ich bin eigentlich nid so de Metaller. Bins mal mit ca. 5-14fi gsi

Denn bini chürzlich mal über Blind Guardian gstolpered. Vorher isch mir de Name en Begriff gsi aber (schande über mich) hans mir nie aglost. Und es hed gmacht: BAAAAM. Hed mi fast us de Socke ghaue so geil findi das! Vorallem die Lieder wo sich ums LotR Universum dreihed. Nid gad wenig sinds.
Weiss nid warum mi das so inezoge hed. Wahrschindli die schier brutalität vode Musig. Obwohls ja sehr schön und melodisch isch. Mir gfallst, wenn mer vo Schlächte, Bärge vo Toteschädle und Flüss vo Bluet singt und s schön dröhnt.
Ich finde Blind Guardian isch n ganz grossi Band und jetzt da ich wieder uf de Gschmack cho bin, möchti meh zo Zügs lose. Bin jetzt über Ensiferum gstolpered. Weiss aber nonig öb mir das so gfallt. Aber hed no gueti Asätz.
Bin jetzt uf de Suechi nach verglichbare Sache. Zwüschedure chli Geschrei findi schono guet. Aber nid permanänt. Früehner hani no gärn Manowar glosst.

Vom Jahrgang här gidds hie sicher einigi, wo uf so Sound abfahred. Um es paar Tipps wäri sehr dankbar. Am beste gard mit eme Youtube link. De chan mer dete paar Lieder abesuge und wenns gfallt, zieh mer denn die ein oder ander CD.
Gruss!