[täglichs pändle] Züri <-> Bern
Moderator: Avenger
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Die deutschen haben sowieso ein anderes Distanzgefühl...
Re: [täglichs pändle] Züri <-> Bern
Btw: daddy vome arbeitskolleg pendlet 3 x ir wuche vo bellinzona uf züri u 2 x uf olten! 

- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
In erschter Line isch wichtig dass en guete Job häsch, da isch s pändle eher zweitrangig. De Job isch entscheidend
Hey mann bisch i de Cloud?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
sit jahr pendle ich zwüschet lachä und züri altstette. vo tür zu tür ä stund. am abig je nach zug au bitz weniger.
mä cha zwar läsä, film/seriä luege, schlafe... aber es wirdet immer meh lüt ih dä zug. d'lüt wirdet immer lüüter. körperpfleg im summer isch au nöd jedem geh. dur dä HB müesse laufe am abig isch ä verdammti zuemuetig.
ich hans also langsam gseh. s'auto wär nöd mal ä alternative, uf züri alstette vo lachä us... guät nacht am sächsi. parkplätz häts au kei, resp. ä langi wartelischte für diä paar wenige wos bi üs im huus git.
sobald d'fründin mit ihrem studium fertig isch und än job hät, wird ich mich langsam nach emene neue müesse erkundige. vorher hani 7 jahr lang vo chaltbrunn uf wattwil pendlet. mit em zug 7min, vo tür zu tür 20 min öpä. wesentlich agnehmer gsi.
mä cha zwar läsä, film/seriä luege, schlafe... aber es wirdet immer meh lüt ih dä zug. d'lüt wirdet immer lüüter. körperpfleg im summer isch au nöd jedem geh. dur dä HB müesse laufe am abig isch ä verdammti zuemuetig.
ich hans also langsam gseh. s'auto wär nöd mal ä alternative, uf züri alstette vo lachä us... guät nacht am sächsi. parkplätz häts au kei, resp. ä langi wartelischte für diä paar wenige wos bi üs im huus git.
sobald d'fründin mit ihrem studium fertig isch und än job hät, wird ich mich langsam nach emene neue müesse erkundige. vorher hani 7 jahr lang vo chaltbrunn uf wattwil pendlet. mit em zug 7min, vo tür zu tür 20 min öpä. wesentlich agnehmer gsi.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
er schafft ischer bide SBB. denn isch das normal.Jones hat geschrieben:Btw: daddy vome arbeitskolleg pendlet 3 x ir wuche vo bellinzona uf züri u 2 x uf olten!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich pändle sit 20 jahr.
ich finde, dass vieles besser worde isch. früehner häts kei air con gah. im summer isch es immer viel zheiss gxi und alli händ gstunke. isch au niemerdem ufgfalle, wills normal gxi isch, wie sich damals d lüt au nöd d schamhaar gstuzzt händ. zudem git hüt viel meh gueti verbindige, wenn mer mal umstiege mues. viertelstunde takt isch au no praktisch. häts früehner au nöd gäh. Eigentlich isch alles viel besser worde. d züg sind au schneller.
Sit 5jahr fahr ich 1.klass. das isch scho geil. da hanni immer es 4er abteil idR für mich. uf jede fall am morge. ökologisch en völlige blödsinn, aber mir isch das glich. au wenn ich mit 3 lüt s abteil teile müest, hätti no gnueg beifreihei.
1. klass chan sich ja jede leischte. klar isch es 60% türer, aber es sind die 2x40min, wo ich ide ÖV verbringe tuen, meh als wert.
ich finde, dass vieles besser worde isch. früehner häts kei air con gah. im summer isch es immer viel zheiss gxi und alli händ gstunke. isch au niemerdem ufgfalle, wills normal gxi isch, wie sich damals d lüt au nöd d schamhaar gstuzzt händ. zudem git hüt viel meh gueti verbindige, wenn mer mal umstiege mues. viertelstunde takt isch au no praktisch. häts früehner au nöd gäh. Eigentlich isch alles viel besser worde. d züg sind au schneller.
Sit 5jahr fahr ich 1.klass. das isch scho geil. da hanni immer es 4er abteil idR für mich. uf jede fall am morge. ökologisch en völlige blödsinn, aber mir isch das glich. au wenn ich mit 3 lüt s abteil teile müest, hätti no gnueg beifreihei.
1. klass chan sich ja jede leischte. klar isch es 60% türer, aber es sind die 2x40min, wo ich ide ÖV verbringe tuen, meh als wert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
1. klass chan sie nöd jede leischte. nei. ich hans mir au scho es paar mal überleit, aber ich finds effektiv ztüür. und wenn ich mit dä fründin unterwägs bi, müessti glich ih diä 2. klass. will sie chan sich definitiv keis 1. klass abo leischte.geosnow hat geschrieben:ich pändle sit 20 jahr.
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
ich bi 1 Johr vo Wil uf Züri pendelt, vo Tür zu Tür isch es vielleicht 70 Minutä gsi. I ha noch eim Johr gnug cha. I ha s'pendlä huerä mühsam gfundä, vor allem äm Obig, wenn erst äm 21 Uhr oder no später us äm Büro chunsch und denn no 70 Minutä Heimweg hesch, dass äm nöchstä Morgä wieder äm 7 Uhr uf dä Zug darfsch.
Jetzt ha i vo Tür zu Tür 15 Minutä und das isch perfekt.
Jetzt ha i vo Tür zu Tür 15 Minutä und das isch perfekt.
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
Im '07 bini 1 Jahr vo Davos uf Sargans, x3 ihr Wuche (am Samstig am 5i ufgstande...) und de je 90min - bini also no froh muass i das nümm... jetzt hani öppe 40min vo Tür zu Tür - zum Glück isch das in öppa 1 Jahr au verbi. Z' Davos hani amigs 5 bis 10 Minute kah - super gsi
De einti Dozent pendlet sit Jahre vo Konstanz uf Bern resp. Basel... A andere isch 2 Jahr lang vo Davos uf Basel (jewiils am 5i ufe Zug und mitem letschte hei) :typej:

De einti Dozent pendlet sit Jahre vo Konstanz uf Bern resp. Basel... A andere isch 2 Jahr lang vo Davos uf Basel (jewiils am 5i ufe Zug und mitem letschte hei) :typej:
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
chind hat geschrieben:@ ps: tatsujin, amigs hannis s'gfühl, du bisch wie en vater für mich.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
GEosnow hat geschrieben: 1. klass chan sich ja jede leischte
Guet, es git Schüeler, wo sichs nöd leischte chönd. Okay, gib ich dir recht. wenn aber 6k pro monat verdiensch, isch es locker möglich. klar, mer mues viellicht uf d alufelge am auto verzichte, aber ztür isch es nöd. vieli leischtet sich es auto, hocked aber nur max 4h/wuche drin. Dagege fahreds nur 2. klass im Zug, aber defür 10h/wuche.Skeletor hat geschrieben: 1. klass chan sie nöd jede leischte. nei. ich hans mir au scho es paar mal überleit, aber ich finds effektiv ztüür. und wenn ich mit dä fründin unterwägs bi, müessti glich ih diä 2. klass. will sie chan sich definitiv keis 1. klass abo leischte.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich gib ä huuufe geld für alufelge us für mis nöd existierende auto.geosnow hat geschrieben: Guet, es git Schüeler, wo sichs nöd leischte chönd. Okay, gib ich dir recht. wenn aber 6k pro monat verdiensch, isch es locker möglich. klar, mer mues viellicht uf d alufelge am auto verzichte, aber ztür isch es nöd. vieli leischtet sich es auto, hocked aber nur max 4h/wuche drin. Dagege fahreds nur 2. klass im Zug, aber defür 10h/wuche.
ah ja, wieso gits im 2011 no lüt wo müend d'tastetön vom handy igschalte ha? natürlich no innere lutstärki dämits au jede ghört?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
und wenn am morge am 6i eine näb mich hockt, wo vorher grad g'raucht hät, chönnti chotze. dä gstank haltisch ja nöd us.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
de kolleg isch au im forumTypeJ hat geschrieben:de kolleg het 90min für ein weg..tuggen-otelfinge
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
chauf no meh alufelge!Skeletor hat geschrieben: ich gib ä huuufe geld für alufelge us für mis nöd existierende auto.
wie findsch übrigens cuz? isch no ez (=easy) oder?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
so interpretiert:
find ich no luschtig.geosnow hat geschrieben:1.klass = ökologisch en völlige blödsinn
I speeled my drink!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ou immer pändle, blöödsinn!

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Im Zug Pändle so 1h pro Wäg isch sicher ke Sach, zmingscht nid wennme öppis ztüe het wome süsch eh deheime müesst mache (d.h. öppis PC-bezognigs, läse etc.). Denn chasch das gradsoguet im Zug erledige. Um die 5e ume aber definitiv müehsam wägem Platz.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Die wo 1. Klass tüe hype verstohn ig nid. Grad im Fürabeverkehr isch es dört inne genau so voll. Und d "Mongos wo müesse telefoniere"-Quote isch i der 1. Klasse 4x höher, und das bi reduzierter Passagierazahl. Me gwinnt i der 1. Klass also nid würklich viel, ussert Sozialprestige. Und das isch für mich kei Grund um 1850 Stutz meh pro Jahr ds investiere.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:Die wo 1. Klass tüe hype verstohn ig nid.
Ach nee! Das hätti tz nid denkt!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
e du seisch
lueg mal das video

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
emP hat geschrieben:lueg mal das video

I don't believe in orange
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ok aber wird 2. Klass dur das besser? Das würd ja letschtendlich bedüte dass beides scheisse isch, 1. und 2. KlassAvenger hat geschrieben:Die wo 1. Klass tüe hype verstohn ig nid. Grad im Fürabeverkehr isch es dört inne genau so voll. Und d "Mongos wo müesse telefoniere"-Quote isch i der 1. Klasse 4x höher, und das bi reduzierter Passagierazahl. Me gwinnt i der 1. Klass also nid würklich viel, ussert Sozialprestige. Und das isch für mich kei Grund um 1850 Stutz meh pro Jahr ds investiere.
Hey mann bisch i de Cloud?
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Der Ufpris lohnt sich nid. Und uf der Züri-Bern Strecki isch es halt immer voll. Vom Platzagebot her wirds i de Randgebiet sicher besser si.