Gruusigi mensche

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Re: Gruusigi mensche

Beitrag von Sylvara »

o kei schlechte ratschlag :lol:

Bild
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ou grad gmerkt, nomal es bild füre Uriel :P :arrow: http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=23&t=3560" onclick="window.open(this.href);return false;
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Besonders lecker war's gerade in der Kantine. Vor allem nach dem Lesen dieses Threads.

- Erstmal hat der Typ an der Essensausgabe beim Einfüllen versehentlich mit dem Daumen in meinen Suppenteller gelangt. (Gedanken kreisen um: Hat er sich letztes mal die Hände gewaschen...)

- Dann hat die Frau an der Kasse ausgiebig ihren Raucherhusten-Schleim abgekröchert.

- Und zu guterletzt habe ich ein Haar in der Suppe gefunden. Immerhin war es diesmal kein gekräuseltes.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

feeshlee hat geschrieben:bi eus hät zur schwiigripp-ziit so desinfektionskugle überall umestah gha.
ide wc häts aleitige gha, wiemmer am beschte d'händ wäscht und nachher mittem papiertüechli zersch dä hahne zuetreit, sich d'händ tröchnet und türe ufmacht und s'tüechli dusse dänn in nägschte chübel keit.

das hindered die säuhünd aber nöd dran, trotz vorhandesii vo pissoir, bide schlüssle mittem schueh d'brülle ufezklappe und s'ganze wc vollzpisse.
wenn dänn mal muesch go schiisse, stinkts nach pisse, dass chöntsch chotze.
Ich frage mich manchmal auch, was so schwer an Brille hochklappen und zielen sein soll.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Sylvara hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben: Aber irgendwie gahts hüt zutags völlig usenand. Entweder voll de Sauhund oder extrem de Hygienefreak.

findi jetz garnid. regelmässig händ wäsche sött selbstverständlich sii, wege dem muesch nolang nid wie dr Jacko umelaufe.
isch immer guet wenn mer cha differenziere; das chönnd u.a. lüüt nid, wo mal lapidar es "dreck isch gsund" in ruum stelled. aber ebe :herzli:
Hihi han nid dich oder öpper speziel agsproche. Dini Post verstahni scho. Gaht mir ja ähmlich, es gid Sache, die reged eim erst uf, wenn mers tusig mal beobachtet hed und denn muess mers halt au mal säge :mrgreen:

Isch eifach en allgemeini Beobachtig vo mir. Viel Lüt won ich känne oder au im alltägliche Läbe sust z tue han sind äbe oft s einte oder s andere.
Gäge Händwäsche gids "prinzipiell" nüt izwände :-D
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

:?

er isch au krass: http://de.policeacademy.wikia.com/wiki/Vinnie_Schtulman" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

emP hat geschrieben:Chernussag: nüt schmöcke = suber. soso. Ok. Denn müessemer itz da ufhöre diskutiere.

De Link zeigt, dass ebe Bakterie nid riechbar si. u.a. und isch ei expemplarische Link wo zeigt, dass de Bakterie etc. Ustusch zwüsche Tier und Mönsch ebe effektiv da isch. (En Mikrobiolog chönt süsch mal e beänschtigend grossi Lischte mache. (Abgseh vo no grössere Organisme wie Flöh Lüs etc und was e Chatz süsch no so für Dreck innenimmt.) Ah ja und wenn de Stubechatz hesch, denn müesstisch dr viellecht mal überlege öb die Chatz wohl glücklich isch bi Dir.
Weisch, ig persönlich findes nid eso wahsinnig schlimm, es relativiert eifach numme d Angscht vor Lüt mit ungwäschene Händ etc. Obwohl igs au eklig finde, chani mi durch das e chli "tröschte".
En Hund putzt sich nid -> Er stinkt.
En Chatz putzt sich -> sie stinkt nid.

Dass sie wäg dem frei vo jeglichä Bakteriä isch, hani au nid welä behauptä. Aber das hed nüt demit ztuä öb sie sich mit de Zungä butzt, oder unter de Duschi. Mir Mänschä dusched üs au, und mir sind wäg dem glich nid frei vo jeglichä Bakteriä.

Und ich nimm a du meinsch mit Stubächatz e Chatz wo nur dinnä läbt... das findi öpis vom schlimmschtä. Ich würd niä und nimmer e Chatz s ganzä Läbä lang isperrä. (Genau so schwierig findi wenn Lüt Hünd händ wo nid zumindescht e Gartä händ wo de Hund cha drin umäsecklä und machä waser will, oder suscht diä ganz Zit i de Natur sind mitem.).

Also ich bin do ganz bi dir. (nim zumindescht a dass du das hesch welä sägä).
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Acid hat geschrieben: Und ich nimm a du meinsch mit Stubächatz e Chatz wo nur dinnä läbt... das findi öpis vom schlimmschtä. Ich würd niä und nimmer e Chatz s ganzä Läbä lang isperrä. (Genau so schwierig findi wenn Lüt Hünd händ wo nid zumindescht e Gartä händ wo de Hund cha drin umäsecklä und machä waser will, oder suscht diä ganz Zit i de Natur sind mitem.).

Also ich bin do ganz bi dir. (nim zumindescht a dass du das hesch welä sägä).

genau das hani gmeint. Chatze ir stadt ohni Uslauf= Tierquälerei. Bi Hünd genau so.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Acid hat geschrieben: Und ich nimm a du meinsch mit Stubächatz e Chatz wo nur dinnä läbt... das findi öpis vom schlimmschtä. Ich würd niä und nimmer e Chatz s ganzä Läbä lang isperrä. (Genau so schwierig findi wenn Lüt Hünd händ wo nid zumindescht e Gartä händ wo de Hund cha drin umäsecklä und machä waser will, oder suscht diä ganz Zit i de Natur sind mitem.).

du chasch si natürli useloh wo si alternativ gfrässe wird, vom auto überfahre, bim buur under de traktor gaht, irgend e tödlichi chrankheit uflist oder vo andere stärchere chatze z tod prüglet wird.
I don't believe in orange
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

O_O hat geschrieben:du chasch si natürli useloh wo si alternativ gfrässe wird, vom auto überfahre, bim buur under de traktor gaht, irgend e tödlichi chrankheit uflist oder vo andere stärchere chatze z tod prüglet wird.
Genau vor dere Entscheidig si Dini Eltere mit Dir au gstande.

Ig würd mini chatz ines Aquarium sperre. Au im Huushalt lure Gfahre!
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

dim chind chasch aber biibringe was gfährlech isch und wo dass es söu ufpasse. d'chatz mues es sälber kapiere und handlet of nach (falschem) instinkt.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

ritschi hat geschrieben:dim chind chasch aber biibringe was gfährlech isch und wo dass es söu ufpasse. d'chatz mues es sälber kapiere.
aha. jä guet. survival of the fittest. wenn de se es lebe lang ir stube lasch wärde d chatze immer tümmer. so wie d chüeh. wetsch denn das?

Chatze ghöre usse. Wenn de so wohnsch (gfährlichi strass 'n shit) denn lasches halt lah si. Artgrechti haltig erzielt meh nid mittem Biolabel uf de Cervelat ellei.
Zuletzt geändert von emP am 14 Okt 2011 13:12, insgesamt 1-mal geändert.
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0

Beitrag von sam »

emP hat geschrieben:Chatze ir stadt ohni Uslauf= Tierquälerei.
bullshit!
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

sam hat geschrieben:
bullshit!

häsch mal mittere gredt?
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0

Beitrag von sam »

mit minere frau muess ich au nöd rede um zwüsse wies ihre gaht ;)
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

emP hat geschrieben:
sam hat geschrieben:
bullshit!

häsch mal mittere gredt?
hesch du? :lol:
mega wie sich das topic entwicklet het lol....wo isch dr häxxler?

tatsächlich isches grad bi chatze völlig falsch was du da so pauschal verzellsch, aber macht nüt. bi chatzehaltig chunnts extrem drufaa wie d'chatz vo afang aa ghalte worde isch, wases für e rasse isch, ob's mehreri sind oder allei, wie d'wohnig uusgseht und wieviel sich dr halter derfür mit dr chatz beschäftigt. :idea:
wohnigshaltig isch nid per se tierquälerei (es grosses wort), o wenn üses naturherz natürlich lieber ds büsi dusse uf weiter flur würd gseh. freigang het o sini tücke und je nachdem womer läbt isch e bitz zynisch mit 'survival of the fittest' z'cho. mer chönnt natürli eifach garkei tier ha, aber das isch wieder e anderi fraag mit andere problem. huustier sind sehr aapassigsfähig wenn du derfür guet zu ihne luegsch. da gits also chatzehalter und chatzehalter...und ja, wenn mit tier zämelebsch und dich interessiersch merksch schnell mal wie's ihne gaht, ob sie ds normale verhalte zeige etc. für das muesch nid chönne rede.

schön heimer wieder mal paar halb-wahrheite us dr welt chönne schaffe. :P
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:tatsächlich isches grad bi chatze völlig falsch was du da so pauschal verzellsch, aber macht nüt. bi chatzehaltig chunnts extrem drufaa wie d'chatz vo afang aa ghalte worde isch, wases für e rasse isch, ob's mehreri sind oder allei, wie d'wohnig uusgseht und wieviel sich dr halter derfür mit dr chatz beschäftigt. :idea:

Das tönt alles chli nach Lüt vo ds "Tier" abonniert hei und all Ratschläg dört lese. Tief im Herz weiss jede, dass e chatz, wo ersch ca. vor 4000 Jahr isch domestiziert worde, immer no es Raubtier isch, egal was für Rasse i dene 4000 Jahr usere züchtet isch worde. Das gseht meh z.b. a Chatze wo uf Buurehöf im Dachstock uf d Welt chömme und nie mit Mönsche i Kontakt chömme. Es Isch es fucking Raubtier wo ganz guet ohni Mönsch uschunt und nid zwingend de Ufenthalt ir wohig suecht. Wenns nid glaubsch muesch mal ere Chatz bim Muuse ufem Feld zueluege. Das isch das wase Chatz usmacht, nid ds Chartze am luschtige Teppichbaum und ds schmuse uffem Sofa. Mi cha sich au alles schön rede, aber ich behaupte itz mal (und es isch würklich eifach numme ne Behauptig vo mir) e Chatz mit Uslauf isch IMMER glücklicher als eini ohni.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Bonusinfo: chatze jaged fürs esse nur wenns müesset, süsch spielets lieber. Revier chönnds problemlos o usere wohnig mache und benehmet sich dert genau glich - es sind kei hünd wo "uuslauf" bruuchet. Derzue penneds öppe 90% vor zyt...eigentlich fast ds perfekte tier für imne huus, solangs nid allei sind. Schlimm dergege find ich vögel oder chüngel ir wohnig..

Und vo mir uus chame scho optimale oder urtümliche bedingige rede oder nid - aber tierquälerei isch also öppis anders.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:Bonusinfo: chatze jaged fürs esse nur wenns müesset, süsch spielets lieber. Revier chönnds problemlos o usere wohnig mache und benehmet sich dert genau glich - es sind kei hünd wo "uuslauf" bruuchet. Derzue penneds öppe 90% vor zyt...eigentlich fast ds perfekte tier für imne huus, solangs nid allei sind. Schlimm dergege find ich vögel oder chüngel ir wohnig..

Und vo mir uus chame scho optimale oder urtümliche bedingige rede oder nid - aber tierquälerei isch also öppis anders.

Isch üses Esse womer de Chatz gäh hei gruusig gsi? Oder wieso isch si gah Muus/Vögel/jungi Hüehner fah?

Das mit em Penne isch klar, isch Raubtier halt.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

emP hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:tatsächlich isches grad bi chatze völlig falsch was du da so pauschal verzellsch, aber macht nüt. bi chatzehaltig chunnts extrem drufaa wie d'chatz vo afang aa ghalte worde isch, wases für e rasse isch, ob's mehreri sind oder allei, wie d'wohnig uusgseht und wieviel sich dr halter derfür mit dr chatz beschäftigt. :idea:

Das tönt alles chli nach Lüt vo ds "Tier" abonniert hei und all Ratschläg dört lese. Tief im Herz weiss jede, dass e chatz, wo ersch ca. vor 4000 Jahr isch domestiziert worde, immer no es Raubtier isch, egal was für Rasse i dene 4000 Jahr usere züchtet isch worde. Das gseht meh z.b. a Chatze wo uf Buurehöf im Dachstock uf d Welt chömme und nie mit Mönsche i Kontakt chömme. Es Isch es fucking Raubtier wo ganz guet ohni Mönsch uschunt und nid zwingend de Ufenthalt ir wohig suecht. Wenns nid glaubsch muesch mal ere Chatz bim Muuse ufem Feld zueluege. Das isch das wase Chatz usmacht, nid ds Chartze am luschtige Teppichbaum und ds schmuse uffem Sofa. Mi cha sich au alles schön rede, aber ich behaupte itz mal (und es isch würklich eifach numme ne Behauptig vo mir) e Chatz mit Uslauf isch IMMER glücklicher als eini ohni.

Kennsch Truman Show? De isch au rächt lang glücklich gsi. Eusi Umwlät bestimmt zume grosse Teil üeses Läbe und d Vorstellig devo. En Chatz mit Speilgspändli, Wohnig mit gnueg Spielmöglichkeite und Abwächslig isch glücklich.
Oke, gömmer devo us, ich han das im "Tier" gläse. Wo hesch du dini Infos gläse damit is chan vergliche?

Würsch dini Chind im Wald ussetzte wäreds glaubs au andersch druff als eis wo früeh in Harmos Chindsgi isch...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Buccaneer hat geschrieben:Oke, gömmer devo us, ich han das im "Tier" gläse. Wo hesch du dini Infos gläse damit is chan vergliche?

Würsch dini Chind im Wald ussetzte wäreds glaubs au andersch druff als eis wo früeh in Harmos Chindsgi isch...

Ich han se, wie ni explizit erwähnt ha, nid gläse.

Ehm est-ce qu'il faut que je te fasse un dessin?

100 Millione Jahr (?)----------------------------------------------------------------[2000 vor üsere Zitrechnig: Domestizierig]-[30-40er Jahr vom letschte Jahrhundert (20)]: zersch mal hett meh chatz IR Wohnig.-[Hüt]

--> guet, die Zytachse suxx :-)

Mi geit also häre und nimmt sich usse, das e Spezies wo bis vor 60 Jahr immer dusse isch gsi (und au no mehrheitlich isch), sich genau so wohl füehlt wie wenn si ids Freie cha gah? Mit was für me Recht? numme wüll dr dr Chef vo Whiskas/Felix/Sheba seit das sig eso?

Und wenn dini Chatz de Trueman isch, denn würdi Tür immer schön zuetue. :twisted: 'ch glaub Du hesch d Message vo dem Film nid ganz verstande. :groel:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ui vergässe z schriebe: De Truman isch am Afang recht glücklich gsi... solang er vo "outer world" nüt gahnt hed... voll verpeilt :groel: :schraube:

En Chatz wo vonere Huschatz abstammt weis nid sehr viel über Wälder, Müs und so Zeugs... Da ich mir möcht zwei Chatze aschaffe (wo übrigens üse dörfed und das no ine grosse Wald) han ich es bizzli was drüber gläse. Und bei leibe nid nur vo Chatzeliebhaber... :idea:

Chatze sind sehr interessierti, verspielti Viecher. Wenn sie Gspändli umehend, interssanti Spielmöglichkeite, chli en verwinkleti Wohnig mit viel Regal sind sie andersch happy.
Hesch du mal en längeri Zyt mit Tier zäme verbracht? Hünd, Rösser, Chatze etc...? Fisch zehled nid! Jede wo sehr viel Zyt mit so Viecher verbringt merkt relativ schnell, dass mer sich ufenand istellt. En Hund gspürt, öb sis Herrchen/Frauchen grad hässig, glücklich, trurig... isch. Und ich weiss, das es au andersch ume funktioniert...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich han vorher inere 2.5 zimmerdachwohnig gwohnt, de molotov isch nöd ubedingt glücklich gsi, haet sich im gsicht kratzt etc. siit ich jetzt inere parterrewohnig mit schönem uslauf für ihn wohn (gebüsch, gruen etc.) macht er das alles nömm, defür chunt er halt immer erst am abig hei. ich glaub scho innerlich haet en chatz de drang usegzha. au sis wese haet sich veränderet.

han fruehner au gmeint, huuschatze sind normal. aber won ich sini entwicklig gseh han, han ich muesse revidiere. natürlich wenn sie nix anders kennt, trotzdem wür sie binere uswahl sich sicherlich fürs dusse entscheide.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

früener het mer hünd u chatze gesse. find i guet. ufhöre mit dere tierqälerei ir 4 wend ab uf de teller mit dene fiecher.
Bild
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

me het en huuschatz au nid ellei.