Ich chönt nie amene Brünneli imene WC verbiilaufe, ich wür glaub vor Schaam im Bode versinke, lulz
Wennis mer recht überlegge, wenni eine gsehne wo sich t Händ nöd wäscht nachem WC ischer total unedure. Sämtlichi Attribut woni mit dere Person in Verbindig bring, werded neu beurteilt - nei, sorry, gaht gar nöd. Git wenig wo schmuddliger, ungepflegter, unprofessioneller und respektloser würkt. Immerhin interagiert mer mit anderne Lüüt - und wennmer t Händ nöd wäscht ischmer bereit anderne Lüüt sini Gaggi-Bakterie aa'z'striche, sorry, vil grüüsiger gahts nöd. Au wenns kein Weltuntergang isch unds sicherlich no vil grüsigeri Sache git, wüüääk.. gaht gar nöd.
Leider gits erstuunlich vil (total unbegriflich) wos nöd mached. Ich wäsch mir also au ab harmlosere Sache t Händ, immerhin langi mer demit amigs id Auge, schüttle t Hand vo anderne, amigs issi au mit de Händ usw..
Genauso isches mit de Fingerneggeli.. Huere vil Manne hend huere langi Fingerneggeli

Gaht au absolut nöd, es paar hend richtigi Chralle.. omg!
Wennis mer so recht überlegg sind gepflegti Händ für mich total wichtig, ischmer gar nonig ufgfalle bisher

1-2 pro Wuche Fingerneggeli schniide, immer Händwäsche nachem WC oder wennd underwegs gsi bisch, vorem Esse, nachem Esse usw. .. super