S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0
Moderator: Avenger
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
Re: S' "Ich han hüt...und du?"-Topic Nr.3 Version 2.0
ich han mal em lakritz gschribe
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
han hüt 12.5h gschaffet
ich bin tod mit d gschriebe
ich bin tod mit d gschriebe
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wuerdsch immer die stunde schaffe und dafuer en tag meh frei ha i dae wuche?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
nei, will nach 12.5 schaffe + 30 minute mittag =13h chasch am abig nöd emal meh musig lose oder en episode luege oder so, du hocksch eifach ufemene schtuehl, issisch no öppis und wartisch bis es schlafensziit isch. :O
aber normalerwiis schaffi ja "numme" 9-9.5h, das gat no.
aber au das machi nümme lang, will i 5 wuche wächsli firmeintern d'schtell, nachane isch more ez.
und das ganze..hahaha, das ganze..machi ja au nöd für immer, haha.
will..hahha..nach phase 5 und 6 chunnt phase 7, es alternativs läbensmodäll finde, wonni mache chan wanni will, wieni will, wänni will und glichzitig aber mir aber au alles leischte chan wonni will. wird schwierig sones läbensmodäll z'finde, aber ich glaube drah.
ez, ich verzell der meh wämmer eus gsehnd.
aber normalerwiis schaffi ja "numme" 9-9.5h, das gat no.
aber au das machi nümme lang, will i 5 wuche wächsli firmeintern d'schtell, nachane isch more ez.
und das ganze..hahaha, das ganze..machi ja au nöd für immer, haha.
will..hahha..nach phase 5 und 6 chunnt phase 7, es alternativs läbensmodäll finde, wonni mache chan wanni will, wieni will, wänni will und glichzitig aber mir aber au alles leischte chan wonni will. wird schwierig sones läbensmodäll z'finde, aber ich glaube drah.
ez, ich verzell der meh wämmer eus gsehnd.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
de lakritz hät gmeint es seg easy wänni en thread für mich allei ufmach.
ich mach mer kei illusione; ich wird wahrschinli weniger feedback und kommentär zu mine biiträg ha, wänni en eigete thread han, will wer klickt sich scho in en tagebuech/gedankethread vonere einzelperson, eifach so. d'biiträg chummi i dem thread hie ja vor allem us dem grund über, dass d'lüüt just happened to read my posts when they were visiting this thread.
us dem grund werded mir eus, liebi fründinne und fründe, sältener im forum über de weg laufe, will ich viel gedanke eifach i mim persönliche thread abwerfe wird chönne, aber das isch ez (easy) so. will, wänni tatsächlich mal ufmerksamkeit würd welle ha, channi ja notfalls immer no da poste, hahaha. : >
vlt frögt jetzt öppert: chasch ja au es .doc file mache und schribsch det inne, oder en blog, wieso machsch das nöd? ja, aber das isch nöds gliiche. s'gforum isch (im momänt) nun mal mis HQ. es tuet guet z'wüsse, dass mini gedanke zumindescht es gwüsses mass a exposition erfahred.
ich mach mer kei illusione; ich wird wahrschinli weniger feedback und kommentär zu mine biiträg ha, wänni en eigete thread han, will wer klickt sich scho in en tagebuech/gedankethread vonere einzelperson, eifach so. d'biiträg chummi i dem thread hie ja vor allem us dem grund über, dass d'lüüt just happened to read my posts when they were visiting this thread.
us dem grund werded mir eus, liebi fründinne und fründe, sältener im forum über de weg laufe, will ich viel gedanke eifach i mim persönliche thread abwerfe wird chönne, aber das isch ez (easy) so. will, wänni tatsächlich mal ufmerksamkeit würd welle ha, channi ja notfalls immer no da poste, hahaha. : >
vlt frögt jetzt öppert: chasch ja au es .doc file mache und schribsch det inne, oder en blog, wieso machsch das nöd? ja, aber das isch nöds gliiche. s'gforum isch (im momänt) nun mal mis HQ. es tuet guet z'wüsse, dass mini gedanke zumindescht es gwüsses mass a exposition erfahred.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und was isch wenn du 2-3 stunde fruehner ahfasch schaffe? chasch sicher no chli musig lose am abig.chind hat geschrieben:nei, will nach 12.5 schaffe + 30 minute mittag =13h chasch am abig nöd emal meh musig lose oder en episode luege oder so, du hocksch eifach ufemene schtuehl, issisch no öppis und wartisch bis es schlafensziit isch. :O

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
ich dörf an TEDx-event in züri, juhuu. vlt triffi voll cooli alternativi lüüt. vlt aber au s'typische ted-publikum wommer i de videos gseht.
TodO hüt abig: em transa es email schicke und ihn fröge, ob er au jäger-schueh hät. uf dr website häts nämli kei : ((
@mistler mastler
hm. nei. ich los am abig nöd kei musig, will es z'schpat isch oder so. sondern willi kei chraft me für öppis han.
ergo, uf em schtuehl vor em monitor hocke und warte bis es gnueg schpat isch zum schlafe.
aber ez, wird scho hiihaue, wär ja glacht!! hahaha.
TodO hüt abig: em transa es email schicke und ihn fröge, ob er au jäger-schueh hät. uf dr website häts nämli kei : ((
@mistler mastler
hm. nei. ich los am abig nöd kei musig, will es z'schpat isch oder so. sondern willi kei chraft me für öppis han.
ergo, uf em schtuehl vor em monitor hocke und warte bis es gnueg schpat isch zum schlafe.
aber ez, wird scho hiihaue, wär ja glacht!! hahaha.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nach Fyrobe mit em Töff über Sörebärg - Mörlialp. No chli gniesse das Wätter.
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
D' Fründin uf dia 5.30 a Flughafe Basel bracht - mit dr SBB hesch kei Chance 

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
FREIHEIT! Nach drei langen Jahren habe ich endlich alle Schulden abgebaut... Heute habe ich endlich das Bafög zurückgezahlt.... Somit innerhalb von drei Jahren ohne neue Schulden aufzubauen, ohne Ersparnisse gehabt zu haben; eigentlich von NICHTS ausgehend.. ca. EUR 23000,- zurückgezahlt!!
Morgen abend nach der Arbeit mach ich erst einmal (mindestens) eine Flasche Sekt auf
Morgen abend nach der Arbeit mach ich erst einmal (mindestens) eine Flasche Sekt auf

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
LeviathanX hat geschrieben:FREIHEIT! Nach drei langen Jahren habe ich endlich alle Schulden abgebaut... Heute habe ich endlich das Bafög zurückgezahlt.... Somit innerhalb von drei Jahren ohne neue Schulden aufzubauen, ohne Ersparnisse gehabt zu haben; eigentlich von NICHTS ausgehend.. ca. EUR 23000,- zurückgezahlt!!

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Bafög, zwangsweise neues (gebrauchtes) Auto und kleine Leihgaben von Kumpels (habe ich aber gleich noch im selben Jahr wie ich mein Job bekommen habe zurückgezahlt!)

Ds Ghibli-Poster hanget!

Ich han hüt, mal wider, KEIS Paket becho. De Kolleg wo am gliche Tag, s gliche Buech, bim gliche Aabüter (amazon.de) kauft hät - häts natürli scho sit letschter Wuche - ich liebe so Sache 
und du?

und du?
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ich ha hüt mini stüürerklärig fürs 2010 uf d'post tah. endlich düre dä scheiss, örks.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
recht früeh dran bisch. 

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
lol ja, ich tuen immer friste-strecke. ich weiss, dass ich mindestens 6 mönet bruuche, zum mich derzue überwinde. 

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:lol ja, ich tuen immer friste-strecke. ich weiss, dass ich mindestens 6 mönet bruuche, zum mich derzue überwinde.
Ig hase afangs septämber igreicht. cha dr also leider keh tipps gäh wie meh sech cha überwinde. moush viellecht mal de moush frage. er ISCH disziplin und füert durch das entsprechend es usgfüllts und spannends lebe.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
heut meine 100euro in-ears mitgewaschen
:typej:
astro, bei der aufstellung nutz auch kef nümmer

:typej:

astro, bei der aufstellung nutz auch kef nümmer

I weiss
. Ha 4 Norstone-Ständer gha vorher, aber keider absolut ke Platz meh im nöie Zimmer. Bi de rear ischs no viu verschissner. Aber isch ja nid für aui Ewigkeit...

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
i ha hüt mi kündigungsbrief gschriebe und ga morn uf d'post. wiuwiuwiwu !! 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
yess! kündige isch geil. arbetslos sie mit gnueg geld ufm konto au. ich chills sit ahfang monet fasch nurno. 

Hani scho immer behauptet. Miini beschte Ziite, sind miini Arbetslose Phase gsi.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.