Weiss nid ob süsch no öppert hier dr TED talk 2010 bez. online games vo dr McGonigal gseh het, aber ds thema isch no interessant. hie e relativ neue gege-artikel, dem ich zimli zuetimme -
es isch bitz eifach ds meine, dass sich die gliiche reward&motivation-mechanisme, wo lüüt zum (massive) online gaming triibe, so eifach uf problem vo dr reale welt übertrage, resp. derfür nutze löh. ich glaub o nid, dass zb. "games" zur bekämpfig vom ozon-loch etc. würklich populär wäre ( ), es isch denn ebe schnell mal nümme es spiel.
es gwüsses potential hets aber sicher.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Ich han eigentlich nume folgendes dezue z'säge: Es paar halbgari Konzept und Überlegige z'vermarkte, indem me ihne es ischlägigs Buzzword verpasst ("Gameification" :typej:) isch au im akademische Kontext rächt müehsam (und leider au det gang und gäbe )...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals hat geschrieben:Ich han eigentlich nume folgendes dezue z'säge: Es paar halbgari Konzept und Überlegige z'vermarkte, indem me ihne es ischlägigs Buzzword verpasst ("Gameification" :typej:) isch au im akademische Kontext rächt müehsam (und leider au det gang und gäbe )...
For the rest, those of you who would consider that games can offer something different and greater than an affirmation of existing corporate practices, the business world has another name for you: they call you "leaders."