BSC Young Boys 1898
Moderator: Avenger
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
die ältischte fiestricks wo jede kännt. sich über die nachnere niederlag zbechlage isch echli sehr doof. halt sälber au mal de dräckscheib mache statt brüele.
sion cha's aber au ohni. bravo.
sion cha's aber au ohni. bravo.
I speeled my drink!
Re: BSC Young Boys 1898
lol ja, der serey die hett ja gar nid gschouspieleret. 
aber scho guet, sion hets absolut verdient. dene arrogante schotte eis uf d schnurre gä! und thun chunnt o paar ad ohre über. zwar schad fürd schwiz, aber dene tubelis tuet das vilech mau guet
edit: und yb international deheim witerhin ungschlage!

aber scho guet, sion hets absolut verdient. dene arrogante schotte eis uf d schnurre gä! und thun chunnt o paar ad ohre über. zwar schad fürd schwiz, aber dene tubelis tuet das vilech mau guet

edit: und yb international deheim witerhin ungschlage!

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich bin däfür dass italienischi, spanischi und portugisischi mannschaft künftig mit röckli spielet.
das huere simuliere und schauspielere macht mich immer agressiver vor em tv.
Fuessball isch ebe scho kreisi. Muesch gar nie gwinne zum gwinne. Das gitts süsch i kere Sportart.
Nid jede merkts dass es gar keh Niederlag isch gsi.
Nid jede merkts dass es gar keh Niederlag isch gsi.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Skeletor hat geschrieben:ich bin däfür dass italienischi, spanischi und portugisischi mannschaft künftig mit röckli spielet.
e gueti Idee!
De bescht isch dä 2 Meter näbe em Schiri gsi woner eifach umgheit isch.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wänder nöd merge mit http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=25&t=302" onclick="window.open(this.href);return false; ?
I speeled my drink!
Naja... ees isch ebä scho e Niederlag, wemers über beidi Spiel betrachtet, will Uswärtsgoal halt meh wert sind.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
nei dä schiri isch nöd tschuld. bi därä ganze simulierte und alles isch es für en schiri ja zum teil würklich nöd eifach. es sind d'spieler und diä art wo mir uf dä sack gaht.zwirrlibatz hat geschrieben:wänder nöd merge mit http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=25&t=302" onclick="window.open(this.href);return false; ?
letscht jahr bi bvb - sevilla bin ich unglaublich hässig vor em tv worde. ich han ständig gfluechet. das chasch eifach nöd aluege.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
simuliere ghört eifach drzue. isch arschloch aber he nu, me muess sich als zueschauer drah gwöhne. mängi würded jetz säge, das isch bitz beliebter im mittelmeerruum, aber naja, das isch schtriitbar.
I speeled my drink!
Bsunders ir Premier League isch ds Schwalbetum e höchi Kunschtform.
ähä
:typej:
ähä
:typej:
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es nimmt langsam ä dimension ah wo fuässball luege zunere qual macht. es isch würklich übel. vorallem au wiä dänn amigs no ziitgschunde wird.zwirrlibatz hat geschrieben:simuliere ghört eifach drzue. isch arschloch aber he nu, me muess sich als zueschauer drah gwöhne. mängi würded jetz säge, das isch bitz beliebter im mittelmeerruum, aber naja, das isch schtriitbar.
d'generalusred "ghört zum fuässball däzue" find ich sehr schwach.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
momänt, "entschuldige" tue ich das ja nöd, scho gar nöd mit däm grund. aber als zueschauer reg ich mich nöd/nüme uf will ichs scho tuusigmal gseh han. wobii du luegsch türli viel meh spiel als ich, aber vilech bin ichs drfür scho sit längerem gwöhnt. weissnöd.
es isch ja au amigs luschtig wenn grad d'simulatemannschaft (bzw oft au nur die no übler als die ander) grad zleid verlüürt.
es isch ja au amigs luschtig wenn grad d'simulatemannschaft (bzw oft au nur die no übler als die ander) grad zleid verlüürt.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich lueg halt hauptsächlich dütsche fuässball und döt isch es nöd "ganz" so schlimm. und wenn dänn mal wieder es europäisches spiel luegsch mit portugiese oder spanier dänn hauts dir dä nuggi use. das chasch eifach nümä luege. würdets in dütschland so spiele, würd ich höre fuässball luege. das haltet mini nerve nöd us. aber au in dütschland wirds immer meh... vorallem ziit verzögere, am schluss ligge bliebe etc. und wehe diä ander mannschaft spielt dänn dä ball nöd use.zwirrlibatz hat geschrieben:momänt, "entschuldige" tue ich das ja nöd, scho gar nöd mit däm grund. aber als zueschauer reg ich mich nöd/nüme uf will ichs scho tuusigmal gseh han. wobii du luegsch türli viel meh spiel als ich, aber vilech bin ichs drfür scho sit längerem gwöhnt. weissnöd.
natürlich han aber au ich denn genau freud, wenn so ä mannschaft useflügt. wiä sevilla geschter gägä hannover. fantastisch.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
aso ziit verzögere, am schluss ligge bliebe, ball wägschlah/nöd hergäh etc macheds doch überall. au in tütschland. scho sit immer. s'müühüüü umgheie am bode ligge isch spöter drzue cho.
wenns a de bagge gschtreichlet aber tüend wie wenns pfuscht und chnüü und ellboge gliichzittig is gsicht brcho händ, sötts e roti gäh. vilech spiele drum so weni brite usserhalb vo de premier league. die chönnd das nöd aluege.
was haltisch vom Lahm, wäg sim buech?
wenns a de bagge gschtreichlet aber tüend wie wenns pfuscht und chnüü und ellboge gliichzittig is gsicht brcho händ, sötts e roti gäh. vilech spiele drum so weni brite usserhalb vo de premier league. die chönnd das nöd aluege.
was haltisch vom Lahm, wäg sim buech?
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
falsches topic, aber ich han de lahm no niä sympathisch gfunde und das diä gschicht mit em buech bestätigt mich ih minere meinig über ihn.zwirrlibatz hat geschrieben: was haltisch vom Lahm, wäg sim buech?
wieso?
was meinsch du?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
exakt s'gliich. es überrascht mich au nöd. isch mir scho immer als en pfuuschtimsack und dänn hinterrücks inehebe falsche cheib inecho.
aber äh ja falschtopic.
aber äh ja falschtopic.
I speeled my drink!
Ja klar. Aber mer mueses eifach bi de Beurteilig in Betracht ziä, und cha nid eifach d Schuld dä anderä zuäschribä, wenn öper so öpis dumms macht. Will es isch eifach für en Schiri sehr schwer i derä Situation, grad weners nid absolut gnau gseh hed. Wener nüt macht, mueser demit rächnä dasser e klari Tätlichkeit nid g ahndet hed, und vieles chönt us de Sicht vom Schiedsrichter uf ebä so eini hiwiesä, so au d Beweggig vom Khalifa. Und will d Situation ebä so isch wiä sie gsie isch, isches im Zwifel wohl ebä ehnder äh Tätlichkeit als keini.thaeye hat geschrieben:da wür ich am ben khalifa kein grosse vorwurf mache. passiert au mal amene 35jährige profi.
Das findi also au... vor allem wenns ganz klar isch, wiä z.B. gester wo gar nüt i d Nöchi vom Chopf cho isch, und de Schiedsrichter sgnau gseh hed (und jo au richtigerwis nach hütigem Reglement en Gäli geh hed), und wenns ganz klar wänd e Roti chartä demit Usäholä, denn sötmerne grad sälber e Roti geh. Denn wür das relativ schnäll ufhörä.zwirrlibatz hat geschrieben: wenns a de bagge gschtreichlet aber tüend wie wenns pfuscht und chnüü und ellboge gliichzittig is gsicht brcho händ, sötts e roti gäh. vilech spiele drum so weni brite usserhalb vo de premier league. die chönnd das nöd aluege.
Letschti händs aber glaub einä nachträglich wägä Simuliere gsperrt... weiss leider nüm bi welem Verein oder bi welem Spiel. Das findi wär au wenigschtens scho öpis.
Au suscht findi mer söt bi all dem Seich wo mitem Spiel nüt ztuä hed schnäller e Chartä geh, hüt hetets jo diä Reglä au scho. Schwalbä chöntet immer e Gäli geh, mer gsehd aber ganz sältä dass mol eini geh wird. Und wenn en Spieler vom Schiedsrichter Verlangt dass de Gägäspiler e chartä überchund, müsster au grad sälber eini übercho, das wird au sehr sältä so gmacht.
Aber ebä, statt immer de Schiedsrichter Kritisiere, söttmer ehnder uf de Fifa und UEFA umähackä, wills eifach nüt defü wänd tuä dasmer das ganzä gnauer cha ahndä.
absolut. i rege mi immer wie meh uf, es isch nid zum ushalte. bir dütsche, änglische und ou ch-liga geits ja no einigermasse, aber sobald irgend e spanischi, porcogiesischi oder italienischi mannschaft spielt, chasch grad sicher si, dass wider die ganz zyt umegrännet und simuliert wird. im letschtjährige CL-final isches bsunders schlimm gsi, v.a. der pedro het mi fasch zur wissgluet bracht.Skeletor hat geschrieben: es nimmt langsam ä dimension ah wo fuässball luege zunere qual macht. es isch würklich übel. vorallem au wiä dänn amigs no ziitgschunde wird.
aber was wosch dergäge mache? videobewis? nachträglechi spielsperri? das chunnt bir fifa/uefa niemals düre. leider.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sehr möglich.Acid hat geschrieben:wenns ganz klar wänd e Roti chartä demit Usäholä, denn sötmerne grad sälber e Roti geh. Denn wür das relativ schnäll ufhörä.
wänn schiris überzüügt sind, e schwalbe gseh zha, gäbeds allermeischtens e charte. meischtens isch halt grauzone wo me de penalty nöd gäh muess/chan/sött aber grad e schwalbe ischs amigs gliich nöd will nöd wäg jedere berüehrig pfiife chasch. e charte verlange isch tatsächli e saumode. genauso wie s'zähtehöch ufen schiri iibrülle. drfür gitts charte für s'liibli abzieh bim torjubel, das isch s'allerdümmscht.Schwalbä chöntet immer e Gäli geh, mer gsehd aber ganz sältä dass mol eini geh wird. Und wenn en Spieler vom Schiedsrichter Verlangt dass de Gägäspiler e chartä überchund, müsster au grad sälber eini übercho, das wird au sehr sältä so gmacht.
Aber ebä, statt immer de Schiedsrichter Kritisiere, söttmer ehnder uf de Fifa und UEFA umähackä, wills eifach nüt defü wänd tuä dasmer das ganzä gnauer cha ahndä.
werum fifa und uefa wänn weli regelige usegäbed weiss niemert. alles filz.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
eier abschniide, diä meitli bruchets ja nöd.kraut hat geschrieben: absolut. i rege mi immer wie meh uf, es isch nid zum ushalte. bir dütsche, änglische und ou ch-liga geits ja no einigermasse, aber sobald irgend e spanischi, porcogiesischi oder italienischi mannschaft spielt, chasch grad sicher si, dass wider die ganz zyt umegrännet und simuliert wird. im letschtjährige CL-final isches bsunders schlimm gsi, v.a. der pedro het mi fasch zur wissgluet bracht.
aber was wosch dergäge mache? videobewis? nachträglechi spielsperri? das chunnt bir fifa/uefa niemals düre. leider.
schlimm isch ja, dass vorallem gägä schluss simuliert wird, zum ziit schinde. und gägä das gits nur eis: ziit stoppe bi jedem unterbruch wiä bim ishockey.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
schaber au viel vo klischee verzerrter wahrnehmig drin. cha mich nöd würkli entsinne, grad i de letschte länderspielturnier grundsätzlich a dene landes- e verhaltensgränze bemerkt zha. einzelspieler sicher. dänn aber redt scho lang wieder niemert meh vo de holländer arschlochmetzger im letschte wm final. wo d'spanier jenschtes grund gha hätted zum sich am bode wälze aber gar nix dergleichen. edel und stolz händs de titel gholt.kraut hat geschrieben:sobald irgend e spanischi, porcogiesischi oder italienischi mannschaft spielt, chasch grad sicher si, dass wider die ganz zyt umegrännet und simuliert wird.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
und ziitschind-iiwächslige scho i de nachspielziit? au verbiete? mached alli vo timbuktu bis helsinki. bonus nahgspielt wird das gar nie.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wiä gseit: ziitstoppe. dänn cha dä solangsam uselaufe wiä er wott, dziit bliebt stah. wiä bim ishockey bi jedere unterbrechig dziit ahalte. das wär s'richtige.zwirrlibatz hat geschrieben:und ziitschind-iiwächslige scho i de nachspielziit? au verbiete? mached alli vo timbuktu bis helsinki. bonus nahgspielt wird das gar nie.
nur müesstisch dänn d'spielziit vo 90minute uf 80min oder so korrigiere. süscht gaht dänn en match uf eimal ewigs.
emP hat geschrieben:[
De bescht isch dä 2 Meter näbe em Schiri gsi woner eifach umgheit isch.
dem söttsch grad e Roti zeige. Nachher no bim Schiri go motze :typej:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
geschter ou wider: 5 minute nachspielzyt, dervo isch der ball vilech 20 sekunde im spiel gsi.Skeletor hat geschrieben:
schlimm isch ja, dass vorallem gägä schluss simuliert wird, zum ziit schinde.
wobi hie no einisch muess gseit wärde, dass sech yb würklech ungschickt agstellt het i de letschte 5-10 minute. me hätti no lengschtens gnueg zyt gha, um z spiel kontrolliert ufzboue, aber nei, si hei sich mit bäll planlos füreschiesse zfridegä.