(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·
Moderator: Avenger
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·
würd gern über ketamin mit eu rede, aber han i 5 minute e operation.
han vorane no dusched und i de nase bohrt und nasebög usetah mit em finger.
grund: nase entstopfe & atmig optimiere, au wänni künschtlich beatmet wird.
ps: da en dialog mit enere ärztin geschter.
chind: die schruube wo usechömed, channi die dänn verlange, äh..chumm ich die über?
ärztin: hm ja das sött möglich sii, ich muess das aber dänn nomal säge em arzt morn, will ich bin nöd awesend während de OP
chind: ok aber ich han en wunsch. channi d'schruube mitsamt allfälligem chnoche-material haa und bluet ha? also ungreinigt?
ärztin: nei das wird alles desinfisziert.
chind: ja sie chönds scho desinfisziere aber chönd sie allfälliges chnochematerial a de schrube lah?
ärztin: nei das wird leider greinigt, will es chan zu infektione füehre.
chind: aber d'schruube befinde sich ja dänn scho usserhalb vo mim körper.
ärztin: ja aber us hygienegründ werded d'schrube greinigt, alles im schpital muess steril sii.
chind: haha ok, keis problem.
(i mim chopf: me chönnt eigentlich d'schruube mitsamt bluet und chnochematerial diräkt vo mim rugge inen frischhaltebüütel tue. das wär null ufwand für d'ärzt. aber egal, will nöd schwierig tueh. schad ;_; cuz han unbedingt mal welle wüsse wie sich min eigete chnoche zwüsched mine finger unmittelbaar afühlt, ALSO DIRäKT, NöD NO MIT ENERE HUUTSCHICHT ODER FLEISCH BEDECKT.
äCHTE CHNOCHE VO MIM RUGGE, NO BLUET DRAH, PLUS NO METALL. UND DE GRUCH: WIE SCHMöCKT 4 SCHTUNDE ALTE CHNOCHE PLUS BLUET PLUS METALL??? TJA DAS WIRDI JETZT ALLES NöD WüSSE)
so jetzt chunnt bald d'chrankeschwoscht. mal luege ob bim schluch im pimmel iifüehre dänkt : ou wow.
han vorane no dusched und i de nase bohrt und nasebög usetah mit em finger.
grund: nase entstopfe & atmig optimiere, au wänni künschtlich beatmet wird.
ps: da en dialog mit enere ärztin geschter.
chind: die schruube wo usechömed, channi die dänn verlange, äh..chumm ich die über?
ärztin: hm ja das sött möglich sii, ich muess das aber dänn nomal säge em arzt morn, will ich bin nöd awesend während de OP
chind: ok aber ich han en wunsch. channi d'schruube mitsamt allfälligem chnoche-material haa und bluet ha? also ungreinigt?
ärztin: nei das wird alles desinfisziert.
chind: ja sie chönds scho desinfisziere aber chönd sie allfälliges chnochematerial a de schrube lah?
ärztin: nei das wird leider greinigt, will es chan zu infektione füehre.
chind: aber d'schruube befinde sich ja dänn scho usserhalb vo mim körper.
ärztin: ja aber us hygienegründ werded d'schrube greinigt, alles im schpital muess steril sii.
chind: haha ok, keis problem.
(i mim chopf: me chönnt eigentlich d'schruube mitsamt bluet und chnochematerial diräkt vo mim rugge inen frischhaltebüütel tue. das wär null ufwand für d'ärzt. aber egal, will nöd schwierig tueh. schad ;_; cuz han unbedingt mal welle wüsse wie sich min eigete chnoche zwüsched mine finger unmittelbaar afühlt, ALSO DIRäKT, NöD NO MIT ENERE HUUTSCHICHT ODER FLEISCH BEDECKT.
äCHTE CHNOCHE VO MIM RUGGE, NO BLUET DRAH, PLUS NO METALL. UND DE GRUCH: WIE SCHMöCKT 4 SCHTUNDE ALTE CHNOCHE PLUS BLUET PLUS METALL??? TJA DAS WIRDI JETZT ALLES NöD WüSSE)
so jetzt chunnt bald d'chrankeschwoscht. mal luege ob bim schluch im pimmel iifüehre dänkt : ou wow.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bisch en gruesel.
ahja, guet bini noed mit dir uf basel. ich hett natuerli ahgno du informiersch dich vorab wod gn isch..
ahja, guet bini noed mit dir uf basel. ich hett natuerli ahgno du informiersch dich vorab wod gn isch..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
HAHAHA

