Flüüge vs Unsichtbarkeit
Moderator: Avenger
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Rolf

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Ja wosch denn für immer unsichtbar unterwegs si?zeromeier hat geschrieben:
es mega problem, wenn UNSICHTBAR bisch

Und när gits no Wärmebild Kameras.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
und aessle trinkle doerfsch ja den au schier nie. Was fuer es draeckslaebe isch den das?

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich wott unsichbar - denn chan ich heimlich go grapsche. 

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Flüüge vs Unsichtbarkeit
En sehr guete Iiwand!ritschi hat geschrieben:Und när gits no Wärmebild Kameras.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ihr überkomplizieret das thema!
mer mues ja nid grad e bank überfalle oder blood diamonds vertschutte, meine güte.

mer mues ja nid grad e bank überfalle oder blood diamonds vertschutte, meine güte.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Flüüge wärs eifach.
Es muess ähnlich sie, wie imne idylische See schwümme, nur me wür keis Wasserbad, sondern es Windbad näh. Weisch wie schön.
Und über dä Wulche flüüge im Abigrot und bi Vollmond sich uuf es Wülchli "setze", sich uuf die höchscht Baumchrone setze und sich vom Wind wiege lah und und... es wär sooo schön.
Was chasch schöns als unsichtbars Wese erläbe?
Es muess ähnlich sie, wie imne idylische See schwümme, nur me wür keis Wasserbad, sondern es Windbad näh. Weisch wie schön.
Und über dä Wulche flüüge im Abigrot und bi Vollmond sich uuf es Wülchli "setze", sich uuf die höchscht Baumchrone setze und sich vom Wind wiege lah und und... es wär sooo schön.
Was chasch schöns als unsichtbars Wese erläbe?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
tusig insekte i dae schnurre wenns mal bitz pressanter als geh tempo haesch. weisch wie schön.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
muul zue und brille alege. notfalls töffhelm. 

geil, so e alti Flüügerbrülle ahlegge, mega wärs 

pff, ich wür mich dänn eh meischtens 500-1000m über em Bode bewege, da häsch das Gschmeus eh nümm.Mastler(P) hat geschrieben:tusig insekte i dae schnurre wenns mal bitz pressanter als geh tempo haesch. weisch wie schön.
und du chönntsch ungseh vo dä Nachbare in Chäller dWösch go mache.NERV hat geschrieben:Ich wott unsichbar - denn chan ich heimlich go grapsche.
mit Unsichtbarkeit nid?Vyse hat geschrieben:Mit Flüge chasch ah Ort glange, wo niemals würsch härecho..
spannere und räuberle nid?Vyse hat geschrieben:Flüüge isch en Gnusszuestand.
Chan au id Mongolei oder id Arktis reise ohni chönne z flüge. Vorallem in Scootergschwindigkeit. Aber hoppla. De muesch 5 Mönet Ferie näh...Vyse hat geschrieben:Duurs Flüüge chönnt me uus däre ganze Scheisse für en Momänt flüchte, me brüücht kei ÖVs meh und chönnt
sich usserhawlb em Mänschegedränge und Zivilisationlärm bewege.
Hui super. Vo Scootergschwindigkeit uf Trottinettgschwindigkeit?Vyse hat geschrieben:Flüüge wär evtl. e Fähigkeit, wo me stetig verbessere chönnt -> Freud
Genau, usem Banktresor useflügeVyse hat geschrieben:Und wämmes gschickt ahstellt mit em Fluchtwäg, chönnt me no immera Diamante und Gäld stähle.

Mir wür jetzt meh bessers für Unsichtbarkeit ifalle.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
scooter isch öppe 100kmh, lueg wenn ich aneschriibe 400kmh denn nimmt eh jede flüge. darum.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
voll unsichtbar! logisch!
immerno z langsam zum wükli irgendwo anezflüge.h4xX0r hat geschrieben:scooter isch öppe 100kmh, lueg wenn ich aneschriibe 400kmh denn nimmt eh jede flüge. darum.
I don't believe in orange
Vyse hat geschrieben:Flüüge wärs eifach.
wie mängisch gasch eigentlich chli i die idylischi natur use? ich glaub ebe du tröimsch ebe eifach gern echli devo wenn dehei vorem computer hocksch.
I don't believe in orange
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
wänn ich mal gäld han will ich mit minere zuekünftige fründin nackt bodyflying mache und debi sex haa. mir müesstet das ganze dings da für 2h miete. kei ahnig ob das gat i de luft, so ohni wiederstand und so. müend eifach luege, dass mer nachane nöd de pfnüsel händ.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
sehr wichtigchind hat geschrieben:dass mer nachane nöd de pfnüsel händ.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Tatsach. Siit ich in Züri läbe nümm so oft, bin aber am Pfäffikersee uufgwachse und anstatt in Uusgang, bini i dä Nacht duur dWälder spaziert, dä Glüehwürmli und dä Rehli go Hoi säge.O_O hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Flüüge wärs eifach.
wie mängisch gasch eigentlich chli i die idylischi natur use? ich glaub ebe du tröimsch ebe eifach gern echli devo wenn dehei vorem computer hocksch.
Schwümme imne schöne See (Pfäffikersee z.B aber nöd Griifesee) chonnt em Gfühl vo Flüüge dänki scho sehr nöch.
Sogar Sigur Ros meined, dass Flüge em Schwümme sehr nöch chonnt und Sigur Ros lieged sälte falsch!
http://www.youtube.com/watch?v=Bz8iEJeh26E&t=5m12s" onclick="window.open(this.href);return false;
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
für s'flüügegfüehl mach en winslet ufem grosse schiff im bug. funzt tatsächli. da langed scho d'züriseeschiff.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 01 Sep 2011 20:38, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
scho gärn mal probiere, am liebschte aber scho unbeobachtet, chomme aber so sälte zum Schiffahre. Da fallt mier i, ich chönnt eigentli mal Gebruch mache vom VBZ Schiffsnetz.
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
edit, schlächts karma.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 02 Sep 2011 07:31, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
findi etz nit emal so. so luftlinie mit 100km/h bisch aso na rächt gfizt.O_O hat geschrieben:immerno z langsam zum wükli irgendwo anezflüge.h4xX0r hat geschrieben:scooter isch öppe 100kmh, lueg wenn ich aneschriibe 400kmh denn nimmt eh jede flüge. darum.

Wenmer am Usichtbarä Stei in Wäg leit chamer au grad sägä das flügä verdammt gföhrlich chan sie, mit scooter Gschwindigkeit sowieso.
Aber so oder so e schwirigi Frog.
Aber so oder so e schwirigi Frog.