Blind Guardian - und ähnliches (meh Pagan!!)
Re: Blind Guardian - und ähnliches (meh Pagan!!)
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Hüt, pagan in Bern 

http://www.facebook.com/events/194262733956842/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/events/194262733956842/" onclick="window.open(this.href);return false;
und, bisch gsi?

häsch sepultura chaos a.d scho? 

- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Jap, isch süper gsi. Het mer sehr guet gfaue. Vo Hypocras hani grad ds Shirt + Demo gchouft und la signiere.Buccaneer hat geschrieben:und, bisch gsi?
Callandor het als Extra Song no es Windir Stück gspiut, mega

Und Kromlek natürlech o souverän, isch dr letscht uftritt vom aktuelle Sänger gsi.
@Sepultura: Chönnti gratis ga luege em Donnschti am Thrashfest, aber is Z7 ohni Outo unger der Wuche isch eifach scheisse und müehsam :/
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
mase hat geschrieben:häsch sepultura chaos a.d scho?
:typej:
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
gandalf hat geschrieben:mase hat geschrieben:häsch sepultura chaos a.d scho?
:typej:

Dank dem Fred hani dutzenid neui Sache känneglernt und es hed sich sehr glohnt! Was i jetzt regelmässig lose sind die folgende vier au ide entsprächende Reihefolg:
Ensiferum
Eluveitie
Wintersun
Blind Guardian
Die sind fest bueched und dörfed jederzyt bi mir im Chäller en Proberum irichte. Aber ich lose au die meiste Tipps hie i dem Thread immer mal wieder. Die einte meh, die andere weniger.
Ensiferum
Eluveitie
Wintersun
Blind Guardian
Die sind fest bueched und dörfed jederzyt bi mir im Chäller en Proberum irichte. Aber ich lose au die meiste Tipps hie i dem Thread immer mal wieder. Die einte meh, die andere weniger.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wie luut losisch en amigs mit chopfhörer?Vyse hat geschrieben:Das isch überragende Mätl!
I speeled my drink!

Nöd so luut imfall, tuen miis flexible und uuf exquisiti Musig sensiblisierts Ghör lieber schone.
Zuletzt geändert von Vyse am 19 Dez 2011 21:46, insgesamt 1-mal geändert.
Re: Blind Guardian - und ähnliches
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
gfröögt will dene ihri gitarrefrequänze mached aso kei gfangni.Vyse hat geschrieben:![]()
Nöd so luut imfall, tuen miis flexible und uuf exquisiti Musig sensiblisierts Ghör lieber schone.
I speeled my drink!
Finde jez ganz bsunders dä Ahfang vo Findling sehr glunge aber eigentlich häsch nöd unrächt, nimmt mi grad jez au nöd mit.
dMusig vo däre Band würkt glaubs nur guet, wämme hässig isch und das bini grad nöd.
dMusig vo däre Band würkt glaubs nur guet, wämme hässig isch und das bini grad nöd.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich han nume de gitarreklang agsproche.
grad überleit was für mich musig für hässigi ziite isch und merke, ich bin eigetli gar nie hässig.
grad überleit was für mich musig für hässigi ziite isch und merke, ich bin eigetli gar nie hässig.
I speeled my drink!
das liegt daran dass du nüd so zeugs da hörst
Das säged Mamis au immer und entsorged dänn heimlich Band-Shirts und Poster mit gfürchige Fratze im Abfalleimer.
Mamis hamn nüd immer unrecht
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sehr guet möglich.BrainBug hat geschrieben:das liegt daran dass du nüd so zeugs da hörst
I speeled my drink!
In eure Märliwält villicht (usserd me losts uuschlüsslich, dänn wird me evlt. chli gstört, aber das gilt dänn für jede ander Musikstil au. sEinsiitige lose halt ich für schlächt, will demit au nur eini vo unzählige emotionale Facette musikalisch wür bedient werde).
Das wär fascht wie Chrischtetum vs. griechischi Götterwält.
...ahja, und tue nöd so umeprolete
Das wär fascht wie Chrischtetum vs. griechischi Götterwält.
...ahja, und tue nöd so umeprolete

Eluveitie & Friends 30.12.2011
rächt gfäged heds! En super Event gsi und mir hend tierisch Spass gha. Korpiklaani findi mitlerwile au guet. Sit i gmerkt han, dass das n Liveband isch. Dene ihri Lieder müsst i jetzt deheime nid uf de Alag lose, aber ame Liveevent isches eifach super!
Wirde mir in Zuekunft öfter mal so Metalaläss gäh. Isch huere fönny.
rächt gfäged heds! En super Event gsi und mir hend tierisch Spass gha. Korpiklaani findi mitlerwile au guet. Sit i gmerkt han, dass das n Liveband isch. Dene ihri Lieder müsst i jetzt deheime nid uf de Alag lose, aber ame Liveevent isches eifach super!
Wirde mir in Zuekunft öfter mal so Metalaläss gäh. Isch huere fönny.

Säb isch en gueti Zämstellig vo Musig won ich no gärn han.
http://www.youtube.com/watch?v=Xu8D9GaQ ... p_play_all" onclick="window.open(this.href);return false;
Faht sehr gmüetlich a bevor s denne mal chlöpft.
http://www.youtube.com/watch?v=Xu8D9GaQ ... p_play_all" onclick="window.open(this.href);return false;

- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Gueti zämestellig. Ensiferum muesch umbedingt o mau live ga luege (Metalfest zB sisi ir Schwiz), wede no nid heschBuccaneer hat geschrieben:Säb isch en gueti Zämstellig vo Musig won ich no gärn han.

Umbedingt o angeri lieder ga lose, hei sehr viu verschidenigs und o scho rächt viel Albe.
Quelle
Elvenking
So Power Folk ohni growls, sehr schöni lieder zum teu

Hey danke. Freut mi, dases dir gfallt. Wirde dete immer mal nochli Zügs zefüege. So geil, en Job woni täglich mindestens chan 4 h Musig lose. Und zwar nid so Radio oder öppis wo allne gfallt. iPod astelle, Chopfhörer ine und headbange! Treit enorm zu minere Läbesqualität bi.
Ja shit Ensiferum wett i ächt mal live gseh! Ja ich weiss sie chömmed nach Prattle. Weiss aber nonig öb i wett gah. Sicher nid s ganze Programm mehreri Täg. Geil wär, wenn Blind Guardian und Ensiferum würed am gliche Tag spiele. De wür mer die inezieh und guet isch. Vo Ensiferum bini so agfrässe. Han mer alli erhältiche CDs inezoge und sogar no -völlig untypisch für mich- Merchandise bi ihne bstellt gha. Seatshirt, n Hoody und zwei T-Shirts. Eis für mini Fründin, ihre gfallts voll guet
Und natürlich die ganze Klamotte signiert.
Jaja Ensiferum stat bi mir scho ganz höch obei m Kurs. Vorallem die alte Sache mitem Jari, aber au alles neui mitem Lindroos findi superig.
Ja shit Ensiferum wett i ächt mal live gseh! Ja ich weiss sie chömmed nach Prattle. Weiss aber nonig öb i wett gah. Sicher nid s ganze Programm mehreri Täg. Geil wär, wenn Blind Guardian und Ensiferum würed am gliche Tag spiele. De wür mer die inezieh und guet isch. Vo Ensiferum bini so agfrässe. Han mer alli erhältiche CDs inezoge und sogar no -völlig untypisch für mich- Merchandise bi ihne bstellt gha. Seatshirt, n Hoody und zwei T-Shirts. Eis für mini Fründin, ihre gfallts voll guet

Jaja Ensiferum stat bi mir scho ganz höch obei m Kurs. Vorallem die alte Sache mitem Jari, aber au alles neui mitem Lindroos findi superig.

Catamenia
Tönt interessant. Wirdi mir meh inezieh und luege, wies mir im Gsamte gfallt.
Elvenking
Da bini verdammt hin und här grisse. Bin mir mit sinere Stimm nid so einig... Weiss nid öbs mir söll gfalle oder nid
Tönt interessant. Wirdi mir meh inezieh und luege, wies mir im Gsamte gfallt.
Elvenking
Da bini verdammt hin und här grisse. Bin mir mit sinere Stimm nid so einig... Weiss nid öbs mir söll gfalle oder nid