De 2 Boss de Minotaurus uf de brück, eifach nur fett.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Trunks hat geschrieben:SCHEISS FUCK SKELETTT! Diä ganzi Ziit regenerieret sie sich.. Natürlich sind's zwei, schlahsch eim Wixer alles weg vom Körper dass er nur no mit sinä Bei umehumplet chunt dä anderi Nuttesohn und griift dich ah und ziäht dinäerä Fründin s'Bikini abe. Dä huerä arsch humpelbei wixer hät nacher wieder dä ganzi Körper will im sin Skeletttorso natürlich wieder uf sin tumme Hüftchnoche springt. ARSCHLOCH!
Ich han en Ritter, Tom Javoltra heisst er. Chum nöd druss, wa muni drugge? LOlz ich spiels uf Doitsch bisher, MENSCHLICHKEIT staht det.
klar chasch liege, aber bruchsch nerve. lol.feeshlee hat geschrieben:wie isch eigentli dä gameplay? chasch voll entspannt im sofen ligge und zogge oder muesch mit dä nase dä tv berüehre, wie bi rännspieli und so?
what händer? muesch lebendig si für de oder was? das bondfire wo'd usechunnsch und nachher chunnt grad so en sauhund d'stäge ue und en armbruschter häts au no?thaeye hat geschrieben:das mitem übermuet gspür ich au ganz guet, anstell miteme kilo seel mal zrugg und chli ufrüste lieber nah chli wiiter und den sterbe geg en 0815 gegner. s drache schwert isch super, zweihändig gits so en aoe attack mässig.
pffiil gits bim händler i de untote stadt grad hinter em bonfire.
38826719 malthaeye hat geschrieben:under de brugg gits en guete spot zum i sin schwanz schüsse, das es paarmal und den gits s drake schwert, er blibt aber döt.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] und 3 Gäste