Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
echt? de siech hani abgstellt
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
the swimmer - 8.8/10
1968 o_O
1968 o_O
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
fitzcarraldo - 9.4/10

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
vertical limit willi ebe au no luege, no nie gseh.The Sheep hat geschrieben:Touching the Void (9/10)
Vertical Limit dörfi nach dem Film glaubs nüm luege. Das isch Disney drgege
und the beckoning silence au, hät uf imdb sogar es 7.6/10 : o
doku-drama uf em eiger, vo de producers vo touching the void: http://www.imdb.com/title/tt1101637/" onclick="window.open(this.href);return false;

und "the edge" au..au wänns eher en abentüürfilm schiint z'sii..er muess eifach so wie cliffhanger sii, dänn isch guet.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich will eine oper haaben!chind hat geschrieben:fitzcarraldo - 9.4/10
so bergstieg film sind sicher no interessant, aber selber uf en berg chlaettere wuerd mir noed vill geh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Magic 1978 (läck du mier 10/10)
de hopkins so super.
de hopkins so super.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Le demon dans l'ile (8/10) 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Summer Wars 8/10
Schöner Animu mit Landhaus und Kybernetischem Raum.
Schöner Animu mit Landhaus und Kybernetischem Raum.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Star Wars - The Empire Strikes back 9/10 (Bluray)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Silent Night, Deadly Night (1984) (6.5/10)

Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?
Grad gseh.chind hat geschrieben: ...the beckoning silence au, hät uf imdb sogar es 7.6/10 : o
doku-drama uf em eiger, vo de producers vo touching the void: http://www.imdb.com/title/tt1101637/" onclick="window.open(this.href);return false;
Touching the Void isch um einiges intensiver, trotzdem gaht eim The beckoning Silence sehr nöch,
nöd nur wägem Schicksal vo dä Bergstiiger, sondern ganz bsunders wägem Joe Simpson, däm siini Wort
diräkt sHerz träfed und unwiderlegbar döt bliibet.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Dragon Crusaders 1/10
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Soylent Green 7,8/10 hert
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
police academy 6 4/10
code 64 7/10
1984 8~9/10
code 64 7/10
1984 8~9/10
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Welle 1984?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
X-Men First Class
ganz ganz geil!
ha dänkt isch en scheiss, aber ich finds eigentlich de bescht x-men movie!
8/10
ganz ganz geil!

8/10
Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?
shark night
10/10
10/10

- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Gester au grad gluegt... 7/10 wörd ech säge!Master(G) hat geschrieben:X-Men First Class
ganz ganz geil!![]()
8/10
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
bin ebefalls positiv ueberrascht gsehMaster(G) hat geschrieben:X-Men First Class
ganz ganz geil!![]()
8/10
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
Contagion 6/10
The Beaver 8.5/10
Tree of Life 6/10
XMen 1st Class 7.5/10
Last Night 7/10
Shadowlands 7.5/10
The Beaver 8.5/10
Tree of Life 6/10
XMen 1st Class 7.5/10
Last Night 7/10
Shadowlands 7.5/10
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
willi demfall au no luege.The Sheep hat geschrieben:Snowtown (8.5/10)
ähnlichi Stimmig wie Henry, Portrait of a Serial Killer.
"angst" isch au zimli amüsant:
http://www.imdb.com/title/tt0165623/" onclick="window.open(this.href);return false;
musch mal usprobiere. also so richtig chlättere..ich glaubs au nöd, will ich eifach z'viel angscht hett. glaubs. mal luege. : xMastler(P) hat geschrieben:ich will eine oper haaben!chind hat geschrieben:fitzcarraldo - 9.4/10
so bergstieg film sind sicher no interessant, aber selber uf en berg chlaettere wuerd mir noed vill geh.
46Mastler(P) hat geschrieben:police academy 6 4/10
code 64 7/10
1984 8~9/10
hanen überraschend guet gfunde.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
midnight cowboys - 7.5/10
han strichermisere & grossstadttaumel erwartet und bin mit emene churzwiilige buddy-movie überrascht worde.
the last king of scotland - 7.3/10
au wieder falschi erwartige. so öppis à la hotel rwanda erwartet, debii isch er wieder echli im schtil vo blood diamond. aber macht immer wieder schpass, via hollywood es bitz afrikanische machete-zauber & massakerästhetik z'erläbe. ich würd 10'000 CHF zahle (ich meins ernscht..ich würd huere lang defür schpare, nämli es jahr) für e unverwundbarkeitstrank, WO ABER NUMME I DE ABGFUCKTISCHTE LÄNDER VO AFRIKA WÜRKT. UND ICH DÖRF NIEMERT AAGRIFFE, SCHUSCHT VERLÜÜRI MINI UNVERWUNDBARKEIT.
mit somene zaubertrank würd ich durch all abgfuckti länder vo afrika reise und mich i die gföhrlichschte gebiet vorwage. chindersoldate, macheteschliifer interviewe (irgendöppert muess die machete ja schliessli schliife, hahaha), RPGs, diktatore, klitorale beschniidige biiwohne (und proteschtiere..muen ja kei angscht ha, ich bin unverwundbar hahaha), ufblähti chinderbücher & abgmagerti gnus, savannedürri..nigerianischi ölpescht..korrupti machthaber..und natürli au uf äthiopie. usw.
PS: zu äthiopie hanni irgendwie e schpezielli beziehig. ich glaub, will ich als 3.klässler wäg de äthiopierwitz zum erschte mal es afrikanischs land han chönne benänne. sit guet 20 jahr ghör ich also scho äthiopierwitz aber bin sälber no nie uf äthiopie. drumm will ich mal gah, zum wüsse wie das würkli isch.
PPS: wänn alles nach läbensplan verlauft, machi 2015 e afrikareis. muen dänn eifach vorsichtig sii, will ich dänn nöd unverwundbar bin..und ich chönnt ja nöd kidnappt werde. guet dassi chines bin, häts det ja au immer meh, hahahaha.
PPPS:
ich han chaos sehr gern. drum hoffi, dass sich die in afrika aasässige chinese au afrikanischi fraue sueched und mit dene chind händ. afrikanischi körper & chinesischi intelligänz = glaubs no zimli cool. au wänn en teil vo mir (de nazi i mir) sich die vermischig nöd wünscht. ich bin ja halb chines. wer als chines ufwachst, weiss, dass die meischte chinese schwarze männsche nöd per se abgneigt sind, aber sie oft als öppis minderwertigs gsehnd.
afrika isch glaubs toll. es zieht mi zwar eigentli voll nöd det anne..ich han lüüt underhalb em äquator nämli eher nöd so gern (bin eher en fan vom schtille, erhabene nordische läbensgfühl & charakter)...aber gnau will ich die abneigig gägenüber afrika verschpür, will ich degäge aakämpfe und NACH UGANDAM SIERRA LEONE, NIGERIA, ÄTHIOPIE.. UNTIL I LIKE IT, hahahahaha.
PPPPS:
the whitaker isch i dem film würkli super, hahaha.

