Battlefield 3 ONLINE
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
wer wär hüt abig debi? wahrschinli xbox würdi säge. pc wäri später am weekend au bereit
- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
wohl sunnti mittag/nachmittag PC only bi mir
btw: skype, mischaschaer

btw: skype, mischaschaer
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Lol ja genau du trottel...am abelade bischesTypeJ hat geschrieben:Pc spieli ersch wenns dusse isch!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Bonusinfo: de goose und sini kollege sind dumm...nid mal antworte chönds weme i party gaht 

Re: Battlefield 3 ONLINE
möcht au mit Spiele. Mini andere Pals wärded das ein zwei Wuche Spiele und denn hends d Lust verlore
GamerTag BuccanerYoshi
Nid verschrecke wenn i sehr ruhig bin im Chat. Lit nid dra dass i kei Sozialkompetänz hetti (obwohls mit dere nid wit här isch), de Grund isch eher, ich bin immer tierisch konzentriert:

GamerTag BuccanerYoshi
Nid verschrecke wenn i sehr ruhig bin im Chat. Lit nid dra dass i kei Sozialkompetänz hetti (obwohls mit dere nid wit här isch), de Grund isch eher, ich bin immer tierisch konzentriert:

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Voicechat und Onlinegame isch ja wohl eh öppis vom Dümmschte wo meh hett chöne erfinde. Vil besser nume mit Tastatur-Kommunikation. Jede weiss. vor allem d'Japaner. Ich au.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
Pc-Spieler dürfen loslegen *Upd. 2*
Update 2: Mehreren Spielern teilte der EA Support nun mit, dass man mit keiner Strafe oder mit einem Bann rechnen muss, wenn man via Proxy Battlefield 3 schon jetzt aktiviert. Das heißt für euch: Ihr könnt mit folgender Anleitung schon jetzt Battlefield legal spielen.
Systemsteuerung -> Internetoptionen -> Reiter “Verbindungen” -> Button “Lan-Einstellungen” (unten) -> Proxyserver aktivieren -> IP: 210.107.100.251 Port: 8080

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
hüt? wer?
es gaht hert ab! bim scarface bini joined..de spawn i, laufe echli über s'feld, logischerwies über es hoch ufglösts feld, nid en pixelhuffe wie uf konsole
plötzlich pfiefed chugle um mich ume..ich hechte sofort an bode und versteck mich im hoche gras! immer na knallts wie verruckt..nachdem i mi mal umdrülled han, hani de doch no gmerkt, dass de scarface gsi isch wo eifach mini ufmerksamkeit het welle errege!
errege :schwert:
story
es gaht hert ab! bim scarface bini joined..de spawn i, laufe echli über s'feld, logischerwies über es hoch ufglösts feld, nid en pixelhuffe wie uf konsole

plötzlich pfiefed chugle um mich ume..ich hechte sofort an bode und versteck mich im hoche gras! immer na knallts wie verruckt..nachdem i mi mal umdrülled han, hani de doch no gmerkt, dass de scarface gsi isch wo eifach mini ufmerksamkeit het welle errege!
errege :schwert:
story

- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
Chrieg 
Btw, s k/d ratio bi mir isch wie immer im cheller.
I stirbe lieber 10x u schiesse es flugi ab, flicke paar panzer usw alsoi es positivs k/d ha

Btw, s k/d ratio bi mir isch wie immer im cheller.
I stirbe lieber 10x u schiesse es flugi ab, flicke paar panzer usw alsoi es positivs k/d ha

K/D is eh nüt wert. s EINZIGE wo zählt is score per minute
wieso speichert das scheiss spiel eigentlich meine einstellungen nicht?

wieso speichert das scheiss spiel eigentlich meine einstellungen nicht?

kennt ihr das: mehr is grad schön am spiele aber plötzlich gibts nen kameraschnitt und man beobachtet nen gegner bei seiner arbeit, bis die eigene leblose hülle von nem passanten masakriert wird.
is das n bug, oder der erste BF3 hack?
eben wie killcam nur du bist noch nicht gestorben... die bleibt dann auch meistens bis dich jemand erschießt
Hüt 20.30, pack die Badehose ein und gueti luune! Mir erschüsset lüüt
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
logisch!Trunks hat geschrieben:Hüt 20.30, pack die Badehose ein und gueti luune! Mir erschüsset lüüt
ich töde alli und jede

Aber xbox gäll herr bluem!!
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
wer hüt? plattform?