notebook chaufe
Moderator: Avenger
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
hp elitebook si würklech fren, hei mr da im gschäft. aber hei halt o ihre priis.
Re: notebook chaufe
Ich han jetzt jedes mongi notebook uf digitec und co 60594 mal agluegt und die hend all irgendwo e hagge entweder scheiss uflösig oder nur 3.5h akku oder 45kilo schwär alli bis uf s MBA das isch chliin guete akku und ok leischtig und SSD. Has jetzt kauft evtl. Verchaufis denn wenn d Pro es update überchöme oder wenns mer nid passt.
I don't believe in orange
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Also Elitebook... naja ich bin mit denen auf der Arbeit net zufrieden 
Lieber bißerl mehr und selbst zusammen gestellt. Auch wenn ich Sony net so wirklich ab kann, aber die Vaios sind doch recht gut (hab's mal ausprobiert und ein Kollege hat auch eins).
Vor allem die Auflösung (1920x1080) ist nicht zu klein (hab's mir angeschaut im Laden) und die Tastatur ist sehr angenehm. Laut war's auch nicht (Ohr drangehalten, wurd blöd angeguckt) ...
Kann man auch selbst konfigurieren
http://www.sony.de/product/vn-f-series#cto
Werde mir wahrscheinlich nächstes Jahr eins davon zulegen (hab ja kein Desktop-Ersatz wenn mal was ist)

Lieber bißerl mehr und selbst zusammen gestellt. Auch wenn ich Sony net so wirklich ab kann, aber die Vaios sind doch recht gut (hab's mal ausprobiert und ein Kollege hat auch eins).
Vor allem die Auflösung (1920x1080) ist nicht zu klein (hab's mir angeschaut im Laden) und die Tastatur ist sehr angenehm. Laut war's auch nicht (Ohr drangehalten, wurd blöd angeguckt) ...
Kann man auch selbst konfigurieren

http://www.sony.de/product/vn-f-series#cto
Werde mir wahrscheinlich nächstes Jahr eins davon zulegen (hab ja kein Desktop-Ersatz wenn mal was ist)
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ich find apple laptop super und im vergliich zu ihrne andere produkt sogar vom priis-/leistigsverhältnis akzeptabel.
s'billigste laptop vo apple isch 1000.- und mit core 2 duo und 10 stund batterielaufziit genau das womer zum schaffe brucht.
macbook air 11" isch mit 64 GB ssd, chli weniger batterielaufziit und langsamerem cpu au öppe 1000.-
macbook isch 2 kilo, macbook air 1 kilo. je nach bedürfnis nimmsch s'grössere oder s'chlinere.
macbook pro bringts nöd und s'grosse macbook air isch halt huere tüür.
ich han sit 5 jahr s'damals billigste macbook und das lauft hüt immer no tiptop, obwohl ich das unter dauerbetrieb han, und di ganz ziit i min rucksack stopfe (OHNI HÜLLE) und überall volle dräck isch. also d'langläbigkeit chammer dä apple laptops ächt nöd striitig mache...
dä scheiss: bi sämtliche laptops vo apple sind d'komponente (ram/harddisk) nöd uustuschbar (oder nur vo offizielle apple partner) ohni dass d'garantie verlürsch... en riese seich isches!
s'billigste laptop vo apple isch 1000.- und mit core 2 duo und 10 stund batterielaufziit genau das womer zum schaffe brucht.
macbook air 11" isch mit 64 GB ssd, chli weniger batterielaufziit und langsamerem cpu au öppe 1000.-
macbook isch 2 kilo, macbook air 1 kilo. je nach bedürfnis nimmsch s'grössere oder s'chlinere.
macbook pro bringts nöd und s'grosse macbook air isch halt huere tüür.
ich han sit 5 jahr s'damals billigste macbook und das lauft hüt immer no tiptop, obwohl ich das unter dauerbetrieb han, und di ganz ziit i min rucksack stopfe (OHNI HÜLLE) und überall volle dräck isch. also d'langläbigkeit chammer dä apple laptops ächt nöd striitig mache...
dä scheiss: bi sämtliche laptops vo apple sind d'komponente (ram/harddisk) nöd uustuschbar (oder nur vo offizielle apple partner) ohni dass d'garantie verlürsch... en riese seich isches!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Woher häsch das? Das stimmt so im Fall nüd.hanf hat geschrieben: dä scheiss: bi sämtliche laptops vo apple sind d'komponente (ram/harddisk) nöd uustuschbar (oder nur vo offizielle apple partner) ohni dass d'garantie verlürsch... en riese seich isches!
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han grad s air 13'' für 1214chf kauft mit studi rabatt IFZ Zug und denn no en itunes Guetschii für 99chf übercho. Mis alte Pro 13'' mit Duo2Core 2,53 und 4MB und 256hd hanni für 720chf uf Ricardo vertickt.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
LoooooolO_O hat geschrieben:Ich han jetzt jedes mongi notebook uf digitec und co 60594 mal agluegt und die hend all irgendwo e hagge entweder scheiss uflösig oder nur 3.5h akku oder 45kilo schwär alli bis uf s MBA das isch chliin guete akku und ok leischtig und SSD. Has jetzt kauft evtl. Verchaufis denn wenn d Pro es update überchöme oder wenns mer nid passt.

Re: notebook chaufe
chum jetzt. zeig mer eis mit aktzeptabler uflösig/akku laufziit/ priis und portabilität wo s MBA schloht. danke
I don't believe in orange