Rechts Ideologien ablegen und friedlich sein

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: ciao

Beitrag von Mastler(P) »

arrivederci, belle tette. :happy:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

circle jerk

Beitrag von O_O »

emP am 17.8. hat geschrieben:ah Standard-Titan-Verhalte. Mir si bi Step 3.

1. titan hett es Problem & isch e arme
2. Antworte vo User: Du gesches chli falsch
3. Beleidigunge a d User vom Titan
4. Hiwis uf sini erbärmlichi Existenz vo de User
5. verabschiedig vom titan für e gwüssi Zyt
step 5. circle complete
I don't believe in orange
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Re: Rechts Ideologien ablegen und friedlich sein

Beitrag von TypeJ »

Looool...italie :groel:
Schomal im süde gsi du mongo? Nei, sust würdsch definitiv nid sone scheisse vo dir geh!

Sozial? Du? :rudikarell:
:lol:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Re: Re: Rechts Ideologien ablegen und friedlich sein

Beitrag von TypeJ »

Titti hat geschrieben:. In Deutschland ist das bischen anders, dort wird mit Testsiegern massiv geworben da die Konsumenten viel mehr darauf wert legen. In CH spielt das kaum ne Rolle, man muss sie nur gut anlügen können. Natürlich alles eine Trottelaussage dewegen wertlos!
Das chan nid ernst gmeint si...de verarscht eus doch :lol:
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Phase 5 complete.

Beitrag von O_O »

s grass sig au grüener i de EU länder hani ghört.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: Phase 5 complete.

Beitrag von PlanetHarrieR »

O_O hat geschrieben:s grass sig au grüener i de EU länder hani ghört.
Logisch, hier oben pisst's ja auch in einer Tour.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

lool italie, eis leidr vo de kaputttischte länder haet er sich nah usgsuecht. kei sozials uffangnetz (segemer mal es sehr bescheidenes, halbs jahr meh gits nöd, den muess d familie ufchoh.). au vo de ganze schulde red er nöd. den stinkts in neapel immer nah bestialisch nur ghörsch nix, de süde isch immer nah glich arm wie immer, etc. etc. etc.

kolleg vo mir isch nah florenz, er chunt widr zrugg. bin au gsi, wunderschöni stadt, aber chasches nöd zahle. mieti vonere 2.5 zimmer wohnig fast 2000 frank, als chellner verdiensch ca. 3000. schöns lebe.

das d schwiiz chli träger isch, söttsch langsam wüsse, liit am politische system. denk mal chli wiiter als dini verschwörigsbuecher. dis bild vom super mario wo dir de abfluss us eigenutz repariert und dezue nah en fiin gröstete espresso macht, isch falsch.
Zuletzt geändert von thaeye am 30 Aug 2011 13:26, insgesamt 1-mal geändert.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ja, aber dae kafi stinkt noed wie en aschebaecher.

Bild
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Titti
Noob
Noob
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Titti »

Es gibt verschiedene Sorten von Reichtum.

1. Der einzige Reichtum in CH ist der materiell finanzielle.

2. Dann gibts noch der materiell limitierte , dieser Reichtum ist Land und Edelmetalle.

3. Dann gibts noch der geistige Reichtum, man nennt es auch innerer Reichtum , dabei ist es egal wieviel man wissenschaftlich weiss, es ist eine konstruktive Geisteshaltung die innere Ruhe bescherrt, das strahlt nach aussen ab und bringt die höchste Art des Glücks. Italia hatt extrem viel von #3 und teilweise auch mehr von #2.

Die Schweizer Banken wollen bald alle Edelmetalle loswerden und möchten nur wiederwillig diese einkaufen da sie nur #1 lieben. #2 beinhaltet auch Land, davon haben wir nur wenig und wenn mans hatt dann ists wertvoller als alle anderen materiellen Reichtümer, es ist extrem limitiert und extrem wertvoll.

Und dann der innere Reichtum, mentale zufriedenheit, da ist leider wenig vorhanden.

Ich habe diese Worte nur noch dazugefügt aus purem Mitleid, aber ich werde im G Forum definitiv nix mehr posten, ich kann Blockiertheiten nicht mitansehen, sonst leidet #3 darunter.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja guet, den sind ditaliener würkli wohl die glückliste mensche ufem planet loool.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Titti hat geschrieben:ich werde im G Forum definitiv nix mehr posten,
wenn trifft das in ca. ii? also chasch so en approximativi ziitaagab mache? den chani scho mal de schämpis id chüehli stelle.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

jetzt hani grad chli müsse loln
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Isch dasmou schnäuer gange aus i erwartet hätt. Gueti Sach!
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

schad, mir bruched me diversität und jetzt isch er weg. :<
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Puuuh..endlich!
Titti
Noob
Noob
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Titti »

