Fleischkonsum

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wie oft?

bin Veganer
0
Keine Stimmen
bin Vegetarier
4
8%
sehr selte
4
8%
1 x pro Woche
4
8%
2-4 x pro Wuche
17
32%
eimal pro Tag
8
15%
meh als eimal pro tag
8
15%
Ich isse NUR Fleisch
8
15%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 53

mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Re: Fleischkonsum

Beitrag von mousch »

OMG, vori gd 80g Jamón Ibérico de Bellota Reserva gha...32 Mönet glageret es isch soooo geil gsi... :sabber: Glaub das gibi mr ab iz a öfters wenni e gueti Wuche gha han bir Arbeit..so als Belohnig.

Ich finde die Zetteli vo denne Selection / Fine Food - Produkt immer so super...wemme das vorem Gnuss list ischs gd no besser... :-D
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

phuck! jetz hani au grad luscht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Sylvara hat geschrieben:@Vyse
jein. das chunnt volkomme ufe standpunkt aa. wenn alli garkei fleisch meh würdet esse, würds de tier o besser gha. es isch es zu gäbigs schein-argument, dass vegetarier dr falsch wäg iischlönd und gschider würde ds 'richtige/guete fleisch' esse - vorallem will 95% vo allne fleich-esser das genauso nid machet. ds problem bestaht grundsätzlich immer, solang mir flleisch konsumieret - und du ignoriersch zudem tatsach, dass einigi vegetarier schlichtweg kei fleisch esset, wills nid wänd dass es anderi kreatur für es bitzeli kulinarischi lust mues sterbe. isch zum bispil für mich persönlich o ei grosse punkt. und logisch chan ich da allei nüt bewege, das isch aber nolang kei grund für mich trotzdem fleisch ds esse oder anders fleisch ds esse.
:!:
und ganz grundsätzlich: es sött garnid am konsument müesse ligge, dass er sich über 2946262020 wäg informiere mues, bevor er fleisch chauft. d'industrie het e bring-schuld zu dere information und es wird ganz bewusst vieles vom konsument fernghalte. es isch nahezu unmöglich für dich alles nachezvollzieh und überprüefe scho garnid. für das bruuchst unabhängigi prüefstelle und transparenz.
dass mer agesichts vo dem problem denn eifach lieber garkei fleisch meh isst, isch für mich immerno die besser vo zwei möglichkeite. aber wenn mer fleisch esse wott, denn ischs sicher scho e sehr grosse aafang weniger und bewusster (sowiit möglich) iidschaufe. :!:
:!: solang sich de konsumänt nöd hinder dere bring-schuld versteckt.
Sylvara hat geschrieben:z'herte isch ja, dass nebem gflügel d'fisch am schlimmste dran sii, resp. dr weltwiit fischfang eis vo de ganz herte theme. und obs eim 'leid tüend' oder nid, wenn ich denn lise dass zB. bim fang vo crevette/shrimps 98% vo jedem fangnetz reine "by-catch" isch, also 98% dervo sind kei shrimp (derfür seepferd und anderi arte) und werde eifach tot wieder ins meer gschmisse, denn wird mir schlecht. und ich isse nidmal seafood (also o vorher nid).
das wirft denn ebe ganz e anders liecht ufe nomnom shrimp-cocktail :| ....und die chömet garantiert nid us schwiizer zucht.
:!:
I speeled my drink!
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

mousch hat geschrieben:OMG, vori gd 80g Jamón Ibérico de Bellota Reserva gha...32 Mönet glageret es isch soooo geil gsi... :sabber: Glaub das gibi mr ab iz a öfters wenni e gueti Wuche gha han bir Arbeit..so als Belohnig.

Ich finde die Zetteli vo denne Selection / Fine Food - Produkt immer so super...wemme das vorem Gnuss list ischs gd no besser... :-D

das da isch de endgegner:

http://finefood.coop.ch/finefood/showProdukt.do?id=50
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

emP hat geschrieben:
mousch hat geschrieben:OMG, vori gd 80g Jamón Ibérico de Bellota Reserva gha...32 Mönet glageret es isch soooo geil gsi... :sabber: Glaub das gibi mr ab iz a öfters wenni e gueti Wuche gha han bir Arbeit..so als Belohnig.

