vou!Tatsujin hat geschrieben:de mousch konbimiert das dänk mit chli cardio-training = win-win.
deliphoniere chan er wohl eh kratis.

Moderator: Avenger
vou!Tatsujin hat geschrieben:de mousch konbimiert das dänk mit chli cardio-training = win-win.
deliphoniere chan er wohl eh kratis.
ritschi hat geschrieben:probiere darfsch immer.
Microspot Nuttesöhn!!
Skeletor hat geschrieben:microspot nuttesohn zieht minere fründin s'bikini ab!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Viu erbärmlecheri Posts als söttigi gits nid.chind hat geschrieben:ich weiss, wie de mousch sin schtutz zrugg überchämmt. aber ich dörfs nöd säge. nothing personal yo.
Wieso eigentlech nid?blackraini hat geschrieben:Schad gits kei Rückgaberecht wia in DE![]()
Dr Spaghetti wüssti das evtl.Jones hat geschrieben:Wieso eigentlech nid?blackraini hat geschrieben:Schad gits kei Rückgaberecht wia in DE![]()
schtimmt, isch würkli nöd so nett. han aber numme das gschribe wonni grad im chopf dänkt han. isch also nöd als chindischs pose/ufmerksamkeitsbedürfnis z'verschtah. peace yo.Astroboy hat geschrieben:Viu erbärmlecheri Posts als söttigi gits nid.chind hat geschrieben:ich weiss, wie de mousch sin schtutz zrugg überchämmt. aber ich dörfs nöd säge. nothing personal yo.
Jones hat geschrieben:Wieso eigentlech nid?blackraini hat geschrieben:Schad gits kei Rückgaberecht wia in DE![]()
emP hat geschrieben:Das topic. Omg. De muschli hett sini Supps fürs Hirni wohl nid geng gno....
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste