Kennt sich jemand von euch aus? Was kann ich noch versuchen?
Ist evntl. nein neo geo defekt?

Moderator: Avenger
Falls ich mini nöd repariere chan, dänn würdi spöter wieder eini chaufe. Bin grad nöd flüssig.geosnow hat geschrieben:ich han da no es boxed AES ummeliege.
Ich han scho viel glötet und alles hät immer klappt. De neo geo isch sicher defektSinGinSmith hat geschrieben:Hestsch es gschiider em pitsch geh...das isch de löt King... Min Dreamcast het er umbaut und lauft hüt na super
Merci für dini Hilf. Isch schicks si am Alexis uf Dütschland.Tatsujin hat geschrieben:saeg doch mal was im detail gnau gmacht hesch und was denksch was d verbroche hesch? chasch detailierti bilder poste vo de lokalitaet wo was baschtlet hesch?
normalerwiis wenn mer keis bild me het, chans nur irgendwo zwuesche de GPU und em analoge uusgang liege (sofern de raescht na lauft).
hesch mal mit scart (RGB) und AV/RF probiert?
m.o.terra kaesi hat geschrieben:wenns kabott esch tueds imene SNK-Herz zwar weh, devör sind dä all ander exististierende Neo Geo's no paar Rappe meh wärt
Jetzt bin erliechtered. De Alexis hät min Neo Geo chöne repariere und de Unibios 3 mit Sockel no ibaut.m.o.terra kaesi hat geschrieben:wenns kabott esch tueds imene SNK-Herz zwar weh, devör sind dä all ander exististierende Neo Geo's no paar Rappe meh wärt
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste