zwirrlibatz hat geschrieben:s'beschte isch natürli s'zweite prime.
Stimmt ebe glaubs scho. Z'erscht hätt's mich echli enttüscht, will's im Gägesatz zum Vorgänger eso dunkel und ohni grosses Drama dethär cho isch, aber defür isch es s'ifallsriichschte und originellschte vo allne Primes. Sozsäge s'Majora's Mask vo de Serie
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Metroid Prime
Super Metroid
Metroid Prime 2: Echoes
Metroid Fusion
Metroid: Zero Mission
Metroid Prime 3: Corruption
Metroid
Metroid Prime Hunters
Metroid II: Return of Samus
Metroid: Other M
zwirrlibatz hat geschrieben:s'beschte isch natürli s'zweite prime.
Stimmt ebe glaubs scho. Z'erscht hätt's mich echli enttüscht, will's im Gägesatz zum Vorgänger eso dunkel und ohni grosses Drama dethär cho isch, aber defür isch es s'ifallsriichschte und originellschte vo allne Primes. Sozsäge s'Majora's Mask vo de Serie
mich hetts zersch zwar nöd enttüüscht aber s'umherirre han ich grad e chli zu überwältigend gfunde, no meh als turok 2, wo im übrige schiins die gliiche leveldesigner gha hätt imfall, säg ich immer wieder gern. d'levelportal vom erschte turok sind sooo metroid.
bim zweite mal (wii trilogy version) hetts mich dänn umghaue. ich weiss nöd öbs weniger drama hett..., vilech im plot ja aber ich finds bi de präsentation und em pacing de gewaltigscht & beiidruckendscht vo de primes. und dank de schtüürig e bitz liechter als ufem cube. hett zimli die fiesischte böss vo allne metroids wo ich känn, was nöd grad alli sind.
O_O hat geschrieben:Metroid Prime
Super Metroid
Metroid Fusion
Metroid
Metroid Prime Hunters
da henders.
isch das dini persönlichi liste oder vo irgendwelche neogaf äffli wo das als einig richtigi, objektivi und durch adolf hitler unterzeichneti qualitätsliste vo dr metroid serie agsehn?
nit das t lishcte schlecht wer, deckt sich so öppe. nur platz 1-4 kanni nit so genau ine reiefolg bringe, sin ebbe alli super.
evo hat geschrieben:isch das dini persönlichi liste oder vo irgendwelche neogaf äffli wo das als einig richtigi, objektivi und durch adolf hitler unterzeichneti qualitätsliste vo dr metroid serie agsehn?
beides
mini lischte aber ich bin au en neogaf hitler qualitätsliste schriber
evo hat geschrieben:isch das dini persönlichi liste oder vo irgendwelche neogaf äffli wo das als einig richtigi, objektivi und durch adolf hitler unterzeichneti qualitätsliste vo dr metroid serie agsehn?
beides
mini lischte aber ich bin au en neogaf hitler qualitätsliste schriber
O_O hat geschrieben:Metroid Prime
Super Metroid
Metroid Fusion
Metroid
Metroid Prime Hunters
da henders.
Metroid Prime 2 Echoes sött nach Corruption cho, süscht stimmts.
Metroid Prime
Super Metroid
Metroid Fusion
Metroid
Metroid Prime Hunters
Under gwüssne Gsichtspünkt sött zwar de Echoes höcher si als de Prime, aber das isch eifach d'Majora's Mask vs. Ocarina of Time-Diskussion. De Prime isch bahnbrechender und wichtiger und drum z'oberscht. Und Prime vs. Super Metroid isch eifach Ocarina of Time vs. Link to the Past - die teiled sich ja im Grund gno de erschti Platz.
De Zero Mission findi besser als de Fusion wäge weniger Sakamoto-Story-Bullshit. Und Metroid II isch mega, de sött me uf kein Fall underschätze. Sicher besser als de Hönters und s'Original. En riesige Schritt vorwärts vom Original in Richtig Super Metroid.
De Other M mit Abstand z'underst verstaht sich hingäge vo sälber
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Wenn rüert Waldmeier mal chli gäld uf und ladt die ganz Schwiizer Befölkerig ii uf en Mario/Donkey Kong/Zelda/Link/Metroid Parteeeeeeeeee... Het doch sicher scho jede Bewohner i de Schwiiz eis vo denä Games (also über alli System, über alli Versionä etc) 7 Mio Games verchauft oder
Also, wo isch die Parteeeeeeeee wo Du da aasprichsch...
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer: