Geht einem aufs Gemüt, krumme CH Geschäfte
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Re: Geht einem aufs Gemüt, krumme CH Geschäfte
aso nomal gschnell zum zruggcho und zämefasse:
wenn en lade mir e "limitierti" version vorschwafled und ich die denn chaufe für 270 stutz und 4 täg spöter die gliich version kontainerwiis im ID für d'hälfti useglah wird, denn dörf ich mich nöd über de erschi lade uufrege, will ich ja selber gschuld gsi bin, dass ich das glaubt han?
->> HIROSHIMA-ATOMKARTOFFEL!
wenn en lade mir e "limitierti" version vorschwafled und ich die denn chaufe für 270 stutz und 4 täg spöter die gliich version kontainerwiis im ID für d'hälfti useglah wird, denn dörf ich mich nöd über de erschi lade uufrege, will ich ja selber gschuld gsi bin, dass ich das glaubt han?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r hat geschrieben:aso nomal gschnell zum zruggcho und zämefasse:
Im Informationszytalter wo mir din lebe: JA!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
mündig + handligsfähig = wo isch problem? freie marktwirtschaft und so weisch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja ne is klar.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
zudem het alcom nid vorgschwaflet si sig limitiert, sondern de sönen.
http://www.toppreise.ch/prod_206230.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Di Sauseckel vo Sound Media zocke eim o ab!
http://www.toppreise.ch/prod_206230.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
das isch natürlich au es vorzüglichs biispiil für d'schwiizer chundebindigs-mentalität.Andyator hat geschrieben:Also Titan, ich antworte jetzt genau 1x (han das Topic erscht grad gseh):
1. mir händ NIEMERT abzockt. De Titel isch im Iiichauf sehr tüür gsi, mir händ lediglich üsi Standard-Marge druff dah
2. mir sind nöd Allwüssend und chönd nöd bi jedem Titel im Voruus wüsse, öbs ächt am Schluss doch uf eimol no ume hät bi irgend öppertem uf de Welt
3. wiä bi Sony üblich sind halt Interdiscount/Mediamarkt etc. wieder mol bevorzugt behandlet worde. Mir händ zwenig übercho, am Schluss liit das Zügs im ID halt umä; de ID chunt Panik über und verchaufts zumnä Spottpriis
Hör endlich mol uf mit so unsinnige und falsche Verschwörigstheoriä. De Uusdruck "krumme CH Geschäfte" tuän ich jetzt einfach mol grosszügig ignoriäre! Am beschtä bschtellsch einfach irgendwo, wo's Dir alles schänket und zu jedem Gratisversand grad no en Kuss ufs Füdli drucket.
Guäti Besserig! :typej:
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja logisch, i dinere welt sind 8 franke s'gliiche wie 130 frankeemP hat geschrieben:http://www.toppreise.ch/prod_206230.html
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
heb mal wieder chli d'schnurre
h4xX0r hat geschrieben:ja logisch, i dinere welt sind 8 franke s'gliiche wie 130 frankeemP hat geschrieben:http://www.toppreise.ch/prod_206230.html
lueg, i mire Welt isch jede Franke für so limited Edition Fark zviel. Sammelcharte vo Autos mit "idrückliche Rendergrafike". OMFG. So Züg hät en tummi Zielgruppe und hetse itz offesichtlich im Titan gfunde. Sorry also wenn mini emPathiefähigkeit hie beschränkt isch. Isch tumm glofe aber wie mer hie ja chöi lese chum am ALCOM si Fehler. Wenni in Google Granfasrkisimo 5 igibe bechumi ca. 300 Resultat woni cha nachelese was si söll choschte. Nid jede chane Browser bediene, isch aber nid mis Problem. Und wers halt nid macht isch am Schluss de blöd. So si d Regle vo dem Spiel. Isch Agebot und Nachfrag. Und Informatione über Prise si no nie so eifach i dshole gsi wie momentan. Wer da also Problem dermit hett, hett süsch vermuetlich au chli Problem. Und das isch ja i dem Fall hinlänglich bekannt.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich bezwiefle, dass am releasetag 300 so stark abwiichendi priis gha hättisch.
und de dank, dass schwiizer KMU unterstützisch und kein import vo dütschland machsch isch denn es "denn bstells doch neumeds wo's gratis isch!"
sehr guet, muess ich mer merke.
und de dank, dass schwiizer KMU unterstützisch und kein import vo dütschland machsch isch denn es "denn bstells doch neumeds wo's gratis isch!"
sehr guet, muess ich mer merke.
De Alcom gitts eh nüm meh als 5 Jahr. Markiere meine Worte.
Ig würd au hässig, wenn i so beschissenei Importeur hätti.
Team Alcom!
Team Alcom!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
du titan, wieviel games/konsole häsch scho bim alcom kauft?
Also miteme Mänsch würi jetzt Gold nid grad verglichä... aber mer chönti z.B. di (natürlichi) Knappheit vo Gold und de Zämähang mitem Pris mit de künstlichä Knappheit vo Limited Editions und em Zämähang mitem Pris verglichä...Titankyojin hat geschrieben: [...] Aber im Gegensatz zu Kohlenstoff ist Gold nahezu nutzlos und dennoch 10000000000x mehr wert. Wieso? Gold ist ganz einfach selten und schön, genauso wie der individuelle Mensch, [...]
Ebä, will du jo diä erkenntniss hesch findis echli komisch dass sich bi dir soviel um genau das Thema drüllt... es isch jo alles z Tür und alli zocked ab, nüt isch würklich Wertvoll, und glich willsches... eigentlich muesch jo nüt mit Profitgier ztuä han wenn nid wilsch, oder zumindescht so wenig wiä möglich. Chund halt immer chli druf a was für dich Glück bedüted... Wenn du vom Gift glücklich wirsch passt jo alles. Wenn nid, denn dörfsches ebä nid schluckä und muesches liggä loh.Titankyojin hat geschrieben:Allerdings, gerade in meinem Fall bin relativ vergiftet von der masslosen Profitgier eines relativ grossen Umfeldes, und ich sehe sehr viele Hindernisse auf uns zukommen im Bezug auf unser Glück, denn wie immer.. Geld allein macht nicht glücklich.
S Kapital isch es künschtlichs Produkt, das isch theoretisch tatsächlich unändlich...es existiert nur i üsere Phantasie.Titankyojin hat geschrieben:Nein, natürlich nicht, unsere Ressourcen sind unendlich und das Kapital regeneriert sich auch unendlich, das ist es ja, wirklich ne fatale Denkweise.Acid hat geschrieben:Ähm... vo wo weisch jetzt das mit de Wält wieder? Hani jetzt also no niä ghört dass diä irgendwiä limitiert söll si.Titankyojin hat geschrieben: Die ganze Welt ist limitert , insofern muss ich klarmachen dass limitiert ein Ausdruck von Verhältnissmässigkeit ist.
.
D'Ressourcä sind undändlich, will sie stets wiederchömed, es isch nur ä Frog vom Tempo und de Mutation... sie werded nid immer diä glichä si, will alles isch im Wandel.
Känsch de Witz: Ein Planet trifft de Ander, und seitem: "Du, ich glaub ich han Homo Sapiens." Seit de Ander: "Ja isch nid so schlimm... hani au mol gha... goht scho wieder verbie..."
So oder so, seint isch eh Begriff für Warä und Produkt (mer schribt z.B. au Glace mit Limited Edition ah, hesch sicher au scho gseh. Det gots allerdings um en zitlichi Limitierig, mer will stückmässig aber soviel verchaufä wiä möglich) und bim Game gots drum dass en bestimmti Uflag gmacht wird... oft isch diä Uflag aber halt ziemlich gnau so gross, wiä d Hersteller s Gfühl händ, dassisi zumene bestimmtä Pris an Maa bringed, nid meh (suscht isch ebä de Pris z Höch, und denn gheiter zämä, wiä schinbar im Fall vo GT5) und nid weniger (will denn macheds verluscht, wills zum glichä Pris eigentlich meh hettet chönä verchaufä). Aber sie chönd sich ebä verspekuliere.)
Und s ander isch e a d Existenzphilosophie gränzendi Frog. Find halt nid unbedingt dasmer diä zämä miteme of dumm bruchtä Markt Begriff in glichä Topf rüere söt.
Ich säg nid dasmer sich nid ufregä dörf... S Ufregä bringt eim eifach no keis bitz witer, und oft regtmer sich denn über anderi uf, und verpasst de Zämähang zu sich sälber z herstellä. Und irgendwenn wärs doch mol guet wemer ufhört sich ufzregä, und probiert zluege wasmer denn sälber chönt machä, will schlussendlich hedmer uf sich sälber immerno am meischtä Ifluss.h4xX0r hat geschrieben:aso nomal gschnell zum zruggcho und zämefasse:
Drum frög ich jo de Titan was denn er jetzt will machä, wohi das füere söll, was er erwartet. Dassen ufregt händ jo glaub mitlerwilä alli Begriffä, und ich bi mit vilnä Pünkt jo au iverstandä (wenn au bitz überrascht dass das für in (wo jo anschienend überall de Durchblick hed) so shockierend isch)
Min Vorschlag, dassmer de Shit halt eifach nüm chauft isch jo anschienend nid gnueg guet. Was isch denn d Alternativä, was willmer machä, was chamer machä? Wenn immer alli wänd dass diä anderä müend und söttet und denn au tüend, änderet sich gar nüt. Es änderet sich nur wemer sälber tuet. Und wenns Lüt gid wo abzocked, denn gits (so langs nid as existenzielle gohd) us miner Sicht zwei Variantä: Mer loht sich abzockä, oder mer verzichtet. Wenns en anderä Wäg gid, isch das no so guet, bis jetzt hedmer de allerdings no niemert verzellt, und ich glaub nid dra dassen gid.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
du chaufsch de shit eifach in dütschland oder england. sehr zum wohl vo de schwiizer wirtschaft. aber offebar brucht de alcom ja kei chunde, die sölled det hi gah wo's gratis isch.
ich tuen jetzt mal so total unwüssend säge wie ich das würd mache. wenn en chund wo chli dure isch sich bi mir meldet, denn würd ich en mal beruhige, und im zuestimme und alles abkläre. und denn es paar täg spöter mich wieder melde und d'sachlag erchläre. und ihm denn chli entgege cho, z.B. bi de nächste limited edition 5% rabatt, vorchaufsrecht oder was au immer, isch eigentlich wurscht.
ich tuen jetzt mal so total unwüssend säge wie ich das würd mache. wenn en chund wo chli dure isch sich bi mir meldet, denn würd ich en mal beruhige, und im zuestimme und alles abkläre. und denn es paar täg spöter mich wieder melde und d'sachlag erchläre. und ihm denn chli entgege cho, z.B. bi de nächste limited edition 5% rabatt, vorchaufsrecht oder was au immer, isch eigentlich wurscht.
Ja, wemer a nimmt dass de Tüfel bim Alcom lieht, unds Produkt will, god mer in en andere Ladä (z.B. zum ID), wemer s Gfühl hed es lieht ar Schwiz muesmer halt is Usland (natürlich, nid grad toll für d Schwizer Lädä, aber wenns tatsächlich des Teufels sind, chan ich au nid viel defür, müends ebä nid vom Tüfel si, oder müend d Firmene wo importiered merkä dasses i de Schwiz nüm zu überrissene Prisä lohsbringed)), wenn ich s Gfühl han es lieht am Produktehersteller, denn verzichti ganz, oder wart ebä, bis es so billig isch wiä ich s Gfühl han dasses mir genehm isch...
Was genau d Story zwüsched em Alcom und em Titan isch, weisi nid, aber wenn de Alcom finded dass si de Titan oder au anderi nid als Chundä bruched, isch das au ihres guete Rächt. Genau so wiäs am Titan sis Rächt isch, de Alcom nid guet z findä, und das au zsägä (z.B. imene Game Forum).
Ich bin jo eigentlich im Grundlegendä nid viel anderer Meinig wiä du oder de Titan... ich ziä eifach bitz anderi Schlüss drus.
Was genau d Story zwüsched em Alcom und em Titan isch, weisi nid, aber wenn de Alcom finded dass si de Titan oder au anderi nid als Chundä bruched, isch das au ihres guete Rächt. Genau so wiäs am Titan sis Rächt isch, de Alcom nid guet z findä, und das au zsägä (z.B. imene Game Forum).
Ich bin jo eigentlich im Grundlegendä nid viel anderer Meinig wiä du oder de Titan... ich ziä eifach bitz anderi Schlüss drus.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich zieh gar kei schlüss. ich finds nur komisch, dass de alli de titan aafiiled, will er sich als konsument verarscht vorcho isch.
die andere si sich dem viellecht scho bewusst dass das nid ds erschte und einzige mal isch gsi dass öpper verarscht isch worde. Ig meine Du mersch es ja z.B. bi dine Globuli o nid.h4xX0r hat geschrieben:ich zieh gar kei schlüss. ich finds nur komisch, dass de alli de titan aafiiled, will er sich als konsument verarscht vorcho isch.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
höhö HONDA !
Naja, dass isch halt ebä bitz will er relativ Agressiv ifahrt, und alles über ei Kamm schert, wahrschindlich ohni je diä anderi Sitä würklich gseh zha.
Ich weiss nid öb du schomol imene Ladä gschafft hesch, vilicht sogar mit Internethandel. Es isch halt so dasses immer wieder mol Chundä gid (zum Glück bi witem nid de gröscht Teil), wo immer s Gfühl händ mer bedient sie nid richtig, es gäng z wenig Schnäll, es sig z Tür, und eifach prinzipiell dass sie als Chund eigentlich viel meh Wert sind. Und wenn diä eim denn an Chopf schmissed dassmer nüt Wert und unverschämt sig, willmer nid en Ifluss druf hed dass d Poscht uf Dütschland halt es paar Täg brucht, und dassi nümä bi eim chaufed werded, muesmer halt sägä dass sie das so machä sölled.
Ich weiss nid öb du schomol imene Ladä gschafft hesch, vilicht sogar mit Internethandel. Es isch halt so dasses immer wieder mol Chundä gid (zum Glück bi witem nid de gröscht Teil), wo immer s Gfühl händ mer bedient sie nid richtig, es gäng z wenig Schnäll, es sig z Tür, und eifach prinzipiell dass sie als Chund eigentlich viel meh Wert sind. Und wenn diä eim denn an Chopf schmissed dassmer nüt Wert und unverschämt sig, willmer nid en Ifluss druf hed dass d Poscht uf Dütschland halt es paar Täg brucht, und dassi nümä bi eim chaufed werded, muesmer halt sägä dass sie das so machä sölled.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Du häxxör, bisch jetzt gagä.... Dier muessi ja glaubs nid verzellä wie das lauft mit de Priisä im Detailhandel mit de Games, das ALCOM und Co gar kei Chanzä hend so Priisä amigs zmachä!!h4xX0r hat geschrieben:ja logisch, i dinere welt sind 8 franke s'gliiche wie 130 franke
Ach, was sells.... Es het bi gwüssniä eifach kei wärt
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
emP hat geschrieben:De Alcom gitts eh nüm meh als 5 Jahr. Markiere meine Worte.
Team Alcom!
Das wär aber gar nid luschtig....
Tue no schnell chli sägä warum Du das so gsesch?
Was isch denn mit wem WOG, de au - de isch ja glaubs chli i de gliichä Position
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Wie söll de ALCOM denn genau iichaufä? Chum Häxxor, tue mal chli dis Wüssä mit uus Teilä!!h4xX0r hat geschrieben:du chaufsch de shit eifach in dütschland oder england. sehr zum wohl vo de schwiizer wirtschaft. aber offebar brucht de alcom ja kei chunde, die sölled det hi gah wo's gratis isch.
Das en hufä Lüüt das ZUüügs am Releas Tag wend, mit Import usem Usland nid immer möglich, das esn huufä Lüüt en Tütschi Version mit tütscher Aaaleitig wend au (us UK nid machbar) und und und....
Und grad no öpis, das GT5 Signatur Edition 3 Täg nach Releas zum halbä Priis ghä het glaub bis hüt nonig!! Nach 2-3 Mönet isches machbar, will dnen wie gseit Distis oftmals sLager ruumed - allefalls het mal wieder einä bim Interdiscount falschi Priisä as Produkt kläbt, hani sälber scho 10 x gsee, wie en Dual Shock 3 en Dual Shock 2 Priisschild gha het oder en Wii Remote Plus es normals Wii Remote Priisschild und und und...
agestuffer
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Logisch isch es gschisse. Aber weisch wer no viel weniger defür chan? de Titan. Und anstatt ihn als Chund z'bhalte (ich nimme jetzt eifach frech aa, er hät nöd nur 1x öppis kauft bim alcom) figgt mer ihn no aa und schickt ihn zum tüüfel. Isch eifach sehr schlechti PR und en schlechte Zug.agestuffer hat geschrieben:Du häxxör, bisch jetzt gagä.... Dier muessi ja glaubs nid verzellä wie das lauft mit de Priisä im Detailhandel mit de Games, das ALCOM und Co gar kei Chanzä hend so Priisä amigs zmachä!!h4xX0r hat geschrieben:ja logisch, i dinere welt sind 8 franke s'gliiche wie 130 franke
Ach, was sells.... Es het bi gwüssniä eifach kei wärt
agestuffer
Isch doch mega oder? Will mer nöd chan über sin eigete Schatte springe, verlürt mer en Chund an Import und hät zu dem no e Quelle wo schlecht redet.
Aber ebe, viellicht gahts em Alcom so guet, dass er sich das chan leischte. Ich würd uf alli Fäll als Chund nöd so behandlet welle werde.