RAV & Arbeitlosegeld etc.
Moderator: Avenger
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
guet, das isch etz aber scho chli lachhaft 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
RAV & Arbeitlosegeld etc.
:lolz:thaeye hat geschrieben:geTypeJ hat geschrieben:lol, ich find sin fall jetzt au nid gad WAHNSINNIG schlimm...es git schlimmeri!evo hat geschrieben:wer au en idee. genau so würdis au mache.TypeJ hat geschrieben: denn seller 2 monet unbezahlt neh bzw. en neue job sueche uf NACH dene zwei monet oder?
wenner jez aber no 2 monat stotz bezieht kratzts mich genau gar nit
trotzdem würdis nid mache, us schlechtem gwüsse und vorallem machts sich ime lebeslauf eifach schlecht, punkt!
de häxxer gseht das sicher anderscht, was aber total ok isch
en stinkerbünzli bisch. aber isch au was. ich gsehs scho du bisch so en richtige arschchrücher im richtige lebe. im gschäft ja nie öpis provoziere wo din job chönt in gfahr bringe obwohl vielleicht richtig liisch (den du häsch ja angst muesse go z stempfle oder bisch z unwürdig). vo dene gits vill, dene hirntote sklave. im forum de maa mit de grosse eier usehenke. sind meistens au die wo ide kaffipause am meiste lästeret und den a de meetings immer schön still sind.
isch alles chli komplizierter als i dim eifache eifamiliehüslilebe.
weisch was uf dich gang ich au grad ufs rav und zock chli ab.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
du findsch es also voll unfair wänd für dis hobby wetsch 2 mönet unbezahlt näh und dänn i dere zit nid mal arbetslosegäld überchunsch?mousch hat geschrieben:oder ig was zahle muess woni nid fair finde, dräi voll ab und muess immer was mache demitis widr usgliche chan...
ROFL
Re: RAV & Arbeitlosegeld etc.
selber chünde und 90 iistelltäg chasch so nöd säge. ich han das grad afangs jahr gmacht und 0 istelltäg becho. chunt also immer uf d`uslegig a ob begründet oder nöd. bi mir isch eifach es ewigs hin und her schriebe mit dä kasse gsi aber am schluss händs alles zahlt. han aber 2 mönet uf dä cholä müesse warte^^
Also ich würd au 2 Mönet Unbezahlt neh... mit Fair oder Unfair heds so oder so nüt ztuä, und luegsches als Investition i din Sport a, denn isches au kei Verluscht.
Zudem gits no viel Gründ, werum mer nid zum RAV söt go, wenns anderscht god. Für mich de wichtigscht isch s Prinzip. wenn eim das aber scheissegal isch, denn gits immer no anderi gueti Gründ z.B.:
D Wahrschindlichkeit dasses mit Lüt ztuä überschunsch wo ihrä Job nid händ welsen guet und gern mached, sondern wills Staatsagstellti sind, und ihri "Chundä" so oder so chömed, ufgrund mangelndet Alternativä isch nid so wahnsinnig gring.
D Wahrschindlichkeit, grad bi jungä Lüt wiä dir, dass sie dich für irgendwelchi Informationstäg oder sogar Programm ameldet wo denn go müestisch, und du regelmässig Termin mit Gspröch hesch, isch durchus geh.
D Wahrschindlichkeit dass du dich 2 Mönet eifach stresslos uf din Sport konzentriere, und echli i de Wältgschicht umäflügä und Ferie machä, und glichzitig trotzdem de Cholä übere gschobä überchunsch isch glaub nid so wahnsinnig gross.
Also ich bi absolut kei Fachma i derä Hisicht, aber sälbscht wenn um all diä Imformationstäg gschichtä umächunsch,ich nimm a grad am Afang wänds di scho hin und wider gseh. Und wenn denn seisch i de nöchschtä drü Wuchä gängs der leider grad nid will mit de Fründin grad irgendwo i de Karibik i d Belohnigsferiä gängsch, denn müests also scho huere Falsch laufä dass au nur ei Frankä gsesch...
Zudem gits no viel Gründ, werum mer nid zum RAV söt go, wenns anderscht god. Für mich de wichtigscht isch s Prinzip. wenn eim das aber scheissegal isch, denn gits immer no anderi gueti Gründ z.B.:
D Wahrschindlichkeit dasses mit Lüt ztuä überschunsch wo ihrä Job nid händ welsen guet und gern mached, sondern wills Staatsagstellti sind, und ihri "Chundä" so oder so chömed, ufgrund mangelndet Alternativä isch nid so wahnsinnig gring.
D Wahrschindlichkeit, grad bi jungä Lüt wiä dir, dass sie dich für irgendwelchi Informationstäg oder sogar Programm ameldet wo denn go müestisch, und du regelmässig Termin mit Gspröch hesch, isch durchus geh.
D Wahrschindlichkeit dass du dich 2 Mönet eifach stresslos uf din Sport konzentriere, und echli i de Wältgschicht umäflügä und Ferie machä, und glichzitig trotzdem de Cholä übere gschobä überchunsch isch glaub nid so wahnsinnig gross.
Also ich bi absolut kei Fachma i derä Hisicht, aber sälbscht wenn um all diä Imformationstäg gschichtä umächunsch,ich nimm a grad am Afang wänds di scho hin und wider gseh. Und wenn denn seisch i de nöchschtä drü Wuchä gängs der leider grad nid will mit de Fründin grad irgendwo i de Karibik i d Belohnigsferiä gängsch, denn müests also scho huere Falsch laufä dass au nur ei Frankä gsesch...
Nimm dier das wod bruuchsch und mach dier keis Gwüsse!
dKunscht isch nur, das so rafiniert ahstelle zwüsse, dass es niemert mitbechonnt, dass uuf choschte vom Staat diini eigene Zwäck finanziersch.
Reschpäkt vor em Staat und so, da druf lulz ich.
dKunscht isch nur, das so rafiniert ahstelle zwüsse, dass es niemert mitbechonnt, dass uuf choschte vom Staat diini eigene Zwäck finanziersch.
Reschpäkt vor em Staat und so, da druf lulz ich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Acid hat geschrieben:D Wahrschindlichkeit dass du dich 2 Mönet eifach stresslos uf din Sport konzentriere, und echli i de Wältgschicht umäflügä und Ferie machä, und glichzitig trotzdem de Cholä übere gschobä überchunsch isch glaub nid so wahnsinnig gross.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
sam hat geschrieben:selber chünde und 90 iistelltäg chasch so nöd säge. ich han das grad afangs jahr gmacht und 0 istelltäg becho. chunt also immer uf d`uslegig a ob begründet oder nöd. bi mir isch eifach es ewigs hin und her schriebe mit dä kasse gsi aber am schluss händs alles zahlt. han aber 2 mönet uf dä cholä müesse warte^^
h4xX0r hat geschrieben:
Hani Arächt wenn ig selber Chünde? Han irgendwo gläse sig keis Problem, aber wed uf Nummer sicher go.
Nei häsch bis zu 90 Iistelltäg. usserd din chef bummst dich härt oder was ähnlichs. du lasch dir chünde vom chef, so laufts.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Acid hat geschrieben:Also ich würd au 2 Mönet Unbezahlt neh... mit Fair oder Unfair heds so oder so nüt ztuä, und luegsches als Investition i din Sport a, denn isches au kei Verluscht.
wen interessiert das? mousch ja nöd go znachtesse mti dene
informationsveraastaltig und standortbestimmig muesch ziemlich sicher mache. informationsverastaltig isch 1 tag, standortbestimmig öppe 1 wuche. wenn scho en guete CV und es guets Bewerbigsschriibe häsch, chasch de dümmscht kurs wo öppe 3 wuche gaht evtl. usezögere.
mich händs immer in rueh glah. ich hätti chönne uuswandere und niemerd häts gmerkt. d'rav berater sind so überlaschtet, dass in Bade nur öppe all 1.5 Monat mousch verbiigah.
Also ich bi absolut kei Fachma i derä Hisicht, aber guet häsch trotzdem öppis gschriebe..
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Aha...weme en liebe chef het wo eim grundlos chündt und es guets zügnis usstellt hesch du recht ja...h4xX0r hat geschrieben:weder selber chünde no kündt werde isch en tolgge im reinheft.
Sust eher nei

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Danke aug, dini analyse isch super...rauch na en ofe und chum wieder abe 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Schummelschumi hat geschrieben:du findsch es also voll unfair wänd für dis hobby wetsch 2 mönet unbezahlt näh und dänn i dere zit nid mal arbetslosegäld überchunsch?mousch hat geschrieben:oder ig was zahle muess woni nid fair finde, dräi voll ab und muess immer was mache demitis widr usgliche chan...
ROFL

Vyse hat geschrieben:Nimm dier das wod bruuchsch und mach dier keis Gwüsse!
En erschte guete Schritt derzue isch dis Vorhabe ids Internetz für alli isehbar ds schribe!
De Moush sött wider mal de grau Muskel zwüsche sine Ohre traniere. dä chunt eidütig z churz
Zuletzt geändert von emP am 05 Aug 2011 07:51, insgesamt 2-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
genau das hetti au grad gschribeemP hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Nimm dier das wod bruuchsch und mach dier keis Gwüsse!
En erschte guete Schritt derzue isch dis Vorhabe ids Internetz für alli isehbar d schribe!

TypeJ hat geschrieben:Danke aug, dini analyse isch super...rauch na en ofe und chum wieder abe
dünkts mi numme oder isch ds Aug im letschte halbe Jahr krass tümmer worde?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Lulz..das chönd mir bünzlis nid beurteileemP hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:Danke aug, dini analyse isch super...rauch na en ofe und chum wieder abe
dünkts mi numme oder isch ds Aug im letschte halbe Jahr krass tümmer worde?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
"BNC Drug-Scene" - Yo!mousch hat geschrieben:deurm hani au agfange mit Supplements verchaufe so als Nebeikomme...so füehli mi guet. ^^
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
was hät das mit dem ztue? selber chünde isch in 99% kein tolgge und chünt werde isch nur denn en tolgge, wenn scheisse gschafft häschTypeJ hat geschrieben:Aha...weme en liebe chef het wo eim grundlos chündt und es guets zügnis usstellt hesch du recht ja...h4xX0r hat geschrieben:weder selber chünde no kündt werde isch en tolgge im reinheft.
Sust eher nei
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Hei..bisch schwer vo begriff?h4xX0r hat geschrieben:was hät das mit dem ztue? selber chünde isch in 99% kein tolgge und chünt werde isch nur denn en tolgge, wenn scheisse gschafft häschTypeJ hat geschrieben:Aha...weme en liebe chef het wo eim grundlos chündt und es guets zügnis usstellt hesch du recht ja...h4xX0r hat geschrieben:weder selber chünde no kündt werde isch en tolgge im reinheft.
Sust eher nei
Wener selber chünd kriegt für die 2 monet ken rappe...

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
und wo isch de tolgge im Reinheft?
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
hätts wieder mal schneller tippt als denkt?TypeJ hat geschrieben:Lulz...vergiss es..
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Und weni 1 buechstabe pro stund würd übetmittle wärsch du na überforderet..darum lahnis etz

- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Ich finds ja scho super wie gwüssi Lüt da inne halb duregheied, nur will ich 2-3 Frage stelle, übernes Vorhabe wo bisher rein hypotetisch devo gred worde isch...

Uiii, Verschwörig!! FBI und CIA wüssed gad bescheid!! Also bitte...ich erkundige mi hie ganz eifach, no dezue imne Gamer Forum, falls es würklech irgend so en Armseelige gä würd, wo iz em RAV alütet und mi verpfift wod, hanni denn halt Pech gha, und weiss jedefalls widr einisch meh wie eländ und armseelig gwüssi Bewohner vo dere Welt doch sind...illegal isch mis Vorhabe ja sowiso nid.En erschte guete Schritt derzue isch dis Vorhabe ids Internetz für alli isehbar ds schribe!
Zuletzt geändert von mousch am 05 Aug 2011 09:23, insgesamt 1-mal geändert.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN