♥♥ sgrosse Chatze-Topic! ♥♥
Moderator: Avenger
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han schomal zgfühl gah, dass öpper ide umgebig chatze schlachtet/chlaut/frisst.
es sind mal rächt viel ufs mal verschwunde, wasi vo nachbere und so weiss....
ich sägs der..........
es sind mal rächt viel ufs mal verschwunde, wasi vo nachbere und so weiss....
ich sägs der..........
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
hert isch wenn sich italie sogar über d'schwiiz uf dere stufe entrüstet
wie peinlich

wie peinlich
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
du fangsch sie denk. denn luegsh ob sie chipped isch, es halsband hät, tätowiert isch, wenn nöd BAMMM
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: sgrosse Chatze-Topic!
muen glaubs a mal chipe, mine hängt sie 15stund duss pro tag. wobii immer i de nöchi (isch kastriert). trotzdem glaubs scho bessr. soviell zuezuegler, ich kenn niemerts meh, bruch kontrolle. alles arschl öcher.
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Sep 2011 14:02, insgesamt 1-mal geändert.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
rofl...ähä
sowiit ich weiss, gits fürs chippe vo chatze keis obligatorium i dr CH(?)
isch eh wieder eh selte tummi idee, aber ebe. jede mues jetz sini tier chippe, will paar arschlöcher ihri hünd a dr autobahn lönd lah stah. close welt.
sowiit ich weiss, gits fürs chippe vo chatze keis obligatorium i dr CH(?)
isch eh wieder eh selte tummi idee, aber ebe. jede mues jetz sini tier chippe, will paar arschlöcher ihri hünd a dr autobahn lönd lah stah. close welt.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
chunt eh s obli.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
guet fändi wenn bsitzer mit em robidog säckli würded hinder ihrne scheiss chatze herlaufe und de Kack vo mim Rase uufneh. Suscht BAMM
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
hahahah ja scho geil. bi eus haets en ganz schmale spazierweg grad visavis vo mim gartesitzplatz. vill hundebsitzer am mittag und am morge abig am spazierli mache, immer schön mit em säckli, min kater schisst eifach in rase hahahah. chan mis chistli eigentlich entsorge. 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich sammle glaubs eifach alli scheiss gegel uf und schmiers de sautrottle in briefchaschte,
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
yeah es git o lüüt wo findet me söll hünd d'stimmbänder düreschniide, wills bellet..h4xX0r hat geschrieben:guet fändi wenn bsitzer mit em robidog säckli würded hinder ihrne scheiss chatze herlaufe und de Kack vo mim Rase uufneh. Suscht BAMM
bisch sicher scho de gegel xperte?h4xX0r hat geschrieben:ich sammle glaubs eifach alli scheiss gegel uf und schmiers de sautrottle in briefchaschte,
ja ich z.b. sauhünd das.Sylvara hat geschrieben:yeah es git o lüüt wo findet me söll hünd d'stimmbänder düreschniide, wills bellet..h4xX0r hat geschrieben:guet fändi wenn bsitzer mit em robidog säckli würded hinder ihrne scheiss chatze herlaufe und de Kack vo mim Rase uufneh. Suscht BAMM
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
hündeler sind eh nervigi mensche
alles was sich in clubs tummlet
aber aber so lernt meh doch en partner/in kenneSylvara hat geschrieben:hündeler sind eh nervigi mensche

"isch das ihre hund"
"ja das isch min"
"das isch aber en brave"
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
i dem fall isch es ok, dass de hund vo dim nachbar dir in garte schiisst?Sylvara hat geschrieben:yeah es git o lüüt wo findet me söll hünd d'stimmbänder düreschniide, wills bellet..h4xX0r hat geschrieben:guet fändi wenn bsitzer mit em robidog säckli würded hinder ihrne scheiss chatze herlaufe und de Kack vo mim Rase uufneh. Suscht BAMM
und chatze clubs gitts kei? lol
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
http://www.katzenclub.ch/" onclick="window.open(this.href);return false; -> lol
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
Kennsch du chatzebsitzer wo in club gönd??
das sind aber spezielli chatze du, wo das guet findet!
Weisch, e chatz ha isch nid so e lifestyle, wie das lüüt z.t. mit hünd machet. Das klappt eher nid.
Und mich störe tier ganz generell viel weniger als mensche. Wenn dir jede tag 10 chatze in garte schiisse, gits ev. uf dinere siite e lösig. Weisch so chli wie mitem böse wolf um graubünde..

Weisch, e chatz ha isch nid so e lifestyle, wie das lüüt z.t. mit hünd machet. Das klappt eher nid.
Und mich störe tier ganz generell viel weniger als mensche. Wenn dir jede tag 10 chatze in garte schiisse, gits ev. uf dinere siite e lösig. Weisch so chli wie mitem böse wolf um graubünde..
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wieso muess ich no e lösig finde damit anderne ihri scheissviecher mir nöd in garte schissed? Sölled die e lösig finde.Sylvara hat geschrieben:Kennsch du chatzebsitzer wo in club gönd??das sind aber spezielli chatze du, wo das guet findet!
Und mich störe tier ganz generell viel weniger als mensche. Wenn dir jede tag 10 chatze in garte schiisse, gits ev. uf dinere siite e lösig. Weisch so chli mitem böse wolf um graubünde..
lol geili ignoranz. aber typisch chatzebsitzer.
"min blacky liebt ebe sini freiheit..." *würg*
hahahah freiheit für gartechatzeschisser. en hundegagel isch grösser und hässlicher. drum hünd am beste isperre.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
nei, sch typischi ignoranz vo lüüt wo meine, tier müend sich wie mensche verhalte. drum findsch ja o hünd eso super.h4xX0r hat geschrieben:
wieso muess ich no e lösig finde damit anderne ihri scheissviecher mir nöd in garte schissed? Sölled die e lösig finde.
lol geili ignoranz. aber typisch chatzebsitzer.
"min blacky liebt ebe sini freiheit..." *würg*
OH NEI DIE BÖSI NATUR SCHIISST MIR IN GARTE!!! lol sogar huustier sind e tagtäglichi bedrohig! i hoffe aso schwer du hesch no anderi problem..

hesch schomal öppis vo zuun ghört oder abdeckig für gmüesbeet? alternativ vilicht eifach id sahara zügle? dert hets garantiert kei katzeschiss und kei nervigi sauhünd wo ab jedem scheiss bellet. kei vögel wo tumm singet und ufe balkon schiisset.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
i chume nur wenns e cat-parcour git und apéroO_O hat geschrieben:Ich bin im chatzeclub, schgeil.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei du, ich chauf nöd no en zuhn, ich füer lieber min hund zu dir in garte und lahn en det ineschisse, weisch natur und so.
pff, mit dine strassemischige lö mir di gar nid ine.Sylvara hat geschrieben:i chume nur wenns e cat-parcour git und apéroO_O hat geschrieben:Ich bin im chatzeclub, schgeil.
I don't believe in orange