han strichermisere & grossstadttaumel erwartet und bin mit emene churzwiilige buddy-movie überrascht worde.
the last king of scotland - 7.3/10
au wieder falschi erwartige. so öppis à la hotel rwanda erwartet, debii isch er wieder echli im schtil vo blood diamond. aber macht immer wieder schpass, via hollywood es bitz afrikanische machete-zauber & massakerästhetik z'erläbe. ich würd 10'000 CHF zahle (ich meins ernscht..ich würd huere lang defür schpare, nämli es jahr) für e unverwundbarkeitstrank, WO ABER NUMME I DE ABGFUCKTISCHTE LÄNDER VO AFRIKA WÜRKT. UND ICH DÖRF NIEMERT AAGRIFFE, SCHUSCHT VERLÜÜRI MINI UNVERWUNDBARKEIT.
mit somene zaubertrank würd ich durch all abgfuckti länder vo afrika reise und mich i die gföhrlichschte gebiet vorwage. chindersoldate, macheteschliifer interviewe (irgendöppert muess die machete ja schliessli schliife, hahaha), RPGs, diktatore, klitorale beschniidige biiwohne (und proteschtiere..muen ja kei angscht ha, ich bin unverwundbar hahaha), ufblähti chinderbücher & abgmagerti gnus, savannedürri..nigerianischi ölpescht..korrupti machthaber..und natürli au uf äthiopie. usw.
PS: zu äthiopie hanni irgendwie e schpezielli beziehig. ich glaub, will ich als 3.klässler wäg de äthiopierwitz zum erschte mal es afrikanischs land han chönne benänne. sit guet 20 jahr ghör ich also scho äthiopierwitz aber bin sälber no nie uf äthiopie. drumm will ich mal gah, zum wüsse wie das würkli isch.
PPS: wänn alles nach läbensplan verlauft, machi 2015 e afrikareis. muen dänn eifach vorsichtig sii, will ich dänn nöd unverwundbar bin..und ich chönnt ja nöd kidnappt werde. guet dassi chines bin, häts det ja au immer meh, hahahaha.
PPPS:
ich han chaos sehr gern. drum hoffi, dass sich die in afrika aasässige chinese au afrikanischi fraue sueched und mit dene chind händ. afrikanischi körper & chinesischi intelligänz = glaubs no zimli cool. au wänn en teil vo mir (de nazi i mir) sich die vermischig nöd wünscht. ich bin ja halb chines. wer als chines ufwachst, weiss, dass die meischte chinese schwarze männsche nöd per se abgneigt sind, aber sie oft als öppis minderwertigs gsehnd.
afrika isch glaubs toll. es zieht mi zwar eigentli voll nöd det anne..ich han lüüt underhalb em äquator nämli eher nöd so gern (bin eher en fan vom schtille, erhabene nordische läbensgfühl & charakter)...aber gnau will ich die abneigig gägenüber afrika verschpür, will ich degäge aakämpfe und NACH UGANDAM SIERRA LEONE, NIGERIA, ÄTHIOPIE.. UNTIL I LIKE IT, hahahahaha.
PPPPS:
the whitaker isch i dem film würkli super, hahaha.

- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
ppppps: nach mine berächnige gats no ca. 1100 jahr bis es nur no ei huutfarb uf dere wält git. truurig oder? aber irgendwie au toll, cuz abgfuckt und posthumanistisch/superfuturistisch. viel schprache gits dänn au nümme und sind usgschtorbe. au wieder toll, cuz abgfuckt. aber au wieder schad, cuz sprachevielfalt, kultureschterbe, usw.
pppppps: ich bin kein rassischt. eifach 1h mit mir rede und es bier bzw. wii trinke und jede merkt: ah, de siech isch würkli kein rassischt, au wänner so sache schriibt..will er "meints nöd e so, sondern ebe andersch". hahahahaha.
pppppps: ich bin kein rassischt. eifach 1h mit mir rede und es bier bzw. wii trinke und jede merkt: ah, de siech isch würkli kein rassischt, au wänner so sache schriibt..will er "meints nöd e so, sondern ebe andersch". hahahahaha.