Geht einem aufs Gemüt, krumme CH Geschäfte
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Re: Geht einem aufs Gemüt, krumme CH Geschäfte
chundedienscht, chundebindig und persönlichi Beziehig isch doch au no öppis wo KMU de Grosse voruus söttet ha.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
agestuffer hat geschrieben:emP hat geschrieben:De Alcom gitts eh nüm meh als 5 Jahr. Markiere meine Worte.
Ig würd au hässig, wenn i so beschissenei Importeur hätti.
Team Alcom!
Das wär aber gar nid luschtig....
Tue no schnell chli sägä warum Du das so gsesch?
Was isch denn mit wem WOG, de au - de isch ja glaubs chli i de gliichä Position
agestuffer
Wüll de Direktvertrieb chunt. Und wüll er offesichtlich gäg die Grosse Retailer keh Chance hett.
Zuletzt geändert von emP am 22 Aug 2011 14:20, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
a) es ghit immer en günstigerä - weisch wie mängisch hami scho uufgregt ab so Züügsh4xX0r hat geschrieben:aso nomal gschnell zum zruggcho und zämefasse:
wenn en lade mir e "limitierti" version vorschwafled und ich die denn chaufe für 270 stutz und 4 täg spöter die gliich version kontainerwiis im ID für d'hälfti useglah wird, denn dörf ich mich nöd über de erschi lade uufrege, will ich ja selber gschuld gsi bin, dass ich das glaubt han?
->> HIROSHIMA-ATOMKARTOFFEL!
b) ich bezwiiflä nach wie vor die 4 Täg
c) Sämger bitte wasmer als Shop i dem Momänt sell machä... Sony aalütä und uusruefä bringt genau nix, die spielets ab, ID täg hal Chundä lockä, ihres WKZ Budge verbratä oder was au immer
d) Du würsch demmfall allnä chäufer grad de Differänzbetrag retourghä so wie ich das hie verstah - NUR - sony zahlt das nid und ALCOM chan ja nid eifach irgendwo 10'000 Stutz für Luschtig a de Chunä zruggzahlä nur will einä en TubelPriis macht oder??
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Es ghit mängisch Chundä, die hättmer besser nid... Die selled bittesehr en anderä Ladä go stressä - du settisch ja au wüssä dases Tublä vo Chundä ghit wo zwar en guetä Umsatz hend, aber jede Tag es Mail schriibet, Züügs fraget, Du en riisä Uufwand hesch, wills wägämä Näggi wieder es Game retourniered, denn motzed, denn am Schluss gliich wieder bim XY im Uusland bestelled und am Schluss hes nix verdient ussert en Härzinfakt mit 65 gsii ab so Lüüt...h4xX0r hat geschrieben:Logisch isch es gschisse. Aber weisch wer no viel weniger defür chan? de Titan. Und anstatt ihn als Chund z'bhalte (ich nimme jetzt eifach frech aa, er hät nöd nur 1x öppis kauft bim alcom) figgt mer ihn no aa und schickt ihn zum tüüfel. Isch eifach sehr schlechti PR und en schlechte Zug. Isch doch mega oder? Will mer nöd chan über sin eigete Schatte springe, verlürt mer en Chund an Import und hät zu dem no e Quelle wo schlecht redet. Aber ebe, viellicht gahts em Alcom so guet, dass er sich das chan leischte. Ich würd uf alli Fäll als Chund nöd so behandlet welle werde.
agestuffer
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei ich würd nöd allne chäufer de differenzbetrag uuszahle. ich würd allne chäufer vo sich beschwered höflich e entschuldigung schriibe und sie mit eme Goodwill-Goodie versueche zfriedestelle (garantierti Lieferig vomene andere Produkt mit Wartelischte, 5% Rabatt bim nächschte Chauf, es T-Shirt, es Red-Bull im Lade, en Kaffi im Lade, Marketing-Schrott, e Promo-Version usw usf)agestuffer hat geschrieben:a) es ghit immer en günstigerä - weisch wie mängisch hami scho uufgregt ab so Züügsh4xX0r hat geschrieben:aso nomal gschnell zum zruggcho und zämefasse:
wenn en lade mir e "limitierti" version vorschwafled und ich die denn chaufe für 270 stutz und 4 täg spöter die gliich version kontainerwiis im ID für d'hälfti useglah wird, denn dörf ich mich nöd über de erschi lade uufrege, will ich ja selber gschuld gsi bin, dass ich das glaubt han?
->> HIROSHIMA-ATOMKARTOFFEL!
b) ich bezwiiflä nach wie vor die 4 Täg
c) Sämger bitte wasmer als Shop i dem Momänt sell machä... Sony aalütä und uusruefä bringt genau nix, die spielets ab, ID täg hal Chundä lockä, ihres WKZ Budge verbratä oder was au immer
d) Du würsch demmfall allnä chäufer grad de Differänzbetrag retourghä so wie ich das hie verstah - NUR - sony zahlt das nid und ALCOM chan ja nid eifach irgendwo 10'000 Stutz für Luschtig a de Chunä zruggzahlä nur will einä en TubelPriis macht oder??
agestuffer
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Da hesch Du sicher rächt, aber nid um jede Priis.... ALCOM het kei Chriegskassä wie en Digitec, Amazon und Co wo TOP AKtionä chönd unter EK Priis fahrä. Und wenn denn en Chund ghat go Motzä, ja was denn, was wotsch machä!!h4xX0r hat geschrieben:chundedienscht, chundebindig und persönlichi Beziehig isch doch au no öppis wo KMU de Grosse voruus söttet ha.
Ich gsees scho so, de Titan isch en guetä ALCOM chund, zumindest bis 2005, aber kei eifachä Chund, das weissi us persönlicher Erfahrig.
Und würdemer jetzt mal Ziit 10 Jahr zruggtrüllä wo de USA no 1.80 und e Pfund no 2.20 etc. gsii isch, wär das Thema Import au grad ghässä
agestuffer
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
es gitt sicher en unterschied zwüsched "han ich game chauft und hat kratze drin gha, machsch tuusch zrugg gege Gäld" und dem wo 130 Stutz zviel zahlt hät für es Produkt, will er ebe grad NÖD zum ID gange isch wie alli andere.agestuffer hat geschrieben:Es ghit mängisch Chundä, die hättmer besser nid... Die selled bittesehr en anderä Ladä go stressä - du settisch ja au wüssä dases Tublä vo Chundä ghit wo zwar en guetä Umsatz hend, aber jede Tag es Mail schriibet, Züügs fraget, Du en riisä Uufwand hesch, wills wägämä Näggi wieder es Game retourniered, denn motzed, denn am Schluss gliich wieder bim XY im Uusland bestelled und am Schluss hes nix verdient ussert en Härzinfakt mit 65 gsii ab so Lüüt...h4xX0r hat geschrieben:Logisch isch es gschisse. Aber weisch wer no viel weniger defür chan? de Titan. Und anstatt ihn als Chund z'bhalte (ich nimme jetzt eifach frech aa, er hät nöd nur 1x öppis kauft bim alcom) figgt mer ihn no aa und schickt ihn zum tüüfel. Isch eifach sehr schlechti PR und en schlechte Zug. Isch doch mega oder? Will mer nöd chan über sin eigete Schatte springe, verlürt mer en Chund an Import und hät zu dem no e Quelle wo schlecht redet. Aber ebe, viellicht gahts em Alcom so guet, dass er sich das chan leischte. Ich würd uf alli Fäll als Chund nöd so behandlet welle werde.
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Das isch en super Idee, de Andy liist sicher au mit!!! Aber Du kännscht de Titan, das nützt im nix!! Er het sini Verschwörigstheorie und so Züügs isch nix Wärt - nur de Starke Franken isch was wärt !!!h4xX0r hat geschrieben:nei ich würd nöd allne chäufer de differenzbetrag uuszahle. ich würd allne chäufer vo sich beschwered höflich e entschuldigung schriibe und sie mit eme Goodwill-Goodie versueche zfriedestelle (garantierti Lieferig vomene andere Produkt mit Wartelischte, 5% Rabatt bim nächschte Chauf, es T-Shirt, es Red-Bull im Lade, en Kaffi im Lade, Marketing-Schrott, e Promo-Version usw usf)
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Nomal, nidmal usem Usland hätsch de Signatur für 130 Stutz günstiger becho!! Nirgends. Und nomal, ich glaub die 4 Täg nach wie vor nid!!! Chan jede Verzellä er heig en Wii im ID für 49.00 gsee 3 Tag nach Release!!! Da muessti scho chli meh bewiis ha als Forum Polizischt sowieso!!h4xX0r hat geschrieben:es gitt sicher en unterschied zwüsched "han ich game chauft und hat kratze drin gha, machsch tuusch zrugg gege Gäld" und dem wo 130 Stutz zviel zahlt hät für es Produkt, will er ebe grad NÖD zum ID gange isch wie alli andere.
und nomal, was sell ALCOM machä - ich kännä de E-mail Vercher zwüsches ALCOM und Titan nid, aber ich dänkä die hend ihm das garantiert uf en aaständigi Art und Wiis erklärt - au bi ALCOM figgtmer de Chund nid ah!!! (okay, 1 x hani en Tubel Chund muessä chli aaafielä, de het mir alli heruä Schand unterstellt, isch aber nid de Kobalt gsii)
agestuffer
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
jäää, das glaub ich ebe nöd. und wenn's denn so isch hät de alcom au nüt verlore.agestuffer hat geschrieben:Das isch en super Idee, de Andy liist sicher au mit!!! Aber Du kännscht de Titan, das nützt im nix!! Er het sini Verschwörigstheorie und so Züügs isch nix Wärt - nur de Starke Franken isch was wärt !!!h4xX0r hat geschrieben:nei ich würd nöd allne chäufer de differenzbetrag uuszahle. ich würd allne chäufer vo sich beschwered höflich e entschuldigung schriibe und sie mit eme Goodwill-Goodie versueche zfriedestelle (garantierti Lieferig vomene andere Produkt mit Wartelischte, 5% Rabatt bim nächschte Chauf, es T-Shirt, es Red-Bull im Lade, en Kaffi im Lade, Marketing-Schrott, e Promo-Version usw usf)
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Also, demfall tschau WOG, Tschau ALCOM und Co. Gseni das richtig!!!emP hat geschrieben:Wüll de Direktvertrieb chunt. Und wüll er offesichtlich gäg die Grosse Retailer keh Chance hett.
Was heisst die grossä Retailer. ID, Media Markt, Saturn und Co ghits scho sit 10-20 Jahr und meh.. Und de ALCOM het immer überläbt, au de WOG, denä beidä ghats sogar Jahr für Jahr besser (was ich so i de Newsletter liisä)
Klar, das mit em Diräktvertriib etc isches Proble, wie das WOG und ALCOM wend hendlä isch natürlich en Challenge!!
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Hesch au glääsä i de Prässä (weiss jetzt nümä ob Media mark Tütschland oder Schwiiz) aber die hend finanziell au scho besseri Ziitä gsee. Habn mal öpis gläsä vo Verluscht im grossä Stil. Okay, isch irgendwo immänä Bulevard Blatt oder so gsii, aber egal, die sind au nid vo allem gfeit!!!emP hat geschrieben:Wüll de Direktvertrieb chunt. Und wüll er offesichtlich gäg die Grosse Retailer keh Chance hett.
Vorallem will Media Markt, ID und Co ja sogut wie nix übers Internet verchaufed und das ja nach wie vor de Boom Markt isch!!
agestuffer
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Da mit de 4 tag stimmt 100% nid..de häxxer überliests wohl will er da au weiss!
Do wo de halo kack mit em heln useko isch, isches nach 2 monet au überall verschleuderet worde..sgliche mit de nano idioteversion vom crysis 2?
Aber sicher nid nach 2 tag! Au nid nach 2 wuche!
Do wo de halo kack mit em heln useko isch, isches nach 2 monet au überall verschleuderet worde..sgliche mit de nano idioteversion vom crysis 2?

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Hey Titan, wärsch mit emä T-Shirt, 5% uf nächstä iichauf etc. jetzt au ni glücklich, wenn ja, denn leggi gärn grad es guets Wort bim Andy für dich ii... Denn chasch ja für 2600 Frankä Züügs chaufä, 5% iikassierä und die 130 Stutz sind wieder dinnä!!!
Oder was muesst ALCOM diinnrä Meinig nah tue zum das Problem behebä und Du wieder glücklich bisch??
Es chan ja nid sii, das Du sLäbälang hässig bisch wägä dem!!!
agestuffer
Oder was muesst ALCOM diinnrä Meinig nah tue zum das Problem behebä und Du wieder glücklich bisch??
Es chan ja nid sii, das Du sLäbälang hässig bisch wägä dem!!!
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Halo 3 Legendary Editoin im Media Markt für 99 gsee (ca. 3 Mönet nach Release)TypeJ hat geschrieben:Da mit de 4 tag stimmt 100% nid..de häxxer überliests wohl will er da au weiss!
Halo Reach Legendary Edition - i de USA nach 2 Mönet für über 100 USD günstiger
GT3 Signature Edition au überlal bi de Händler nach 3 Mönt massiv günstiger
Killzone 3 Helghast Edition nach 2 Mönet fast 100 Stutz günstiger!! (dettä zum Glück a a allnä Händler günstiger aabotä bzw. Priisgarantie uf em Produkt - leider au nid uf allem!!)
Und und und...
Am 1te Tag falsch aagschribä mit falschem Chläber, scho sicher 10 x im MM und ID gsee, ich gang jedesmal weni gang go poschtä go spionierä$!!
Eventuel hend die ID Deppä ja würklich uf Signatur Edition de Collectors Edition Priis kläbt, würd no so verthebä vom Priis här!!
zGeilä dra isch ja, zu 99% sind die Limited Edition denn i 10 Jahr wieder 3 x soviil wärt!! Zerscht verschleuderet, denn wieder Tüür - also Titan, eifach nid uufmachä und i 20 Jahr für 500 Stutz verchaufä. Mega oder
agestuffer
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Und äbä, no öpis woni wott looswärdä.. ALCOM het sägmer mal 200 Bestelligä vo de Signatur Edition und seit a Sony, mier hättet gärn 250 Stugg... Denn seit Sony, sorry, leider chömmer üch nur 100 Ghä...
Denn am Tag vom Relase, gsesch das de ID , de MMD und Co Palettwiis umähend und das am Schluss denn no für en super Priis, sägmmer mal anstelle Verkaufspriis offiziell 249 für 219.00
Oftmals äbä über EK vom ALCOM, was natürlich ALCOM wie au de Chund sauhässig macht.... Logisch, nur, was wotsch machä!! De Chund isch de verarscht und ALCOM muess sich wieder rächtfertigä...
Passiert eigentlich fasch jedes mal so!!!
agestuffer
Denn am Tag vom Relase, gsesch das de ID , de MMD und Co Palettwiis umähend und das am Schluss denn no für en super Priis, sägmmer mal anstelle Verkaufspriis offiziell 249 für 219.00
Oftmals äbä über EK vom ALCOM, was natürlich ALCOM wie au de Chund sauhässig macht.... Logisch, nur, was wotsch machä!! De Chund isch de verarscht und ALCOM muess sich wieder rächtfertigä...
Passiert eigentlich fasch jedes mal so!!!
agestuffer
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
a) kunde um jede priis halte: sicher nid!
b) der alcom isch eine vo de wenige us de 90er johr wo überlebt het. d wahrschinlichkeit isch gross dass es ihn au in zuekunft wird geh.
c) mit jedere neue ladeketti i der schwiz isch verzellt worde dass en andere muess ipacke. mag si, aber ig stuune i dem Zämehang dass es der ID immer no git. Geg der Media Markt / Saturn würkt de wie en vollgstopfte Krämerlade mit billigem Plunder und Immer-Sale vo 01.01. bis 31.12.
b) der alcom isch eine vo de wenige us de 90er johr wo überlebt het. d wahrschinlichkeit isch gross dass es ihn au in zuekunft wird geh.
c) mit jedere neue ladeketti i der schwiz isch verzellt worde dass en andere muess ipacke. mag si, aber ig stuune i dem Zämehang dass es der ID immer no git. Geg der Media Markt / Saturn würkt de wie en vollgstopfte Krämerlade mit billigem Plunder und Immer-Sale vo 01.01. bis 31.12.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
am beschte schickeds denn jedesmal de chund wo motzt zum tüfel.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ou ja b) isch au guet. viellicht händ sie wege chunde wie em titan überlebt? wo bis 2005 jede scheiss det kauft hät und nöd im mediamarkt? De ID ghört am Coop. Sini Plunderartikel verchaufed sich ebe bi de Zielgruppe super. Und de Mediamärt hebt sich nume, wills sie absolut hirnverbrennte Iichauf betriibed und alli grosse wacker mitmached.Avenger hat geschrieben:a) kunde um jede priis halte: sicher nid!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
eifach e entschuldigung hät er welle LOLTitankyojin hat geschrieben:den GT5 Mist der gebaut wurde kann ich erst nach ner Entschuldigung verzeihen
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Du tuesch eifach öpis hauptä wo nid so isch. in han derfahrig gmacht, das die chlinä lädä sich mueh gäbes um Chund, so die grossä äbä mue hend... Hesch ja sälber obä gseit.h4xX0r hat geschrieben:am beschte schickeds denn jedesmal de chund wo motzt zum tüfel.
Das ALCOM jede Chund wo motzt zum tüüfel jaged stimmt nid - au sii känned de Marketing Spruch - en Chund wo motzt und wo guet behandlisch isch am Schluss sogar no zfriender als vor em Motzä!!!
NUR - irgendwenn isch eifach gnueg Heu dunnä - sich als Lüügner anestellä und irgendwelchi Thoeriii uufstellä findi hert a de Gränzä
So wie de ALCOM am Titan sell glaubä das de GT5 Signatur nach 4 Täg nur no 50% choschtet, selll de Titan bitte au glaub was ALCOM als Antwort schriibt.
Oder finsch nid au... Sell ALCOM eifach immer alles glaubä was de Titan und anderi Chundä schriibet. Immer nur JA und AMEN zu allem sägä und de Chund ufen Troon lüpfä bis er alles und jede im ALCOM chan umäkommandierä und nach Chundäpfiifä tanzt!!
Also, ich weiss nid, han i minnerä Verkaufsaera scho sooooo viil erläubt, und sooo viil Psychochundä ghat, kännä nur no einä wo meh het, de Cimi in Züri mit sinä Oberpsycho Chundä
agestuffer
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Vilecht isch das so. Aber am Alcom sini Kundekartei wirsch wohl eher nid kenne.h4xX0r hat geschrieben:ou ja b) isch au guet. viellicht händ sie wege chunde wie em titan überlebt? wo bis 2005 jede scheiss det kauft hät und nöd im mediamarkt? De ID ghört am Coop. Sini Plunderartikel verchaufed sich ebe bi de Zielgruppe super. Und de Mediamärt hebt sich nume, wills sie absolut hirnverbrennte Iichauf betriibed und alli grosse wacker mitmached.
Der ID würkt hüt halt wie e billigi Ramschbude wo sich nume übere Priis definiert (jaja der Media Markt au, aber d Verkaufshalle gseh nid so us). No e Stufe höher und es wär en Don Quijote ds Akiba. Bi würklich gspannt wie lang der ID mit dere Strategie überlebt.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben: wo sich nume übere Priis definiert (jaja der Media Markt au, aber d Verkaufshalle gseh nid so us).
hesch du würklich mal es studium gmacht, wo öppis mit BWL z tüe gah hett?

Der Mediamarkt definiert sich übere Pris. OMFG. :typej:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...