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
bin atm zmüed um uf anderi iizgah, drum eifach en 08/15 journaliitrag.
1
ich will hei, mich gurkts langsam a im schpital.
2
ich würd mi btw gern mal inere psychiatrische klinik iilifere lah, wienen reporter, tscheggsch? aber würkli dänn als ganz herte fall, ich will nachane 1-2 wuche mit schwere psych. gschtörte lüüt zämme zmorge ässe und puzzles zämmesetze.
3
ich chan nöd guet sitze atm, drum bruchi vor allem mis samsung galaxy s2 zum surfe und läse. es isch zimli müehsam zum poste, aber vlt chaufi au tapatalk und han dänn au so e nuttesohnsignatur "posted using tapatalk" oder so.
4
am liebschte würdis technische forum ca. 4-6 frage zum sg2 fröge, aber ich han nonig mal s'benutzerhandbuech gläse, und me seit ja, me sött zerscht rtfm hahaha.
5
ich han "map of museum zurich" gseit, aber es klappt nonig so ganz mit de schtimmerchännig. hm. peace, no bitz üebe.
6
morn channi vlt us em schpital use. aber ich han dänn immer no e naht wo verheile muen, d.h. 2 wuche lang nöd gründlich duusche. : (
debi tuschi doch so huere gern. : (
chotzt mi scho aa. d'morgendlichi tuschi isch eine vo mine höhepünkt i mim alltag. ich tuen oft singe und so, das mached glaubs no viel. früener hanni mi gschämt, cuz dünne wänd und so, aber jetzt singe voll druff los bim dusche.
was mach ich atm de ganz tag?
thegforum surfe und fernseh luege. schisst mi aa film luege atm. läse schisst mi au aa.
ich han vorane galileo gluegt.
udn dänn abenteuer leben (uswanderer wo in spanie yachthändler und dänn...egal ich will nümme schriibe
tschau,
ps: han chnochematerial us mim rugge : )
pps: leider langts nöd, zum es hals-chettli mache.
ppps: letscht mal nach de operation hanni ca. 5 mönet lang haarusfall gha. 5 mönet!!! zum glück numme temporär, cuz körperlichs trauma.
ich hoff nöd, dass ich dasmal wieder haarusfall überchumm. ihr wüssed ja, wie sehr ich a mim üssere häng, hahaha.
pppps: wänn ich mal haarusfall han..ich weiss nöd, wieni wiiterläbe wird chönne, aber irgendwie wirdis scho schaffe.
ppppps: ich trink grad dr pepper.
pppppps: ich will bald wieder ane retro game träff gah. es söll öppert öppis organisiere..schuscht organisieri sälber öppis, hahahaha. (seriously.)
ok ich bin fertig, bin müed.
ppppppps: han vorane zum erschte mal i 3 täg schtuehlgang gha. nach enere operation chammer oft nöd schtuehle, cuz system isch zumderobsi, hahahaha.
pppppppps: bald machi es hörschpiel.
ppppppppps: und schwarzwiis fotografie au, hahahaha.
peace nigglets
1
ich will hei, mich gurkts langsam a im schpital.
2
ich würd mi btw gern mal inere psychiatrische klinik iilifere lah, wienen reporter, tscheggsch? aber würkli dänn als ganz herte fall, ich will nachane 1-2 wuche mit schwere psych. gschtörte lüüt zämme zmorge ässe und puzzles zämmesetze.
3
ich chan nöd guet sitze atm, drum bruchi vor allem mis samsung galaxy s2 zum surfe und läse. es isch zimli müehsam zum poste, aber vlt chaufi au tapatalk und han dänn au so e nuttesohnsignatur "posted using tapatalk" oder so.
4
am liebschte würdis technische forum ca. 4-6 frage zum sg2 fröge, aber ich han nonig mal s'benutzerhandbuech gläse, und me seit ja, me sött zerscht rtfm hahaha.
5
ich han "map of museum zurich" gseit, aber es klappt nonig so ganz mit de schtimmerchännig. hm. peace, no bitz üebe.
6
morn channi vlt us em schpital use. aber ich han dänn immer no e naht wo verheile muen, d.h. 2 wuche lang nöd gründlich duusche. : (
debi tuschi doch so huere gern. : (
chotzt mi scho aa. d'morgendlichi tuschi isch eine vo mine höhepünkt i mim alltag. ich tuen oft singe und so, das mached glaubs no viel. früener hanni mi gschämt, cuz dünne wänd und so, aber jetzt singe voll druff los bim dusche.
was mach ich atm de ganz tag?
thegforum surfe und fernseh luege. schisst mi aa film luege atm. läse schisst mi au aa.
ich han vorane galileo gluegt.
udn dänn abenteuer leben (uswanderer wo in spanie yachthändler und dänn...egal ich will nümme schriibe
tschau,
ps: han chnochematerial us mim rugge : )
pps: leider langts nöd, zum es hals-chettli mache.
ppps: letscht mal nach de operation hanni ca. 5 mönet lang haarusfall gha. 5 mönet!!! zum glück numme temporär, cuz körperlichs trauma.
ich hoff nöd, dass ich dasmal wieder haarusfall überchumm. ihr wüssed ja, wie sehr ich a mim üssere häng, hahaha.
pppps: wänn ich mal haarusfall han..ich weiss nöd, wieni wiiterläbe wird chönne, aber irgendwie wirdis scho schaffe.
ppppps: ich trink grad dr pepper.
pppppps: ich will bald wieder ane retro game träff gah. es söll öppert öppis organisiere..schuscht organisieri sälber öppis, hahahaha. (seriously.)
ok ich bin fertig, bin müed.
ppppppps: han vorane zum erschte mal i 3 täg schtuehlgang gha. nach enere operation chammer oft nöd schtuehle, cuz system isch zumderobsi, hahahaha.
pppppppps: bald machi es hörschpiel.
ppppppppps: und schwarzwiis fotografie au, hahahaha.
peace nigglets
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol, nüm all zu viel bruuchts bi dier und de tag wird scho bald mal realitätchind hat geschrieben: 2
ich würd mi btw gern mal inere psychiatrische klinik iilifere lah, aber würkli dänn als ganz herte fall, ich will nachane 1-2 wuche mit schwere psych. gschtörte lüüt zämme zmorge ässe und puzzles zämmesetze.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
which museum?chind hat geschrieben:ich han "map of museum zurich" gseit, aber es klappt nonig so ganz mit de schtimmerchännig. hm. peace, no bitz üebe.

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
nei. 2003-2008 bini krasser druff gsi, viel krasser als jetzt, so krass, dassi gwüsst ghan: "wänn ich de shitt wonni dänk 1:1 im gforum poste würd, chunnt irgendwänn d'polizei bi mir go lüüte."Tatsujin hat geschrieben:lol, nüm all zu viel bruuchts bi dier und de tag wird scho bald mal realitätchind hat geschrieben: 2
ich würd mi btw gern mal inere psychiatrische klinik iilifere lah, aber würkli dänn als ganz herte fall, ich will nachane 1-2 wuche mit schwere psych. gschtörte lüüt zämme zmorge ässe und puzzles zämmesetze.
drum hanni jahrelang numme die harmlosischte posts vo mir postet und de rescht auto-filtriert. quasi "beast/chind light"-modus gfahre. de nerv hanni während dere ziit immer sehr um sini offeheit beniidet.
de shitt wonni jetzt dänk bringt mi nöd is gfängniss, drum posti en au. guet fürs forum, guet für eu und guet für mich! win win win hahahaha! :>
hm, bi mim neue handy chasch uf google.com "map of" ___________ säge, und es zeigt der d'map aa.Mastler(P) hat geschrieben:which museum?chind hat geschrieben:ich han "map of museum zurich" gseit, aber es klappt nonig so ganz mit de schtimmerchännig. hm. peace, no bitz üebe.
zum bischpil "map of zurich bakeries" is mikro schnurre, dänn gsehsch maps. aber funzt nonig so toll.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
voll ubernärvig de voice shit, zum glück gebrucht das gnau niemerts da won ich bin.

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
ich fänds zimli praktisch, z.b. wänni a d'strass x muen
"map of friedackerstrasse" oder so. oder in berlin "map of berlin brothels"
bsunders du als japaner söttsch doch au vo so sache profitiere, han gläse in tokyo sind d'huusnummer nöd so systematisch wie bi eus.
bsunders du als japaner söttsch doch au vo so sache profitiere, han gläse in tokyo sind d'huusnummer nöd so systematisch wie bi eus.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hab ich auch noch nie jemanden gesehen, der das benutzt. Hamburger sind aber auch recht technologiefeindlich. Und fleischig.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja ich gib ims halt amigs eifach gschwind per taschtatur iih. voll clean. le fertig.chind hat geschrieben:ich fänds zimli praktisch, z.b. wänni a d'strass x muen

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
fair. google haet mer bis ez au en guete service gliferet. wieso uf was umstiege wo noed mal muesee findet.Tatsujin hat geschrieben:ja ich gib ims halt amigs eifach gschwind per taschtatur iih. voll clean. le fertig.

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Was meinsch, söll/dröf ich hie ine au en Mini Gedankewält Poscht pfoschtiere?
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
@mastler: de service isch aber au vo google. : s
@nerv: numme zue. ich lieb chaos, jedes topic sött minere meinig nah am schloss offtopic sii, au das.
imene topic über gugelhupf-backe sötts am schluss über ejakulationsentfernige oder d' jrpg vs wrpg-debatte gaa.
du chasch da inne poste wassd willsch, solang de lakritz nöd hassig machsch und de thread zvill ufe-bumpsch.
@nerv: numme zue. ich lieb chaos, jedes topic sött minere meinig nah am schloss offtopic sii, au das.
imene topic über gugelhupf-backe sötts am schluss über ejakulationsentfernige oder d' jrpg vs wrpg-debatte gaa.
du chasch da inne poste wassd willsch, solang de lakritz nöd hassig machsch und de thread zvill ufe-bumpsch.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
*bomf* Vile härzliche Dank für dini Offeheit!
Ich stelle mir grad vor, mit dir zäme geile Sexs im ne Walddungeon ds'ha. Zäme mit es paar coole Zwergorks mit lange Bärt und risige Penise. Würkli. Es chan doch nüt schöners geh als Männerliebi im Wald umgäbe vo nackte Elfemaids, steile Schwengelorks, Schimmeltentakelpilze und schöne wohlduftende Blueme. Und de Vyse tuet alles uf emene schöne Wasserfarbebild feschthalte. Was meinsch?
Ich stelle mir grad vor, mit dir zäme geile Sexs im ne Walddungeon ds'ha. Zäme mit es paar coole Zwergorks mit lange Bärt und risige Penise. Würkli. Es chan doch nüt schöners geh als Männerliebi im Wald umgäbe vo nackte Elfemaids, steile Schwengelorks, Schimmeltentakelpilze und schöne wohlduftende Blueme. Und de Vyse tuet alles uf emene schöne Wasserfarbebild feschthalte. Was meinsch?
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
iiih.
ich han mi mal uf enere dating site agmäldet, mit foti vo mim gsicht und mim trainierte body. det bini vomene maa agschribe worde. er hät zimlich ähnlich postet wie de nerv grad. : (
ich bin zwar en schöne lvl 8 jüngling mit emene unüblich lange langschwert..aber bi mir müend gfühl mit im schpiel sii, verschteisch nervli? bliibemer zerscht mal eifach fründe und lerned eus besser känne, ok nervli? : (
ich han mi mal uf enere dating site agmäldet, mit foti vo mim gsicht und mim trainierte body. det bini vomene maa agschribe worde. er hät zimlich ähnlich postet wie de nerv grad. : (
ich bin zwar en schöne lvl 8 jüngling mit emene unüblich lange langschwert..aber bi mir müend gfühl mit im schpiel sii, verschteisch nervli? bliibemer zerscht mal eifach fründe und lerned eus besser känne, ok nervli? : (
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das waer natuerlich es einzig passende. haha, ich gsehs scho. aber ich glaub er haet selber bitz mueh mit male.NERV hat geschrieben: Und de Vyse tuet alles uf emene schöne Wasserfarbebild feschthalte. Was meinsch?

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Meinsch nid, es wär schön immerhin einisch sexuelli Erfahrige miteme Mah gmacht ds'ha, bevor du dich definitiv nume no uf Meitli ilasch? Ich mein, mir müesse ja nöd grad wilde Analsex ha aber wär doch mal schön, am ne stramme Glied vom ne Mah ds'suge und sis Sperma ds schlucke. Villicht wird sich drus Liebi und es Chind entwickle! Irgendwie. Ich freu mich scho.chind hat geschrieben:iiih.
Mini Gedanke sind momentan ganz wild und nume no uf dich, liebs Chind, fixiert. Ich bechum dich eifach nüme us em Chopf. hahaha. Muess grad en Rundi go Fappiere. Chöntisch du mir ev. einisch es Bild vo dir schicke? Am liebschte wie Gott dich schuf oder au eifach in schöne ängaligende Slips.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ihr sind doch gruusigi mokkastübli..... :typej:
schämed eu
schämed eu

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Wotsch mitmache?turntablism hat geschrieben:ihr sind doch gruusigi mokkastübli..... :typej:
schämed eu
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
NERV hat geschrieben:Ich freu mich scho.

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Huere guet gsi ano 2008! Sött ich mal wieder mache! 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bitte. ich film gern. ich freu mich scho.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 21 Sep 2011 13:39, insgesamt 1-mal geändert.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
etz isch ds topic grad instantly 6856x tümmer als es vorher scho gsi isch.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400