OMG, ENTE!! I liebe Entebruscht scho so, aber GRÄUCHERET... :shock:

No nid gse hanis bi üs im Coop... :?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

mousch hat geschrieben:
emP hat geschrieben:

OMG, ENTE!! I liebe Entebruscht scho so, aber GRÄUCHERET... :shock:

No nid gse hanis bi üs im Coop... :?
GANS, GANS isch de Endgegner. Hei si itz grad churz gah. isch omg fucking God super. Am beschte natürlich offfe gchauft. ds Bern hetts mal sone Ungar gäh wo die verchauft hett. uiuuiuiui
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Quelle

das ding isch emmel nid tod, oder?

macht mi irgendwie hässig.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

irgendwiä hässig isch guät ...

Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

fascht danced er use. :o
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

emP hat geschrieben: das ding isch emmel nid tod, oder?

Mou zimlech sicher ischer tot! Ha gad ke Zit das z google aber i nime ah das ding isch sit churzem tot und entsprächend reagiere d närve/muskle no uf d sauce. Oder so.

Stoht sicher nöime i de Comments, aber Youtube comments läse isch für niemerem sini Närve gsung.

Edit: Ah lueg da, vomene angere Video: "It is dead. The same thing can be seen with frogs legs when salt is sprinkled on them. Because the meat is fresh, the cells inside them are all still intact. The biochemical machinery still functions. There is still a source of energy for the muscles in the form of unused ATP molecules stored in the cells. All that the muscles need is something to activate them and they can still contract and relax. Salt can do the same thing as electricity because salt contains sodium ions."
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

adenosine triphosphate mah fren. 8-)
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

wänner wänd channi es youtube video poste vomene fisch, dem fleisch us em körper weggschnitte worde isch (für sashimi) und dänn schmeisseds de fisch wieder is aquarium und er schwümmt normal wiiter.

es japanischs reschtaurant. aber mittlerwiil glaubs verbote. glaubs.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

wämmer das :?:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sephi hat geschrieben:
emP hat geschrieben: das ding isch emmel nid tod, oder?

Mou zimlech sicher ischer tot! Ha gad ke Zit das z google aber i nime ah das ding isch sit churzem tot und entsprächend reagiere d närve/muskle no uf d sauce. Oder so.

Stoht sicher nöime i de Comments, aber Youtube comments läse isch für niemerem sini Närve gsung.

Edit: Ah lueg da, vomene angere Video: "It is dead. The same thing can be seen with frogs legs when salt is sprinkled on them. Because the meat is fresh, the cells inside them are all still intact. The biochemical machinery still functions. There is still a source of energy for the muscles in the form of unused ATP molecules stored in the cells. All that the muscles need is something to activate them and they can still contract and relax. Salt can do the same thing as electricity because salt contains sodium ions."
Ah ja oke, wes imne youtube commentar steit, denn isch ja felsefescht confirmed. No nie reflex gseh wo nes Tier so gezielt zur Flucht triebe. aber easy gäll.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

vilicht brucht das tierli au numme en ahstaendige exorzismus :idea:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

btw. das isch es fleischtoppen :idea:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

fisch isch kei fleisch.
und ameise sind kei tier.
etc
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

emP hat geschrieben: Ah ja oke, wes imne youtube commentar steit, denn isch ja felsefescht confirmed. No nie reflex gseh wo nes Tier so gezielt zur Flucht triebe. aber easy gäll.
Säge nid dasses felsefescht confirmed isch, aber genau nach däm wo de Typ gschribe het gsehts ja au us. Süsch würd sech das Viech doch vorher nid 100% still ha, oder? Plus s Hirni / d Härz / Chopf wasauimmer isch ja abtrennt. Anyways, isch jetz ou nid unbedingt öppis woni möcht ässe / live erläbe, aber an für sich ou gar nid so schlächt, wenn eim s Ässe diräkt dra erinneret, dasses vor churzem no gläbt het.

Da süsch no en Gägedarstellig us de Youtube-Comments, will mer fair and balanced si :lol:
The squid being dead does not change the fact that Japenis are nacrophillic perverts who like their squid zomebie style, like they do it in hentai.
:lol: Wahnsinns Kommentar!
Titankyojin
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Titankyojin »

Ich esse nur noch wenig Fleisch und wenn dann meist nur besonders hochwertiges. Heute gabs ein irisches Lammnierstück, nichtmal so teuer gewesen 380g "nur" 10 CHF statt 20 (das Kilo ist normal 52 CHF), da es bei Coop zum halben Preis war. Das Lammnierstück ist so hohe Qualität dass man es medium oder sogar roh essen könnte ohne Bedenken. Ich esse es gerne medium, aussen schön angebraten aber innen noch leicht rötlich.

Lamm esse ich tausend Mal lieber als ein mit Dioxin vollgepumptes Schwein mit möglicher Trichinengefahr. Das normale habe ich mittlerweile boykottiert da deren Produktionsmethoden himmeltraurig sind und sowas braucht die Welt nicht. Es ist garnichts wert.. auch nicht 10 CHF das Kilo. Es ist für solches Fleisch immer noch vielzuviel auch wenn es die Schweizer wie wahnsinnig aus den Regalen reissen. Ich kann ja mal ein Video zeigen wie es hergestellt wird und wie die ganze Umgebung in der Nähe einer solchen Fabrik stinkt und wieviel stark stinkende Schweine Gülle da täglich aus der Fabrik gekarrt werden, die wissen kaum noch wohin damit. Vielleicht geht dann einigen die Augen auf dass sowas garnicht gesund sein kann. Wenn man bedenkt wieviel mal mehr Aufwand es ist ein Kilo freiland Lamm aufzuziehen, dann ist das Fleisch eigentlich 20x mehr wert auch wenns nur 5x soviel kostet... Schwein braucht wirklich niemand. Die normalen Schweine grausen tageintagaus in einem gewaltigen Riesenstall. wie eine Fabrik. Die ganze Umgebung und der ganze Stall verbreitet ein übelster Geruch und die Schweine haben hochsensible Nasen und sie sind nicht schuld das es stinkt sondern die extreme Massenhaltung,. Die Schweine leiden dabei extrem und produzieren viele Stresshormone, die reichern sich auch im Fleisch an und sind sehr ungesund. Und täglich kaufen Millionen Schweizer dieses Fleisch und können sowas noch mit gutem Gewissen essen. Ach ja, diese Schweinefabrikanten haben meist ein hochagressiver Rottweiler und vorne steht ein Schild "fotografieren verboten", da sehr viele Leute diese Methoden insgeheim dokumentieren wollen, da eben alle Schweizer meinen dass das Schweizer Fleisch so gut sei. Die Produzenten von solchem Fabrikfleisch sind meistens sehr reich, da es eben immer noch viel zu teuer ist, auch wenn alle meine dass es billig sei. Das ist falsch, eine zentrierte Massenhaltung steigert die Produktion um das Zehnfache pro investiertem Franken, d.h. die Bürger machen sie reich und unterstützen diese Produktionen.

Die guten Produktionsmethoden, wo die Schweine Auslauf haben, die kriegen unangemeldete Kontrollen vom Tierschutz. Und als Kunde darf man dort auch alles anschauen gehen aber man sollte sich freundlicherweise anmelden, das ist ne ziemlich andere Welt, und man weiss wofür man bezahlt.

Vom Schwein kaufe ich noch gerne den Speck vom Naturafarm Label, der ist sehr gut, aber sonst kaum noch was. Meiner Meinung nach ist der Speck der am besten schmeckende Teil des Schweinefleisches, alles andere brauche ich nicht. Dabei kocht man den Speck etwa 1 Stunde in Wasser (knapp unterhalb Siedepunkt) und danach ist er perfekt und superzart. Dann muss man nur noch ein wenig von der Schwartenschicht wegschneiden da die kein gutes Aroma hatt und auch zu fettig. Der Rest ist das allerbeste was das Schwein zu bieten hatt.
Zuletzt geändert von Titankyojin am 25 Aug 2011 22:33, insgesamt 7-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sry han nah gern schweineschnitzl
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

vor ca. 2.5 jahr bin ich jedi wuche 1x in bülach gsi.
det häts es huus voller ex-drögler.
und det häts hüehner.

det hämmer hin und wieder eis gschlachtet und ich han zuegluegt.
sehr komisch, wie de chopf nach em abhacke sich plötzlich nümme bewegt.
logisch eigentli, dänkt me. aber das z'gseh isch wieder öppis anders, wie s'läbe eifach s'glied verlaht, me gpschürts fascht und es isch irgendwie unfassbar.
ich hett au gern es huehn töted, aber hans nöd gschafft.
irgendwänn würdi sehr gern eis töde, aber villicht ebe au nöd. ich weiss es nonig.
ich würd gern alles* im läbe 1x gmacht ha.

*sehr, sehr, sehr vieles.**

**amigs, wänni i de nacht e einsami schtrass entlanglauf, hoffi, dass mich öppert, wo uf schöni jungs schtaht, z'vergewaltige versuecht. cuz dänn hetti en grund, dem maa*** d'auge mit mine finger usezrisse oder ihm sis glied wägzrisse und en wienes chind mit grosse auge zuezluege, während de läbenssaft ihn puls um puls verlaht, öppert live gseh schterbe, durch mini finger, sis bluet a mine händ. und ich wär sogar meh oder weniger im rächt.

***wänns e frau**** wär würdi mi nöd wehre (ja ich weiss, isch en 0815 zZzZz-internetdiskussion.. "hahaha i would let her rape me anytime, i dont see the what the big deal is")

****wänns e hässlichi*****/schtinkendi/alti****** frau isch, würdi mi wehre, aber si nöd töde oder ernschthaft verletze

*****hässlich isch natürli sehr relativ, ich find viel nöd so schööni fraue unheimlich attraktiv, aber über das thema redi es andermal

******alt = ü50

sorry, wieder mal offtopic, aber d'diskussion isch glaubs eh beändet.
Titankyojin
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Ich kann nur aufklären da es keiner wahrhaben will. Ansonsten muss jeder selber entscheiden. Ich finde, gutes Fleisch muss einem was wert sein ansonsten esst man besser keins.
thaeye hat geschrieben:sry han nah gern schweineschnitzl
Dann musst du es selber machen mit Labelfleisch., ansonsten gibts nix gescheites

@chind, nur Seich im Kopf sonst nix.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Titankyojin hat geschrieben:Ich kann nur aufklären da es keiner wahrhaben will. Ansonsten muss jeder selber entscheiden. Ich finde, gutes Fleisch muss einem was wert sein ansonsten esst man besser keins.
denn issisch du denfall keis? wiel wie sötted sich arbeitsloosi den tüürs fleisch suscht chöne leischte?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

man tats, er haet ja gseit er frisst noed vill und schlaht gern bi aktione zue. stress noed.

biest, eper mit dae eigene haend toete waer scho uf eh art geil.
haesch vo dem raeuber in russland ghoert wo vor lade bsitzerin gschlage, gfesslet, mit viagra gfuettert und 2 taeg vergewaltigt worde isch?
Titankyojin
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Ein ganzes Schwein kostet im Detailhandelverkauf etwa 500 CHF, eine grosse Schweinefabrik beinhaltet tausende von Schweinen. Der Verkaufswert von 2000 Schweinen beträgt sich auf 1 Million CHF, jetzt muss mir immer noch einer sagen dass es sich nicht lohnt. Ein Mastschwein wächst unheimlich schnell, es braucht weniger als ein Jahr bis es vom Babyferkel gross und fett geworden ist.

Sollte ich zuwenig Geld haben dann esse ich lieber Hafer und Borlotti Bohnen. Und alles andere sind Mutmassungen niederen Ursprungs auf die ich nicht eingehe, nice try.
Antworten