Noch nicht ganz. Hier noch was schönes zum gucken um die Anti-Bildung zu verstärken: http://www.youtube.com/watch?v=lHV22gYi ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Wir werden zwar gegen fast alle Krankheiten immun werden dank der nahezu unbezahlbaren Supramedizin aber der Krebs wird uns alle irgendwann komplett zerstören und er wird unsere grösste gesundheitliche Angst sein. Man kann aber immerhin jeden zweiten Krebs heilen (ich sage jeder zweite, d.h. die Sterbechance ist riesig, gehört damit zu den nahezu unheilbaren Krankheiten). Jedoch, ein kaputter Kopf ist praktisch unheilbar. Es gibt immer mehr kaputte Köpfe, noch kaputter als meiner, jetzt wisst ihr die 2 grössten auf uns zukommenden Krankheiten. Geht sorgsam mit dem Anti-Wissen um ansonsten zerreisst es euch falls ihr es mal realisiert. Jeder zehnte schweizer Jugendliche übt mittlerweile Gewalt aus und drinkt Alkohol/Drogen, und das obwohl sie so reich sind, hatt sich noch keiner gefragt wieso? Weil innen flasche leer...

Danke sehr!
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Titti hat geschrieben:aber ich werde im G Forum definitiv nix mehr posten, ich kann Blockiertheiten nicht mitansehen, sonst leidet #3 darunter.
hesch lang usghalte.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Titti hat geschrieben:Hab nicht das Gefühl dass ich zuviel hätte, habe nicht mal n Auto während viele arme EU Staaten fast alle Bürger n Auto haben.

Die gönd ja au go schaffe und läbed nöd vom Sozialamt so wie du. Logisch chönd sie sich es Auto leiste.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

titankyoujin, ich gib der 10 CHF via paypal, defür blibsch bis ändi jahr da und verfassisch mindeschtens jede 3. tag en biitrag, aight?
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

mini traumfrau (si isch 1/4 jüdin, 1/4 japanerin, 1/2 düütschi) isch 20i.
sie tuet in gelsekirche amigs de bättler/penner (penner sind in .de viel krasser dra. oft ohni bei und arm, oder überall gschwür. weiss jede.)..hm..jetzt hanni de fade verlore.

ah ja, mini traumfrau. sie tuet amigs zum schpass bättler mit emene fehlende bei oder im rollschtuehl säge, dass er 50 meter zrugglege söll so schnäll wiener chan, defür git sie ihm 2 euro oder so. sie isch sone krassi/abgfuckt/chranki frau. leider zu abgfuckt für mich. sie schlaft gern mit vielne männer und chan sich kei feschti beziehig vorschtelle. aber ich würd 1 milliarde männsche umbringe, zum mit ihre dörfe zämme sii. ich weiss nöd, obs i mim läbe jemals e frau wird gäh, wo sie wird toppe chönne. sie isch die dunkelrot brännendi sunne, wo all anderi schtern am himme mit ihre helligkeit verdeckt. überall häts sunne bzw interessanti fraue, logisch. (fraue sind wie fisch im meer, fraue sind wie en bus, i 10 minute chunnt de nächscht hahahaha). aber sie wird i mim läbe glaubs immer so schtarch i minere erinnerig lüchte, dassi nie meh anderi sunne wird gseh. drum mussi sie vergässe. ich han ihres verderbende sunneliecht gseh und bin 4 immer bländet. : (

btw, ich schrib das alles, will ich am titan 10 CHF abote han zum, hät mich ah ihres verhalte erinneret. pace, back on topic yo.
Titti
Noob
Noob
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Titti »

Seit ich mal eine aktuelle Situation preisgegeben habe vor etwa 10 Jahren, wurde ich so massiv verbal attackiert dass ihr mein Vertrauen für immer verloren habt, das ist bis auf alle Ewigkeit, das kann man nicht mehr wiedererlangen, der persönliche Angriff war dafür zu gross.

Solange ihr nicht innerer Reichtum bekommt, werdet ihr niemals mein Freund werden, für kein Geld der Welt. Ich weiss jetzt genau wie ihr tickt. Man muss einfach rumheulen wie wenig man hatt, wie schlecht es einem geht, wie hart man arbeitet und einfach immer heulen dass es einem schlechter geht als euch, dann freut es euch. Ich kann es nicht erklären aber ich habe die Schweizer schon lange begriffen, auch wenn ich immer noch ein Volltrottel bin. Man muss einfach Alkohol saufen u.s.w und allen vorjammern wie schlecht es einem geht, dann erfreuen sich alle daran und keiner wird agressiv gegen die Person. Innere Leere wird sogar gefördert, damit man es mit Banknoten auffüllen kann und der Köder nicht verloren geht.

Ich muss mich zusammenreissen damit ich für immer fernbleibe denn die im G Forum spinnen doch alle und es ist zu lustig wenn sie mit dem Kopf einen Palmölbaum rammen und auf der anderen Seite wieder rauskommen.

Für Tatsilu:
mizaru = nichts (Böses) sehen
kikazaru = nichts (Böses) hören
iwazaru = nichts (Böses) reden

Ignore und 過労死 !

Sylvara, Vyse, Levi und ein paar andere sind eh die einzigen adequaten User hier, aber die haben sich bereits verabschiedet und ich kanns gut nachvollziehen, ich mach es denen gleich nach. Dazu werde ich mich jetzt zweifach blockieren mit 2 Fakemails die es garnicht gibt, dabei wird mein Account blockiert damit ich nicht mehr posten kann.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Was isch ächt mit dir falsch gloffä... ich meins jo würklich guet, und ich bin jo anere usbreitete Diskussion, womer je nach dem au mol chli meh mues läsä, alles andere als abgneigt, aber mit dir chamer schlicht und eifach gar nid erscht kommuniziere.

Drum no zum Abschluss es paar guet gmeinti Inputs, i de Hoffnig das villicht au lisisch wasmer schribt (ich bezwiflä nämlich dass überhaupt meh als nur überflügsch). Eimol muemers amigs no versueche.

-Du redsch immer devo wiä wichtig das gwüssi Wert sind, z.B. im Post obä innere Richtum (oder diä nix böses sätzli). Werum propiersch nid eifach mol echli denach z läbä, werum orientiersch di nur a Gäld, am Mark, a Manager und unzähligem absolut Wertlosem Züg, und regsch di ununterbrochä drüber uf... üebti mol iderä Sälblosigkeit und Demuet, wo du predigsch.

-Innere Richtum chund au vo innerer Ruä und innerem Friedä. A de Art und Wis wiä du Agression, Wuet und Frustration freiä Lauf losch, und alli andere für genau diä verantworlich machsch, beschimpfsch, und ei verallgemeinerndi difarmierig nach de andere loslosch loht eim Vermuete das weder seint no ander au nur vo witem gseh hesch. Mach di uf d Suechi nach dem, das bringt nid nur dir öpis, sondern de ganzä Wält. Agression, Wuet und Frustration zerstöred. Wenn nid die andere, so dich.

-Nimm irgendeine vo denä 1000 guete Asätz wo du vo dir gisch, und verfolg en Witer. Blib nid bi jedem a de Oberflächi. Dur das wirsch meh findä.

-Versuech der Bewusst z werdä dass das wo du inere Zitig oder im Internet oder suscht noimed lisisch, kei Ufdeckigsjournalistischi Leischtig dinersits isch. Du hesches nur ghört, und usser dir je nach Quälle sehr vil anderi au.

-Versuech das ganze i e Relation z setzä, versuech Zämmähäng z erschtellä, wos Sinnvol isch. Aber Versuech au Sachä z trännä wo nid zwingend mitenand ztuä händ. Das schafsch aber nur wenn über alles einzeln und zämä würklich nodänksch. Denn nomol nodänksch. Und denn nomol.

Und wenn lernä wilsch... los zuä. Du schribsch und schribsch und schribsch, doch leider isches wiäni scho gseit han absolut nid möglich mit dir über irgendöpis z diskutiärä, will dich interessiered d Gedankä vom andere en Scheiss. Dini Meinig isch gmacht, de ander isch e Tubel (au wenn keis bitzli weisch wer de ander überhaupt isch und waser dänkt), wener nid das gseit hed was du vo ihm erwartisch leischem öpis is Muul, und nimsch das zum Asatz zunere neuä Predigt z startä. Und eigentlich sind alles Idiotä wo nid eifach dini Predigt miteme Amen beschlüssed. Das es denn no genau s Gägäteil isch vo dem du predigsch, isch denn no s Tüpfli ufem i.

Du musch lernä dich sälber z reflektiere und nid nur dini Feindbilder.

Und ich meins no rächt ernscht. Es isch zwar nid eifach und mer hed niä usglernt, aber ich glaub solang du nid zumindescht i diä Richtig gosch, wirsch absolut gar nüt vo all dem Züg bewürkä wo du anschienend wilsch. Nüt. Du jagsch es Monschter und du wirsches niä Fangä, solang nid i dir sälber denach suechsch.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

E nomine patris et filii et spiritus sancti, Amen.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Är list das gar nid, Acid (ig ou nid :D). Selbstkritik und -reflexion = 0.
Was wosch da gross ga Perle vor d'Söi wärfe?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

acid = geile siech.
Antworten