TypeJ hat geschrieben:Es guets 750er langed sicher...min. Gold wertig...
@gsicht
E 570er choscht ja nid alli welt!
Han en 750er Gold vo Seasonic drinne. Mal luege. Leider sind 590er (vor allem die vo Zotac) momentan Schwizwyt nöd lieferbar d. h. usverchauft. Was isch los? Hett sich mal jedä grad en 590er gchauft nach em dx11 crysis 2.0 patch?
Nei, das isch scho es paar mal so gsii, dass i de letschte 2 Jahr d Highend Chartene oft schwär lieferbar gsi sind, wil sehr wenig hergstellt worde sind /d Fertigung schwierig gsi isch.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
@gsicht
Han en 750er Gold vo Seasonic drinne. Mal luege. Leider sind 590er (vor allem die vo Zotac) momentan Schwizwyt nöd lieferbar d. h. usverchauft. Was isch los? Hett sich mal jedä grad en 590er gchauft nach em dx11 crysis 2.0 patch?
chaufsch halt die vo gainward chostet ja gliich vill. oder isch nid gliichwertig?
@gsicht
chaufsch halt die vo gainward chostet ja gliich vill. oder isch nid gliichwertig?
NERV hat geschrieben:
+- scho - bin aber en Zotac Fanboi - bzw. en 590er AMP! mit toller Chüelig wie alli andere amp charte wär aber scho sehr fren. Chunt ev. no.
was heisst toller chüelig ? Sind die liislig ? Mer chann glaubs mitemene Tool de Lüfter fasch uf null abeschrube ne? denn hesch en liislige Idle Betrieb
NERV hat geschrieben:
+- scho - bin aber en Zotac Fanboi - bzw. en 590er AMP! mit toller Chüelig wie alli andere amp charte wär aber scho sehr fren. Chunt ev. no.
was heisst toller chüelig ? Sind die liislig ? Mer chann glaubs mitemene Tool de Lüfter fasch uf null abeschrube ne? denn hesch en liislige Idle Betrieb
NERV hat geschrieben:
Ja, sie sind extrem lislig - ghörsch jetzt würkli absolut gar nüd. Au nöd unter Lascht.
mhm das würd ich jetzt bezwiefle... bi digitec schrib eine bide 590er
"Bei einem solchen Produkt sollte man sich aber im Voraus bewusst sein, dass es nicht für einen Silent-PC geeignet ist...
Dementsprechend kann ich für die Lautstärke auch keine Abzüge machen."
NERV hat geschrieben:
Ja, sie sind extrem lislig - ghörsch jetzt würkli absolut gar nüd. Au nöd unter Lascht.
mhm das würd ich jetzt bezwiefle... bi digitec schrib eine bide 590er
"Bei einem solchen Produkt sollte man sich aber im Voraus bewusst sein, dass es nicht für einen Silent-PC geeignet ist...
Dementsprechend kann ich für die Lautstärke auch keine Abzüge machen."
Ich rede vo de AMP Chartene vo Zotac - vor 590er gits kei AMP.
Aderersits isch es au en bitz blöd, jetzt en neui Grafikcharte chaufe - bis Battlefield 3.0 / Bioshock Infinite chunt für mich eh kei Game, wo devo würd profitiere.