sueche für mis game/film-zimmer en neue lcd. zersch hät sich dfrag gstellt ob plasma oder lcd. srenne hät klar lcd gmacht und somit isch panasonic für mich keis thema^^ nächschti frag isch dgrössi vom schirm. perfekt wäri sicher 50-55 zoll aber will dä sitzabstand nur 2.5m isch wirds wohl en 46"/47"... ja und zu gueter letscht sthema 3d. ja 3d muess er ha. bisher bin ich immer dä meinig gsi das shutter technik am beschte isch. wo ich im lade aber mis neue homecinema bin go hole hani poli ufem lg gseh und ich bin total begeischteret gsi. halbi uflösig hani also nöd würkli gmerkt und sbild isch vill heller gsi. kei ghosting, doppelkonture etc. usserdem isch brülle vill liechter und chunt ohni strom us. hät öper vo eu poli oder sind alli uf shutter? ich gang hüt die beide system nomol go vergliche aber ich glaub bi mir machts polarisation
eigentli bin ich ja en philips jünger aber die neu 7000er serie hät wieder kein 2D/3D converter an board
lg het das..... wer hät bim tv dä converter drin und chan öpis über qualität säge?
hää? wiso echt nöd? jetzt chömed ja 7k, 8k und 9k serie use.
edit:
oha das hani voll nöd gwüsst :typej:
Elektronik: Philips produziert keine Fernseher mehr
Mit Philips verbinden viele vor allem die Produktion von Fernseh-Geräten. Nun hat der niederländische Elektronikkonzern bekannt gegeben, dass die Sparte für TV-Geräte aus finanziellen Gründen aus dem Unternehmen ausgegliedert werde.
Europas grösster Hersteller von Unterhaltungselektronik tritt die Mehrheit an seiner angeschlagenen Fernsehersparte an die chinesische TPV Technology ab. TPV erhält an dem geplanten Gemeinschaftsunternehmen 70 Prozent, die Niederländer behalten vorerst 30 Prozent. In sechs Jahren wäre möglich, dass Philips ganz aussteigt.
Unter dem Markennamen Philips sollen aber auch künftig Fernseher produziert werden. Dazu werde man mit TPV ein gemeinsames, neues Unternehmen gründen. Philips selbst will sich vermehrt auf die Herstellung von medizinischen Geräten konzentrieren.