Moderator: Avenger
Ich frage mich manchmal auch, was so schwer an Brille hochklappen und zielen sein soll.feeshlee hat geschrieben:bi eus hät zur schwiigripp-ziit so desinfektionskugle überall umestah gha.
ide wc häts aleitige gha, wiemmer am beschte d'händ wäscht und nachher mittem papiertüechli zersch dä hahne zuetreit, sich d'händ tröchnet und türe ufmacht und s'tüechli dusse dänn in nägschte chübel keit.
das hindered die säuhünd aber nöd dran, trotz vorhandesii vo pissoir, bide schlüssle mittem schueh d'brülle ufezklappe und s'ganze wc vollzpisse.
wenn dänn mal muesch go schiisse, stinkts nach pisse, dass chöntsch chotze.
Hihi han nid dich oder öpper speziel agsproche. Dini Post verstahni scho. Gaht mir ja ähmlich, es gid Sache, die reged eim erst uf, wenn mers tusig mal beobachtet hed und denn muess mers halt au mal sägeSylvara hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben: Aber irgendwie gahts hüt zutags völlig usenand. Entweder voll de Sauhund oder extrem de Hygienefreak.
findi jetz garnid. regelmässig händ wäsche sött selbstverständlich sii, wege dem muesch nolang nid wie dr Jacko umelaufe.
isch immer guet wenn mer cha differenziere; das chönnd u.a. lüüt nid, wo mal lapidar es "dreck isch gsund" in ruum stelled. aber ebe
En Hund putzt sich nid -> Er stinkt.emP hat geschrieben:Chernussag: nüt schmöcke = suber. soso. Ok. Denn müessemer itz da ufhöre diskutiere.
De Link zeigt, dass ebe Bakterie nid riechbar si. u.a. und isch ei expemplarische Link wo zeigt, dass de Bakterie etc. Ustusch zwüsche Tier und Mönsch ebe effektiv da isch. (En Mikrobiolog chönt süsch mal e beänschtigend grossi Lischte mache. (Abgseh vo no grössere Organisme wie Flöh Lüs etc und was e Chatz süsch no so für Dreck innenimmt.) Ah ja und wenn de Stubechatz hesch, denn müesstisch dr viellecht mal überlege öb die Chatz wohl glücklich isch bi Dir.
Weisch, ig persönlich findes nid eso wahsinnig schlimm, es relativiert eifach numme d Angscht vor Lüt mit ungwäschene Händ etc. Obwohl igs au eklig finde, chani mi durch das e chli "tröschte".
Acid hat geschrieben: Und ich nimm a du meinsch mit Stubächatz e Chatz wo nur dinnä läbt... das findi öpis vom schlimmschtä. Ich würd niä und nimmer e Chatz s ganzä Läbä lang isperrä. (Genau so schwierig findi wenn Lüt Hünd händ wo nid zumindescht e Gartä händ wo de Hund cha drin umäsecklä und machä waser will, oder suscht diä ganz Zit i de Natur sind mitem.).
Also ich bin do ganz bi dir. (nim zumindescht a dass du das hesch welä sägä).
Acid hat geschrieben: Und ich nimm a du meinsch mit Stubächatz e Chatz wo nur dinnä läbt... das findi öpis vom schlimmschtä. Ich würd niä und nimmer e Chatz s ganzä Läbä lang isperrä. (Genau so schwierig findi wenn Lüt Hünd händ wo nid zumindescht e Gartä händ wo de Hund cha drin umäsecklä und machä waser will, oder suscht diä ganz Zit i de Natur sind mitem.).
Genau vor dere Entscheidig si Dini Eltere mit Dir au gstande.O_O hat geschrieben:du chasch si natürli useloh wo si alternativ gfrässe wird, vom auto überfahre, bim buur under de traktor gaht, irgend e tödlichi chrankheit uflist oder vo andere stärchere chatze z tod prüglet wird.
aha. jä guet. survival of the fittest. wenn de se es lebe lang ir stube lasch wärde d chatze immer tümmer. so wie d chüeh. wetsch denn das?ritschi hat geschrieben:dim chind chasch aber biibringe was gfährlech isch und wo dass es söu ufpasse. d'chatz mues es sälber kapiere.
bullshit!emP hat geschrieben:Chatze ir stadt ohni Uslauf= Tierquälerei.
sam hat geschrieben:bullshit!emP hat geschrieben:Chatze ir stadt ohni Uslauf= Tierquälerei.
hesch du?emP hat geschrieben:sam hat geschrieben:bullshit!emP hat geschrieben:Chatze ir stadt ohni Uslauf= Tierquälerei.
häsch mal mittere gredt?
Sylvara hat geschrieben:tatsächlich isches grad bi chatze völlig falsch was du da so pauschal verzellsch, aber macht nüt. bi chatzehaltig chunnts extrem drufaa wie d'chatz vo afang aa ghalte worde isch, wases für e rasse isch, ob's mehreri sind oder allei, wie d'wohnig uusgseht und wieviel sich dr halter derfür mit dr chatz beschäftigt.![]()
Sylvara hat geschrieben:Bonusinfo: chatze jaged fürs esse nur wenns müesset, süsch spielets lieber. Revier chönnds problemlos o usere wohnig mache und benehmet sich dert genau glich - es sind kei hünd wo "uuslauf" bruuchet. Derzue penneds öppe 90% vor zyt...eigentlich fast ds perfekte tier für imne huus, solangs nid allei sind. Schlimm dergege find ich vögel oder chüngel ir wohnig..
Und vo mir uus chame scho optimale oder urtümliche bedingige rede oder nid - aber tierquälerei isch also öppis anders.
emP hat geschrieben:Sylvara hat geschrieben:tatsächlich isches grad bi chatze völlig falsch was du da so pauschal verzellsch, aber macht nüt. bi chatzehaltig chunnts extrem drufaa wie d'chatz vo afang aa ghalte worde isch, wases für e rasse isch, ob's mehreri sind oder allei, wie d'wohnig uusgseht und wieviel sich dr halter derfür mit dr chatz beschäftigt.![]()
Das tönt alles chli nach Lüt vo ds "Tier" abonniert hei und all Ratschläg dört lese. Tief im Herz weiss jede, dass e chatz, wo ersch ca. vor 4000 Jahr isch domestiziert worde, immer no es Raubtier isch, egal was für Rasse i dene 4000 Jahr usere züchtet isch worde. Das gseht meh z.b. a Chatze wo uf Buurehöf im Dachstock uf d Welt chömme und nie mit Mönsche i Kontakt chömme. Es Isch es fucking Raubtier wo ganz guet ohni Mönsch uschunt und nid zwingend de Ufenthalt ir wohig suecht. Wenns nid glaubsch muesch mal ere Chatz bim Muuse ufem Feld zueluege. Das isch das wase Chatz usmacht, nid ds Chartze am luschtige Teppichbaum und ds schmuse uffem Sofa. Mi cha sich au alles schön rede, aber ich behaupte itz mal (und es isch würklich eifach numme ne Behauptig vo mir) e Chatz mit Uslauf isch IMMER glücklicher als eini ohni.
Buccaneer hat geschrieben:Oke, gömmer devo us, ich han das im "Tier" gläse. Wo hesch du dini Infos gläse damit is chan vergliche?
Würsch dini Chind im Wald ussetzte wäreds glaubs au andersch druff als eis wo früeh in Harmos Chindsgi isch...
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste