S Buech Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Re: S Buech Topic

Beitrag von chind »

Acid hat geschrieben:
chind hat geschrieben: mal luege obs finale wenigschtens derb abgaht.

:vortex:
bevor ich din post gläse han, bin ich wie immer mit neutrale, aber liecht hoffnigsvolle erwartige an letschte band gange.
nachdem ich din post gläse han: ich han s'gfühl, es wird nöd es bsunders befriedigends ändi, sondern eher es offenigs. es handlet sich bi dim smilie nämli um de troll-emoticon.
d.h. ich erwart jetzt nöd es bsunders befriedigends ändi.

wänns trotzdem sehr befriedigend wird, wirdi natürli positiv überrascht sii und dänke "hey [min vorname], du häsch de de post vom Acid voll überinterpretiert hahahaha".
wänns nöd befriedigend wird, wird ich dänke: "ah hm ja, de Acid hät scho subtil druff hiigwiese." also häsch du quasi s'buech für mich scho ganz ganz ganz bitzeli gspoilered, indem du mini erwartigshaltig gänderet häsch. aber dich trifft kei schuld (und mir lit viel drah, dass der das bewusst isch), cuz chasch ja nöd wüsse, dass ich so en pedantische bin (engl: so anal bin).

conclusion: ich muen im buech-thread bi ungläsene büecher in zuekunft vorsichtiger sii, will ich so sensibel/anal bin und informatione uswerte bzw. au non-informatione (über)interpretiere tuen.

mood: easy druff, cuz isch ja numme en ganz ganz ganz liechte quasi-spoiler, und zwar bezüglich wieni mi am ändi womöglicherwiis fühle wird, also en gfühls-spoiler.
es bischpil vomene andere gfühls-spoiler isch, wänn öppert seit: ES ISCH EN TRUURIGE FILM. cuz jetzt weisch scho, aha, de film isch (am ändi) truurig. bevor die person "ES ISCH EN TRUURIGE FILM" seit, häts ändi vom film no chönne TRUURIG oder FRÖHLICH oder merkwürdig oder neutral oder ambivalänt oder oder oder oder oder sii. nachdem du sini information ghört häsch, isch d'bandbreiti vo de mögliche empfindige, wo du am schluss empfinde chasch, massiv gschrumpft, cuz du weisch, es ändet mit sicherheit truurig und nöd öppe merkwürdig oder oder oder.

PS: z.b. s'ändi vo Sopranos empfindet viel lüüt als unbefriedigend, aber ich hans toll gfunde. D.H. VILLICHT WIRD DAS BI DARK TOWER BUECH AU E SO.
PPS: oft bhalt ich so sache für mich (will ich di ander person nöd mit minere kompliziertheit nerve will) bzw. umgah das, indem ich mini ohre zuehebe tuen. aber ich han mal welle erchläre, wie ich ticke.
PPPS: wänn öppert seit "DE CHARAKTER X SCHTIRBT NÖD!" dänn isch das natürli au en krasse spoiler, will bevor du vo sim spoiler gwüsst häsch, hät de charakter entweder am schluss chönne tot oder am läbe oder halbtot sii. aber nach dem spoiler weiss me: AHA, DE CHARAKTER SCHTIRBT _________________SICHER________________ NÖD. d.h. er isch unverwundbar.

:>

^ de smilie obe isch zum zeige, dass ich nöd hässig bin, cuz wänn sich öppert über spoilers ufregt und hässig isch, schriibed viel lüüt als antwort: "hahaha, gang doch hei go brüele. es isch numme en fucking film!"

ich würd gern emal en film wie matrix 3 massiv spoilere und dänn - wännd d'lüüt sich beklaged über min spoiler - ebe folgendes erwidere: "hahaha LOL, ja gang doch hei go brüele. rofl. es isch numme en film!!"

hahahaha, ja das machi irgendwänn, hahaha, 1x im läbe zumindescht haha.

PPPPS: das gat am beschte bi trilogie bzw epische film (bi trilogie werded d'lüüt no hässiger, cuz si wartet z.t. jahrelang ufs ändi).
d.h. ich muen uf di nächscht trilogie warte und dänn channi das mache.
natürli nöd us bosheit, sondern zum's mal gmacht ha. zum wüsse: wie fühlt sich's aa, viel lüüt aaz'pisse?

