[täglichs pändle] Züri <-> Bern
Moderator: Avenger
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
1. händ ihr schomal oder känned ihr öppert, wo das 4-5 täg pro wuche macht? isch egal ob bern-züri, züri-luzern, basel-züri, züri-st.galle, cuz alles gat afaik 1h.
2. gits viel lüüt wo 1h zuugpändelweg in chauf nähmed? es git glaubs gar nöd so wenig oder?
mit einere schtund ischs i de regel ja nonig tah, cuz in züri bzw bern muss me dänn nomal 5-15minute reiseweg in chauf näh, je nach dem, wommer anne will.
das isch scho krass, also 2h 10 bis 2.5h reisewäg pro tag.
ich han de thread gmacht cuz ich han dänkt: hey, theoretisch chönnti uf bern zieh hahaha. ich machs natürli nöd bzw nonig, cuz zerscht mal STABILITÄT ne, cuz JEDE DA INNE WEISS HAHA DE CHIND BRUCHT SCHTABILITÄT hahaha. aber ich chan mer ja mal drüber gedanke mache.
frag isch natürli au: was macht me im zug. läse/abzeichne/businessplan erschtelle/musig lose/meditiere/läbensplanig/mit de lüüt rede.
BITTE GÄND MER EUI MEINIG ODER ALLEFALLS ERFAHRIG ODER 2ND-HAND ERFAHRIG OK :>
2. gits viel lüüt wo 1h zuugpändelweg in chauf nähmed? es git glaubs gar nöd so wenig oder?
mit einere schtund ischs i de regel ja nonig tah, cuz in züri bzw bern muss me dänn nomal 5-15minute reiseweg in chauf näh, je nach dem, wommer anne will.
das isch scho krass, also 2h 10 bis 2.5h reisewäg pro tag.
ich han de thread gmacht cuz ich han dänkt: hey, theoretisch chönnti uf bern zieh hahaha. ich machs natürli nöd bzw nonig, cuz zerscht mal STABILITÄT ne, cuz JEDE DA INNE WEISS HAHA DE CHIND BRUCHT SCHTABILITÄT hahaha. aber ich chan mer ja mal drüber gedanke mache.
frag isch natürli au: was macht me im zug. läse/abzeichne/businessplan erschtelle/musig lose/meditiere/läbensplanig/mit de lüüt rede.
BITTE GÄND MER EUI MEINIG ODER ALLEFALLS ERFAHRIG ODER 2ND-HAND ERFAHRIG OK :>
Re: [täglichs pändle] Züri <-> Bern
han ich paar jahr gmacht, was wottsch wüsse. zh-be, sz-zg, sz-lz.
isch normal fängs bis zu 2h weg pro fahrt zum schaffe.
isch normal fängs bis zu 2h weg pro fahrt zum schaffe.
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Aug 2011 15:27, insgesamt 1-mal geändert.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mini ehrlichi meinig? hau mal ab mit dem möngel cuz. es närvt nämli andersch.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
im zug tuesch eis wichse. am beste vorem latte macchiato wott im bistro holsch.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
ich han in bärn studiert und gschafft. bin 4x i de wuche uff baern und 1x uff biel / wuche fuer 2 joor, also öbbe 3 h vo türe zu türe pro tag. bin froh muess i jetzt numme no 2x und de räscht bin i z'basel 
wenn ich nid so fuul gsi waer het ich mr glaubs en wohnig gno doerte

wenn ich nid so fuul gsi waer het ich mr glaubs en wohnig gno doerte

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
en fren vo mir häts gmacht, cuz er hät in bern gschafft und in züri gwohnt, cuz er häd sini kidz da gha. jetzt hät er kündt cuz es sich so chli aastrengend, cuz wenn kei feschti arbeitsziite häsch isch es denn amigs immer dunkel, cuz bisch so spat unterwegs.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Pendle isch nume geil wenn nid muesch umstiige und beides direkt nebem Bahnhof isch.
Und hör uf mit dem scheiss cuz!
Und hör uf mit dem scheiss cuz!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
fast 3 jahr gmacht, zum chörble isches
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
[täglichs pändle] Züri <-> Bern
Ig ha am krassischte pendlet vo eu allne! Pendle sux recht hert cuz im zug isch alles recht voll, im auto chasch vo a-b direkt fahre und derzue gmüetlich musig lose, es suckt aber au cuz uüberall isch immer stau.
Tues vermiede. Dini lebensqualität wird sich extrem improve! Glaub mkr cuz i been there ' n I dun dat!
Tues vermiede. Dini lebensqualität wird sich extrem improve! Glaub mkr cuz i been there ' n I dun dat!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Ig bi 6,5 Jahr lang jede Tag vo Bern uf Lausanne pendlet. Denn bini no Jung gsi, hüt chönnt ig das nüm.
Aktuell pendle ig Bern - Biel (sitt 1,5 Jahr)
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
En Ex Arbeitskolleg vo mir wohnt z Fribourg, und isch täglich mit em Auto uf Volketswil ZH ga schaffe.
Mit de Zit isches denn aber nüm gange, wils em psychisch aghänkt het.... Au verständlich, es paar mönet mag das guet gah, aber es Jahr oder meh?
ZH Bern hingege isch easy. Da es paar Tips:
-Wenn mit em Auto gahsch, chauf es Elektroauto, z.B. De Chevrolet Volt. S Uflade im Niedertarif chostet 1Fr, mit dem chunsch 60 KM wit - immerhin, und de rescht Benzin. Lohnt sich
- Wenn mit em Zug gahsch, chauf 1. Klasss bilet. Zwar türer, aber lohnt sich uf jede Fall.
Egal öb mit Zug oder Auto, los hörbüecher während de Fahrt TKKG, fünf Freunde (pfumpf frends
) etc.
Mit de Zit isches denn aber nüm gange, wils em psychisch aghänkt het.... Au verständlich, es paar mönet mag das guet gah, aber es Jahr oder meh?
ZH Bern hingege isch easy. Da es paar Tips:
-Wenn mit em Auto gahsch, chauf es Elektroauto, z.B. De Chevrolet Volt. S Uflade im Niedertarif chostet 1Fr, mit dem chunsch 60 KM wit - immerhin, und de rescht Benzin. Lohnt sich
- Wenn mit em Zug gahsch, chauf 1. Klasss bilet. Zwar türer, aber lohnt sich uf jede Fall.
Egal öb mit Zug oder Auto, los hörbüecher während de Fahrt TKKG, fünf Freunde (pfumpf frends

Hey mann bisch i de Cloud?
Re: Re: [täglichs pändle] Züri <-> Bern
Lieber dä wäg als umgekehrt. Teilwiis chöme sie z'Lyss nidmau i Zug vo Biel uus, furchtbar.derinderinderinderin hat geschrieben:Ig bi 6,5 Jahr lang jede Tag vo Bern uf Lausanne pendlet. Denn bini no Jung gsi, hüt chönnt ig das nüm.
/tapatalk
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich han knapp 10 Minute Arbetiswäg. Jede Morge gümetlich härelaufe und wieder zrugg. Mängisch au mit em Velöli. Alles andere wär für mich en Zuemuetig und würd ich mir nie frewillig atue. Mit Pändler im ne vollgstopfte Bus / Zug. Muess ich grad gar nid ha. Arme Schweine!
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
lang pändle närvt! viellech nid, wenns nume es jährli isch aber irgendwenn hesches satt! es geit eifach soooo viu zyt druf, wome für anders chönnt bruche!
i ha knapp 15min mitem roller und das findi ideal cuz i bi am abe nüme mitte ir stadt und cha z'landläbe gniesse!
i ha knapp 15min mitem roller und das findi ideal cuz i bi am abe nüme mitte ir stadt und cha z'landläbe gniesse!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich wuerd nie paendle cuz langi waeg sind fuer mich raecht ziitverschwendig.
zwar wenn 1 stund im zug bisch chasch ja was guets laese cuz isch langwilig susch. haha.
aber denn scho es guets buech, cuz ir zitig oder au im pm isch noed immer alles interessant/ vo relevanz.
ich will aber kenn laengere arbetsweg als 30min ha cuz ih dere ziit choent ich epis besseres mache, wie zb. mich spirituel wieterbilde oder phase viii - sozial aktiver werde. JETZ SAEGED IHR NATUERLICH, HALT MASTLER PIMML, DU BISCH DOCH SCHO MEGA SOZIAL AKTIV UND SO CUZ AR GN SEISCH EIGENTLICH JEDEM HOI UND REDSCH AU MAL 2,3 SAETZ MITM AGESTUFFER WAEHRENDEM DINI WURSCHT UF DAE GRILL TUESCH, HAHAHA. ja stimmt, eigentlich haend er recht aber mer chan sich immer stiegere. haha. cuz susch blieb ich ja low level, wieso noed verbessere cuz isch doch schoener so mit high social skills so: AH SALI MEYSCHTRR, HEY ALLES TUTTI? JA VOU. - MEGA. alli sind gluecklich. es isch wien es guet goelts getriebe, hahaaha. : >
ahja: tod u hass dem cuz!
zwar wenn 1 stund im zug bisch chasch ja was guets laese cuz isch langwilig susch. haha.
aber denn scho es guets buech, cuz ir zitig oder au im pm isch noed immer alles interessant/ vo relevanz.
ich will aber kenn laengere arbetsweg als 30min ha cuz ih dere ziit choent ich epis besseres mache, wie zb. mich spirituel wieterbilde oder phase viii - sozial aktiver werde. JETZ SAEGED IHR NATUERLICH, HALT MASTLER PIMML, DU BISCH DOCH SCHO MEGA SOZIAL AKTIV UND SO CUZ AR GN SEISCH EIGENTLICH JEDEM HOI UND REDSCH AU MAL 2,3 SAETZ MITM AGESTUFFER WAEHRENDEM DINI WURSCHT UF DAE GRILL TUESCH, HAHAHA. ja stimmt, eigentlich haend er recht aber mer chan sich immer stiegere. haha. cuz susch blieb ich ja low level, wieso noed verbessere cuz isch doch schoener so mit high social skills so: AH SALI MEYSCHTRR, HEY ALLES TUTTI? JA VOU. - MEGA. alli sind gluecklich. es isch wien es guet goelts getriebe, hahaaha. : >
ahja: tod u hass dem cuz!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

da gsesch wie verwöhnt die meiste doch sind und den haends en arbetsweg vo ca. 10minute. lol.
gönd go schisse.
gönd go schisse.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
liebi fründ.
krass. wonni eui biiträg gläse han bini grad bits ruiger worde wil... :/ cuz...... ok ich bruchs usnahmswiis nöd i dem thread
..ruhiger worde, will isch scho krass: am afang fändis pändle prolly (=probably) no ez (=easy), dänn aber wohl nach es paar mönet au nümme und würd mi sehr achötzle.
alles klar, ich han somit grad beschlosse: ich pändle nöd. bzw höchschtens bis ich e wohnig oder WG in bern gfunde han.
merci, ihr sind mer würkli e hilf gsi.
pändle + autofahre..weiss nöd obi das weniger schlimm fänd. im zug häsch amigs no bistrowage oder whatever. peace. im auto bisch körperlich bunde as schtüürrad. :<
@Mastler, nöd schlächt hehe, sogar schpontani grossschriibig häsch beachtet (passiert meischtens, wänni mi während em schriibe en euphorische schuub han..de gat aber nöd lang hehe).
krass. wonni eui biiträg gläse han bini grad bits ruiger worde wil... :/ cuz...... ok ich bruchs usnahmswiis nöd i dem thread
..ruhiger worde, will isch scho krass: am afang fändis pändle prolly (=probably) no ez (=easy), dänn aber wohl nach es paar mönet au nümme und würd mi sehr achötzle.
alles klar, ich han somit grad beschlosse: ich pändle nöd. bzw höchschtens bis ich e wohnig oder WG in bern gfunde han.
merci, ihr sind mer würkli e hilf gsi.
pändle + autofahre..weiss nöd obi das weniger schlimm fänd. im zug häsch amigs no bistrowage oder whatever. peace. im auto bisch körperlich bunde as schtüürrad. :<
@Mastler, nöd schlächt hehe, sogar schpontani grossschriibig häsch beachtet (passiert meischtens, wänni mi während em schriibe en euphorische schuub han..de gat aber nöd lang hehe).
ims summer mittem töff isch 22min ufems audobahn.
ims winter mittem öv isch 55min mit zug/tram oder mittem bus.
ims winter mittem öv isch 55min mit zug/tram oder mittem bus.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
finds cuz übrigens bi eu au aaschtränged zum läse. komisch. wänn ichs schriib, isch es cuz würkli viel eifacher und flüssiger i mim chopf als es "will".
cuz = phonetisch es huere churzes und zackigs wort
will = lahm und zZzZ, min chopf isch z'schnäll für das wort.
tüends mal uusschpräche: "cuz" chasch 1000x pro sekunde säge. "will" ca. 5x.
im ächte läbe sägi natürli au will, hahaha. schriftlich bini scho zimli e anderi person als i wahrhaftiger gschtalt.
@ ps: tatsujin, ich post ja vor allem im "ich han hüt und du", det bisch ja glaubs nie, drum wirsch mis "cuz" au nöd bsunders oft aaträffe. finds schad dass du immer bitz uf widerschtand machsch bi mir. häsch mi nöd gern?
amigs hannis s'gfühl, du bisch wie en vater für mich. bzw. wärsch wahrschinli en guete vater für mich gsi.*
*aber dänn würdi jetzt au i polohämp go schaffe ga und en churzhaarschnitt haa, drum isch vlt. no guet, dass nöd min vater bisch gsi.**
**mir isch klar, wänn min vater wärsch, hättsch mi scho ca. 100x verprügled oder s'bettmümpfeli weggnoh
peace yo
cuz = phonetisch es huere churzes und zackigs wort
will = lahm und zZzZ, min chopf isch z'schnäll für das wort.
tüends mal uusschpräche: "cuz" chasch 1000x pro sekunde säge. "will" ca. 5x.
im ächte läbe sägi natürli au will, hahaha. schriftlich bini scho zimli e anderi person als i wahrhaftiger gschtalt.
@ ps: tatsujin, ich post ja vor allem im "ich han hüt und du", det bisch ja glaubs nie, drum wirsch mis "cuz" au nöd bsunders oft aaträffe. finds schad dass du immer bitz uf widerschtand machsch bi mir. häsch mi nöd gern?
amigs hannis s'gfühl, du bisch wie en vater für mich. bzw. wärsch wahrschinli en guete vater für mich gsi.*
*aber dänn würdi jetzt au i polohämp go schaffe ga und en churzhaarschnitt haa, drum isch vlt. no guet, dass nöd min vater bisch gsi.**
**mir isch klar, wänn min vater wärsch, hättsch mi scho ca. 100x verprügled oder s'bettmümpfeli weggnoh
peace yo
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
was schäfferilisch denn so z'bärn ? oder heb link ine wo de das gschriebe hesch, thänks

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ich fahr jeden Tag PRO Weg 90 Min bis ich auf der Arbeit bin... Fahrrad (5 Min), Zug (~50 Min), U-Bahn (~10 Min) und zu Fuß (~7 Min) + Wartezeiten
Beim vorigen Arbeitgeber, war der Weg soweit wie bis zum Kunden... der Extremfall war ~900 km pro Woche mit dem Auto ..36-42h pro Monat im Auto verbracht...
Beim vorigen Arbeitgeber, war der Weg soweit wie bis zum Kunden... der Extremfall war ~900 km pro Woche mit dem Auto ..36-42h pro Monat im Auto verbracht...