2. phase
2.1 phase IV: sozial
2.2 phase V: hobbies, kunscht & muse
2.3 meta-phase VI: fründin (e schpezielli phase: nach de initialisierig quasi en hintergrundsprozäss und brucht sehr wenig cpu%)
2.3.1 vor-phase-gedanke
-angscht, mich i die erschtbescht 08/15 frau, wo interesse a mir zeigt, z'verliebe, TEIL 1
2.4 Phase VII: alternativs läbensmodäll
3. schurnal vo de sälbschtkultivierig & sälbschtoptimierig
4. was ich im läbe no alles will
4.1 kreation
4.2 konsum
4.3 aktion
4.4 interaktion
5. biografie
6. FAQ
ok ich mach mal en thread für mich uf. das isch er.
sind froh, dass ich en nöd z.b. "chind's irrer Alltag" oder so nänn, inkl. falschem apostroph. oder "(¯`·._.·(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·._.·´¯)" oder "Treuer Träumer Tummelplatz" oder "Chömmed mit uf e Reis mit mir.." etc. ich bin scho gnueg eitel, da muss nöd no en mongoloide* titel anne, hahaha. ^^;
*ps: sitdem ich e lesbe känneglernt und si verliebt han, channi nümme schwul säge als schimpfwort. ich sägs ca. 1x all 3 mönet als fluechwort und immer sältener, also praktisch nie. drum hanni s'wort eigentli mit
-mongoloid
-homosexuell
-jüdisch
welle ersetze, aber mit de erschte zwei hanni müeh. vlt machis zum schpass paar wuche lang, aber langfrischtig wird ich die erschte zwei wörter nöd verwände chönne, will ich jedesmal 3% es schlächts gwüsse han wännis säg. isch ja würkli fies.

PPS: wänn uf de arbet öppert "schwule chund" oder "schwuchtle" seit, zucki amigs innerlich zämme. ich weiss nöd wieso. wahrschinli fühli mi irgendwie betroffe oder han s'gfühl, dass sie mich meine chönntet, hahaha.
PPPS: kei angscht. ich glaubs, langfrischtig gseh wird ich de thread uf facebook oder so verlagere. d.h. irgendwänn wirdi de shitt da uf facebook poste, alles hahaha.
cuz eis vo mine ziil isch, facebook als tagebuech z'bruche. für das ischs ja da oder so bzw au uustusch, hahaha.
PPPPS: wänner mich im forum schlächt behandlet, änder ich de thread-titel zu (¯`·._.·(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·._.·´¯) um, also sind lieber nett zu mir. d.h. wänn de tatsujin mich imene thread beleidigt, müend ihr mir hälfe und poste "hey tatsujin, bis doch nöd immer so gemein zum chind!", schuscht taufi de thread um.
d'wahl lit bi eu. peace yo.