkt jetzt loswerde 

geosnow hat geschrieben:d studis wiä de zuckerberg wänd au milliardäre werde.
das würd ilade zunem politisch unkorrekte witz
chchchchch
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Geschtr mini reschtleche Pünkt vetschuttet, byebye Exsila!
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mach, bitte
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
villech het d'filmindustrie d'finger im spiel, dass sie das jetzt langsam zur sau mache
am tuschhandel hei die garantiert kei freud.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
jetzt hanni au nur no 130pünkt. gli sinds weg.
Hi
ich sehe in der Schweiz "freut" man sich auch sehr über die neuste Entwicklung.
Falls ihr eine alternative Tauschbörse sucht, die Betreiber vom Tauschgnom hinterlassen gerade Nachrichten in diversen Blogs, dass Tauschgnom in Kürze auch für Schweizer zur Verfügung steht, als Deutscher hat man zum Glück heute schon Zugriff..
Viele Grüsse von
Nebenan
Falls ihr eine alternative Tauschbörse sucht, die Betreiber vom Tauschgnom hinterlassen gerade Nachrichten in diversen Blogs, dass Tauschgnom in Kürze auch für Schweizer zur Verfügung steht, als Deutscher hat man zum Glück heute schon Zugriff..
Viele Grüsse von
Nebenan
Nebenan, bisch besser dran.
halt d schnurre.Nebenan hat geschrieben:Hi
Viele Grüsse von
Nebenan
I don't believe in orange
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ischs nöd eher "heb" d'schnurre?O_O hat geschrieben:halt d schnurre.Nebenan hat geschrieben:Hi
Viele Grüsse von
Nebenan

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
wieso halt? du weisch, nöd jede findt die verdütschisierig guetO_O hat geschrieben:warum?
wennis usspriche sägi "haut d schnorre".

ja ebe richtig wär "haut" da i aber nid bärndütsch schribe isches halt "halt".
heb säged zürcher.
heb säged zürcher.
I don't believe in orange