OK JETZT ABER FERTIG MIT SCHRIIBE, HAHAHAH SCHUSCHT SCHRIIBI NO WIITER HAHAHAHAHA
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich verstand scho was meinsch, und han zerscht au grad nomol überleit, nachdemis Postet han, ob i das würklich chan machä. Han denn aber denkt, so schlimm isches gar nid, und so dütlich au nid... und bisch jo eh bald det. Ich find s Endi übrigens nid sooo schlecht, chasch also glich no gwunderig si.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

MORN:
Bild
:heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2: :heart2:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

vorbstellt hanis. obwohli hardcover hasse.

und ig ha würklich mal gmeint ds pony heig chli en egge ab. :oops:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

vor dem buech mues mer fast bitzli angst ha... :fear:
Zuletzt geändert von Sylvara am 04 Okt 2011 14:08, insgesamt 1-mal geändert.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Werum?
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

z'höchi erwartige. isch scho bim schrecksenmeister mal schief gange.
okay, schief isch relativ, aber nid annähernd eso guet.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Bim erschte Läse hett mr dr Schrecksemeister (ou) überhoupt nid passt, aber mittlerwile gfauts mr doch ziemlech guet.
Dür das dass dr Mythenmetz wieder Protagonist isch, ha ig praktisch kei Bedenke. Whoaaaa i fröie mi!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ich warte bis du's gläse hesch :lol: - mues eh no mitem Scott Lynch mal dürecho. recht super isch er sowiit.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

De Schrecksenmeischter isch scho wesentlich schlechter als de Rescht.
Und ds neue heisst fasch so wie ds beschte vo allne. Isch also no gwagt.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Nei, Ensel und Kretel findi z'schlechtischte usm Zamonie-Universum, mit Abstand. När de mau dr Schrecksenmeister, aber es isch immerno "e guete Läs", wieme hie seit. Dr ähnlech Titel hett mi ou verwunderet, bi gspannt wie redundant dass es wird si.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

à propos Lynch, ds dritte buech chunnt im November :herzli: -

Bild

dr George R.R. isch fan vo ihm! für alli SoIF-geeks hier :P
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Astroboy hat geschrieben:Nei, Ensel und Kretel findi z'schlechtischte usm Zamonie-Universum, mit Abstand.
Also nur 8.7/10.

Übrigens hett da eigentli irgendeine usser mir Wilde Reise durch die Nacht gläse?
I speeled my drink!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

zwirrlibatz hat geschrieben: Übrigens hett da eigentli irgendeine usser mir Wilde Reise durch die Nacht gläse?
nach dem hätti vorher fast gfragt! :-D wie isch?
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Logisch hani das gläse. Töif beiidruckt hetts mi damals, auso wonis vor öppe 7 Jahr zum erste Mau ha gläse. Dr Doré hani denn no nid kennt gha und vom Moers ou no nid aues, aber es isch mr ziemlech iigfahre. Am Ensel würdi also maximal es 6/10 gä.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ganz anders als zamoniebüecher. ich hätts nöd gmerkt dass es vo ihm isch. nixdestotrotz en guete läs. türli mit de wunderschöne bilder vom Doré will er afaik d'gschicht um die ume glismet hett. es liest sich sehr liecht, hesch wohl fasch i eim stuck dure aber das isch nüt schlächts.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Astroboy hat geschrieben:Am Ensel würdi also maximal es 6/10 gä.
de hett mich beschtens underhalte. de Rumo wiederum isch min erschte gsi und hanen woawoawoa gfunde und wo ichs jahre spöter nomal gläse han hetts mich - schock! schluck! - bitz glangwiilet. mängisch isch dä mindset eifach falsch gschalte.
I speeled my drink!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben:Am Ensel würdi also maximal es 6/10 gä.
de hett mich beschtens underhalte. de Rumo wiederum isch min erschte gsi und hanen woawoawoa gfunde und wo ichs jahre spöter nomal gläse han hetts mich - schock! schluck! - bitz glangwiilet. mängisch isch dä mindset eifach falsch gschalte.
mir gfallt bis hüt eigentlich nur träumende büecher wahnsinnig guet. Rumo isch 'okay' gsi. :oops:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

alles wo ich vo ihm aschlüssend gläse han, hett de Rumo übertroffe. zum glück für mich. de Träumende Büecher isch dänn aber scho d'spitze bliebe.
I speeled my drink!
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

Acid hat geschrieben:Ich verstand scho was meinsch, und han zerscht au grad nomol überleit, nachdemis Postet han, ob i das würklich chan machä. Han denn aber denkt, so schlimm isches gar nid, und so dütlich au nid... und bisch jo eh bald det. Ich find s Endi übrigens nid sooo schlecht, chasch also glich no gwunderig si.
also de letscht band hanni super gfunde. villicht sogar de bescht. und de schluss..ich glaub ich gib am stephen king rächt, es isch de einzig richtig schluss. : >

krass.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Bild

:heart2:
I don't believe in orange
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

1.0 von 5 Sternen traurig, was hat er sich nur dabei gedacht.... ?!, 5. Oktober 2011
Von Matthias Kaiser - Alle meine Rezensionen ansehen
(REAL NAME) Rezension bezieht sich auf: Das Labyrinth der Träumenden Bücher: Roman (Gebundene Ausgabe)
Also eins vorweg. ich bin größer Moers Fan und war bisher von jedem teil begeistert.

Aber was zum Teufel hat er sich hier nur gedacht ?

Das ganze erinnert eher an eine Mischung aus Enzyklopädie des neuen Buchhains und einem Psychologischem Tagebuch zur Hildegunst Vergangenheitsbewältigung (ja er hat ein leichtes Trauma von der letzten Reise getragen)

Die Geschichte ist ohne Frage mit Liebe und viel Detail geschrieben, so wie es auch sein sollte.
Aber für diejenigen die auf ein neues Zarmonien Abenteuer gehofft haben kann ich nur raten, FINGER WEG.

Dieses werdet ihr hier vergebens suchen.

Musste man sich in diesem Buch über gut 50 Seiten mit einem Theaterstück beschäftigen das die Stadt der träumenden Bücher erzählt ?

Musste man sich mit gut 60 oder 70 Seiten mit dem Puppitismus (eine Art von Puppentheater) beschäftigen ?

Ich könnte jetzt noch eine menge weiterer Dinge bemängeln, bin aber ehrlich gesagt zu frustriert......

Sorry, aber ich kann nur noch einmal sagen das diese Geschichte nicht einmal bei weiten an seine Vorgänger heran kommt......
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

es muess stimme was er seit er macht amigs viil pünktli nachemne satz....
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

lol tönt chli so als ob dr Moers eifach sehr verliebt isch in sini eiget chlii welt und sich super unterhalted, indem er mal 70 siite über dieses oder jenes detail schriibt - dr 0815-leser findet das vilicht weniger toll. :lol:

ich lueg sicher ine, sind ja nur 2 (schnelli) rezensente bis jetz. dr ander isch begeisteret.
Auch die "Ausflüge" in die Musik und sogar die Psychologie (keine Sorge, das sind nicht schwere, sondern literarisch leicht "verdauliche" Schlenker, die sehr unterhaltsam und geistreich sowie elegant geschrieben sind) haben mich amüsiert und ja, auch begeistert.

Die Art und Weise wie Moers mit Versen und Versmaß jongliert ist m.E. ein Fest für das Gehirn der Lesenden. Das Ganze wird kombiniert mit einer äußerst gelungenen Verquickung mit den bereits erwähnten Illustrationen. Und dann gleich mit einem (kulinarischen) "Drama" zu beginnen hat dafür gesorgt, dass ich laut kichernd, ja, ich gestehe es, wiehernd in der U-Bahn stand.
perfekt für mich :P
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

höhöhö. Amazon Leser Rezensione si so e Sach

http://www.amazon.de/product-reviews/34 ... addOneStar" onclick="window.open(this.href);return false;

Lieber bi so Sache gar nid ersch so Züg läse :idea:
Antworten