FIFA 12
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
d'verteidigung isch komplett neu - und uf de erscht Blick nöd besser. Jahrelang han ich de Ball mit <A> weggnah, jetzt bruchi <X>. Mit A lauft de Spieler am ballführende Gägner eifach nache und meh variert d'Richtig via Stick. De Ball musch jetzt gezielt mit Druck uf X suber wegneh, e unglaublichi Umgwöhnig. Kei Ahnig wieso das gmacht wurdä isch.
Mal luegä wies nach mehrere Spiel so isch. Allerdings chan ich d'Demo mit dene Sau-Mannschafte unmöglich spielä
Mal luegä wies nach mehrere Spiel so isch. Allerdings chan ich d'Demo mit dene Sau-Mannschafte unmöglich spielä

- PicardB
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
510
super welle übere mittag d Xbox 360 demo zieh bi 99% hets den gheisse Fifa 12 Demo kann nich runtergeladen werden
so e scheiss bi heiss gsi druf und denn das gott sei dank hanis scho uf dr Gamescom usgiebig köne a zocke
.
ich hoff das es jetzt got has nomol in download ordner gschmisse und box lo laufe moll luge wenni hüt zob hei kumme öps jetz gange isch.

ich hoff das es jetzt got has nomol in download ordner gschmisse und box lo laufe moll luge wenni hüt zob hei kumme öps jetz gange isch.
- PicardB
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
510
Hm ich find es entstot es flüssigers Spiel sowol im defensive wie au im offensive Spiel also im gross und ganze
. Es het sich au einiges gänderet bi dr schuss technick so mit rb oder lt also uf Xbox bezoge dere sach muss i aber no genauer uf dr grund go, isch nümme so eifach wie im Fifa 11 e ball a zschnide. Was mehr au sehr gut gfalle het isch das de jetz d tricks besser im normale Spiel ( nit Arena ) chasch isetze und rächt geili solos chasch mache.

Re: FIFA
JA ENDLICH MAL CHLI SOLOS
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han unglaublich müeh mitm neue defensiv systemPicardB hat geschrieben:wie im richtige Fussball wennd Spieler e Powerafall händ und im Gegner zeige wos lang goht.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
genau das, drum hani ja müeh. gäg d'cpu gseni nach 2 spiel kei land, sie laufed eifach a mir verbiiPicardB hat geschrieben:es got has gfühl me stocheret meh d näbe.

im umkehrschluss chum ich defür nöd füre

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
das isch immer so wenn es neus fifa chunnt, häsch halt etlichi stunde is alte investiert und s brucht immer chli ziit bis mer sich wieder umgwöhnt.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
millionä vo stunde bruchtsPandemonium hat geschrieben:das isch immer so wenn es neus fifa chunnt, häsch halt etlichi stunde is alte investiert und s brucht immer chli ziit bis mer sich wieder umgwöhnt.

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
ich has gester churz agspielt. S neue verteidigungssystem macht miir nüt uus, da ich eifach d stüürig umgstellt han. So isches wie immer und brucht kei umgwöhnig.
S agriffe dunkt mi aber einiges schwieriger. Ich bi sehr selte zu würkli guete chance cho und ha hüfig über distanzschüss oder standarts müese goal mache. merked ihr das au, verteidige isch eifacher worde dunkts mi.
S agriffe dunkt mi aber einiges schwieriger. Ich bi sehr selte zu würkli guete chance cho und ha hüfig über distanzschüss oder standarts müese goal mache. merked ihr das au, verteidige isch eifacher worde dunkts mi.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
PES demo niemert?
usgseh tuäts super. aber es rucklet zwüschet inne bi mir? z.b. wenns es goal git. wiä früehner :typej:
usgseh tuäts super. aber es rucklet zwüschet inne bi mir? z.b. wenns es goal git. wiä früehner :typej:
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han mit beidem müeh. nach führe gad nüd meh und hinä isch löchrig :lolz:Pandemonium hat geschrieben:ich has gester churz agspielt. S neue verteidigungssystem macht miir nüt uus, da ich eifach d stüürig umgstellt han. So isches wie immer und brucht kei umgwöhnig.
d'ki macht eifach hässig, han no nie gäge en mänsch gspielt - das wär interessant.
ich glaub insgesamt isch die neu defensive (womer halt gezielt muss de momänt vom tackling abwarte) besser weil realisitischer. vorher isch de verteidiger eifach am stürmer kläbt, rächt tumm äigentli.