Dead Island

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randy
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Re: Dead Island

Beitrag von randy »

goil, ändlich zoggen ! pc version ftl :(
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

Dead Island fertiggespielt. Kleine Statistik:

- 31.5 Stunden
- 162 mal gestorben
- Charakter-Level 37
- Beste Nahkampfwaffe: Deathhunter Toxic Katana (758 [+346] Damage)
- Beste Schusswaffe: Fast Magnum (736 [+265] Damage)

Jetzt gleich nochmal von vorn mit Game-Plus! Definitiv mein GotY-Kandidat!
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Re: Dead Island

Beitrag von O_O »

Master(G) hat geschrieben:Dead Island fertiggespielt. Kleine Statistik:

- 31.5 Stunden
- 162 mal gestorben
- Charakter-Level 37
- Beste Nahkampfwaffe: Deathhunter Toxic Katana (758 [+346] Damage)
- Beste Schusswaffe: Fast Magnum (736 [+265] Damage)

Jetzt gleich nochmal von vorn mit Game-Plus! Definitiv mein GotY-Kandidat!
das si irgendwie 5 1/2 stund pro tag. nid wenig videospili gspilt hesch.
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Re: Dead Island

Beitrag von Skeletor »

tuät dä böhme ächt dihei au mal im hushalt helfe? putze? wäsche? choche?

5 1/2 stund game plus schaffe näbä bi. lol das gaht gar nöd.
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

:lol:

btw, es wäred wenn scho 3.9375 std pro tag! (31.5 : 8)
und mer händ ja no es weekend dezwüsche gha...

ha jetzt geschter nomal agfange und scho en sidequest entdeckt, woni nonig gseh han. :wixer:
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Re: Dead Island

Beitrag von sidusson »

roffel, so viu zit :lol:
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Re: Dead Island

Beitrag von PlanetHarrieR »

Interessanter Artikel über Dead Island und "Gamification":

http://www.grantland.com/story/_/id/696 ... -game-star" onclick="window.open(this.href);return false;
Here is what Dead Island should have been about: running from things that want to kill you and killing them by finding weapons hidden away in an interesting series of environments. It should have been scary and primitive and animal and savage. It should have involved weapons that visibly degrade in your hand rather than weapons tricked out with pointless little subscreen health meters. It should not have involved an in-game economy with duct tape you can sell for $3 and buy for $150.

The hell of it is, many gamers will probably love Dead Island. So many numbers. So many levels. No wonder such people turn to Metacritic for guidance. For these gamers I have one question. In a game about running from things that want to eat you, what is more important: the emotional experience of running from things that want to eat you, or knowing that the thing that wants to eat you is a Level 23 thing that wants to eat you? Knowing that the machete in your hand can take its head off, or knowing that the machete in your hand is capable of doing 320+ hit points of damage? On second thought, don't bother answering. That this game exists is answer enough.
Ich glaube nicht, dass mir das Spiel Spaß machen würde...
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

:groel: :help:

ne richtige null der typ. er ist bei der escort-mission vom tribal-chief 10x gestorben???? :groel:
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Re: Dead Island

Beitrag von PlanetHarrieR »

Okay, ich kanns nicht beurteilen - ich habe nur kurz bei nem Kollegen beim Zocken zugesehen, was ziemlich langweilig aussah.

Aber mit der Kernaussage hat der Autor doch recht: Viele Entwickler übertreiben es echt momentan mit dem ganzen Zahlenscheiss. Ich hätte lieber mal wieder ein atmosphärisches Spiel wie King Kong, das mich richtig in die Welt abtauchen lässt. :/ Ohne den ganzen unnötigen Zahlenklimbim, der einen rausreißt.
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

den zahlenklimbim kann man im options-menü ausschalten. was ich getan hab, da die gegner eh mitleveln.
und sichtbare schäden an den waffen gibts ja auch, so dass du gut und gerne siehst, wie lange das evtl. no hält...
also ich hab kein HUD, nur die minimap...
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Re: Dead Island

Beitrag von PlanetHarrieR »

ah, okay
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Re: Dead Island

Beitrag von Moff »

De survival part i dem spiel isch halt nur en bonus, im chern ischses diablo in 3d wies au borderlands gsi isch und für söttig spiel sind all die zahle wieder sehr wichtig und bringed grad fürd langzitmotivation im multiplayer en grosse mehrwert. Die wenigschte lüt dörfted mit dem es problem ha, vor allem wennmers eh chan usblende.
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

es isch unglaublich motivierend, die ul-levlerei und waffe-bastelei und überhaupt. ich chan alligs chum usschalte. nur no dies und das erledige und dänn... aber dänn! :lol: bi jetzt scho bim 2. durchgang bi 20% und obwohl ich scho mal dure bin gseh und gfind ich immerno sache, wo ich bim erschte durchgang überseh han. bin jetzt level 39 und han es neus (orange-item) zweihand-katana .. es heisst 'zed's demise' (mit aspielig uf pulp fiction) :lol: und hett knapp 1000 damage :wixer: mit 2 schnitt killsch sonen zombie, mängisch sogar mit eim (kopf ab). die thugs sind so au keis problem meh. da hani sowieso scho en taktik (drü mal schlah la und dänn grad voll dri, de werdets benomme und wenn de critical per zuefall no griift, chasch ne grad de rescht gäh). sterbe jetzt im 2. durchgang sehr viel weniger.

mich stört nur sfummelige inventar-system. chaufe und verchaufe isch en qual. hoffe, dassi das no mal patche. aber suscht, die chliine fählerli wie clipping oder die schwach physikengine störed mich überhaupt nöd.
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Re: Dead Island

Beitrag von PlanetHarrieR »

Moff hat geschrieben:De survival part i dem spiel isch halt nur en bonus, im chern ischses diablo in 3d wies au borderlands gsi isch und für söttig spiel sind all die zahle wieder sehr wichtig und bringed grad fürd langzitmotivation im multiplayer en grosse mehrwert. Die wenigschte lüt dörfted mit dem es problem ha, vor allem wennmers eh chan usblende.
Hmja, ich habe halt Survival Horror/Action mit Zombies erwartet. Aber wenn's n Diablo ist, ist's eh nix für mich, easy.
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

es ist eher left 4 dead mit mehr tiefgang.
oder borderland mit zombies.
aber das steht ja überall...
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Re: Dead Island

Beitrag von The Sheep »

Weiss no nid so rächt wienis soell finde. d'Grafik isch enttüschend. landschaftlich genauso wie die stife Charakter. Und zillione Koffer ufmache und es paar Dollar loote närvt scho nach 10 Minute nur no.

Anderersits ghörts zu de stimmigsvollschte Zombiespiel woni bis jetzt gseh han. Do chan left4dead und dead rising abschtinke. Mol luege, villicht packts mi jo no.
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Re: Dead Island

Beitrag von h4xX0r »

grafik isch mega. uf em pc jedefalls. koffer machi scho lang keini meh uuf. ich finds huere geil und han nonstop panik. die sauhünd wo schreied und losrenned, bringed mich no is grab.
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Re: Dead Island

Beitrag von O_O »

d gegner leveld mit. genau ab döt intressiers mich nüme.
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Re: Dead Island

Beitrag von zeromeier »

h4xX0r hat geschrieben:und han nonstop panik.
nüd für mich.
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Re: Dead Island

Beitrag von Master(G) »

O_O hat geschrieben:d gegner leveld mit. genau ab döt intressiers mich nüme.
das isch genau sbescht am spiel!
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Re: Dead Island

Beitrag von O_O »

ja wenn du das seisch...
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Re: Dead Island

Beitrag von The Sheep »

h4xX0r hat geschrieben:grafik isch mega. uf em pc jedefalls.
Ich spiel d´PC Version, in max Qualitet. Wo bisch die letschte 5 Johr gseh ? :lol:

Wie gseit atmosphärisch gfallts mer, au dQuests sind in Ornig und das Sandbox Feeling dass mer ebe sälber chan erforsche findi eh guet.
Aber grafisch isches dütlich veraltet. Wohrschinlech wie Duke Nukem zlang in Entwiklig gseh. Dass isches Problem vo chline Budene. Wenn d´Manpower nid hesch durets halt entsprächend lenger und sRisiko dasses denn veraltet isch wenns irgendwenn mol fertig isch, isch natürlich gross.
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Re: Dead Island

Beitrag von h4xX0r »

hä? das gseht doch mega uus das game, nüt gseht uus wie wenns eifach dete wär fürs spiel, gueti wiitsicht, au d'animatione sind super, ich weiss würklich nöd was söll schlecht uusgseh a dem. es isch sicher keis crysis 2 aber es gseht super uus.
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Beitrag von Master(G) »

Mir gfallts also au
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Re: Dead Island

Beitrag von O_O »

The Sheep hat geschrieben:Dass isches Problem vo chline Budene.
e firma mit 200 arbeiter isch jetzt nid sooooo chlin und 2.5 jahr entwickligsziit isch au nid grad sehr lang.
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