Ich glaub nachere längere Pausä han ich denn s 5 nohgholt und wieder ufghört. Will das Züg chuntmer alles relativ Bekannt vor. Und ich magmi no dra erinnere dassi nur so halbherzig ab und zuä echli gschmunzlet han, und denn ebä nüm nomol witergluegt. Isch dass alles Season 5? Und isch au öpis vo ganz am Schluss debi?
Acid hat geschrieben:Isch dass alles Season 5? Und isch au öpis vo ganz am Schluss debi?
alles querbeet dürs 5i zum de ritschi iizschränke. gäg de schluss vo de season isch glaubs die folg mit em fette barney und de verwahrloste robin.
gäg ändi 5 und start 6 find ichs wieder super.
Acid hat geschrieben:Isch dass alles Season 5? Und isch au öpis vo ganz am Schluss debi?
alles querbeet dürs 5i zum de ritschi iizschränke. gäg de schluss vo de season isch glaubs die folg mit em fette barney und de verwahrloste robin.
gäg ändi 5 und start 6 find ichs wieder super.
hmmm... das hani aber au scho gseh...
Denn hani vilicht no meh gluegt alsi dänkt han. Ich han glaub nämlich mol dänkt ich chönt nohholä...
Trunks hat geschrieben:80 siite langs topic hämer gha, damals ja damals wo no alles schön gsi isch
und ich no dänkt han es sig scheisse. wie du damals bi six feet under.
Haha ich muss immer lache wänn das schriibsch, vorallem will mehr ja im alte (g) klar gseh hät das ich dir das empfohle han, du huere lüügi! Wo isch s'alte forum?
Ebäfalls es bitz usbrämst wordä nachdemi usägfundä han dasi d Helfti vom 6. au scho nachgholt gha han... Aber isch immerno nid so de Brüller, wenigschtens nüm ganz so viel Züg wos kopiert hend vo altä Serie (zumindescht nid dases mir ufgfallä wär).
ja guet nach 130 folge um die gliiche 5 lüüt findets imo doch na rächt gueti gschichtli. gspielt ischs eh super, tämpo und dialög tiptop. türli entwickle sich d'charaktere i sonere sitcom nöd allzu sehr und die drus resultierende gägs überrasched eim nöd. aber als kopiere lueg ich das denn au nöd ah, will ergitt sich so zwungnermasse. ich mag dass vieles au reine blödsinn isch, amigs scho schier olskuul anarchisch.
Dr Ted und d'Robin chöi öppe so guet schouspielere wie es Stück Holz. Dankm Marshall und früecher no dankm Barney isch die Serie überhoupt no luegbar. Isch sicher nüt unfassbar grottigs, scho klar. Aber z'shiny new toy isches haut ou nüm wie no vor paar Jahre bi Staffel 1 und 2. Hett aber sicher ou mit mir z'tüe, dass igs langsam chly gähn0rig und abkätschet finge. Und die wisdomoftheday oder emouschenel moments suuge i 3 vo 4 fäu jämmerlech.