Gruusigi mensche

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Antworten
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Gruusigi mensche

Beitrag von Sylvara »

I ha hüt mal wieder dörfe feststelle, dass sich d'lüüt i mim büro nachem WC nid d'händ wäschet....
d'kollegin het sogar no felsefest bhaupted, es het seife gha - derbii hani sie vorher grad furtgrüehrt will leer. :groel:

das isch ständig so bi eus, die meiste gönd dr ganz tag ufs WC und säget nid, dass scholang kei seife meh het oder hole nachschub.
was isch so schwierig draa??

:typej: :kotz:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Re: Gruusigi mensche

Beitrag von NERV »

Böh, ich tuen mir nach em Bisle (nach em Kacke mängisch scho) emel au nie d'Händ wäsche. Isch ja nüd grusigs dra, höchstens chli Penischäs. Tuen aber ja am morge immer dusche u vo dem her, sött de Schwengel öppe glich suber sie wie mis Bei. Ok, ev. hetts no chli Bisi dran aber das isch ja glaubs nöd grad mit asteckende Chrankheite befalle. Find ich z. B. viel viel viel viel viel schlimmer und gruusiger, wenn sich die Arschloch Raucher, nach enere Ziggi nöd d'Händ wäsche und Zäng putze.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Mi gruuset vorallem de Türgriff bim Usgang. Jede wo nid d'Händwäscht längt dä a.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

LOL ich ha o scho mitem ellboge/jacke d'tüüre ufgmacht, wo's speziell hässlich gsi isch. :lol: zb. im chino amigs. bringt megaviel wenn dini händ wäsche tuesch und denn sone türe aalangsch, ja.

@Nerv

huere grüsel :P
nei garnüüüüüüt hets da dra - chasch dim grossmami verzelle. oder mal läse, wie am meiste chrankheite übertrage werde und weli erreger zuefälligerwiis vom darm chömet.
dini ganz unterwösch isch voll dervo, spielt kei rolle wie suuber du meinsch, dass du bisch.

usserdem geits ja primär für DICH selber nid um dini hygiene, sondern die vo de andere. :typej:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

ritschi hat geschrieben:Mi gruuset vorallem de Türgriff bim Usgang. Jede wo nid d'Händwäscht längt dä a.
:? Mist, daran habe ich noch gar nicht gedacht. Bisher :lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

wer sich d hend nach em wc ned wescht isch für es schwein. has nie verstande was d lüt do dra hinderet. sind ja ned im mittelalter womer no gmeint hett wesche machi chrank. Ha scho diskosione ab dem im büro gha. "muesch mer demall de halt hand nüme geh oder hehe" mach i au nüme.

wer het scho luscht eim d hand zgeh mit "chli Penischäs" oder emen hübsche pilzbefall. Hendwesche bringt mer ja scho die chline gofe bie. aber ebe.
Bild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Wobei, so schlimm ist es auch nicht. ein wenig Bakterienbelastung im Alltag ist sogar ganz gut fürs immunsystem, damit es quasi im Training bleibt und fit für stärkere Belastungen ist.

Aber eklig wirkts halt schon bisschen...
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Waschen Sie sich oft und gründlich die Hände, z.B. nach Personenkontakt, Benutzung von Sanitäreinrichtungen und vor dem Essen.
und jetz wo wider grippe und dä ganz scheiss chunnt, ersch recht :!:

ich han's o nie begriffe, us luuter fuulheit nid händ wäsche? jede weiss inzwüsche, wie enorm wichtig das isch in punkto krankheite übertrage. git chuum e besseri prävention. und gliich mues mer's schiinbar de chind i dr schuel wieder biibringe...
Zuletzt geändert von Sylvara am 13 Okt 2011 10:39, insgesamt 1-mal geändert.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

lol ja, alles grüssle sinds. frög mich amigs au jede tag.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Was mich vor allem wundert: Finden die Nichtwascher es gar nicht eklig, später einen Apfel in die Hand zu nehmen und zu essen oder ähnliches? Schön mit lecker Darmbakterien...
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ev. sött ich das dezent im WC uufhänke - for what its worth

Bild
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Chonnt vor, dass ichs mängisch au nöd wäsche (meischtens au Kino, Party usw.), dänn aber uus em Gedanke uuse, dass nach em Ahlange vom Wasserhane, dä Soifi und em Tüürgriff miini Händ im Nachhinein dräckiger wäred als vorher.
Sältsamerwiis wäschis aber suscht rächt oft, will ich eine vo dä dräckigschte Jobs uuf em Planet han: PC Support.
Zuletzt geändert von Vyse am 13 Okt 2011 10:51, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Ich chönt nie amene Brünneli imene WC verbiilaufe, ich wür glaub vor Schaam im Bode versinke, lulz :vortex:

Wennis mer recht überlegge, wenni eine gsehne wo sich t Händ nöd wäscht nachem WC ischer total unedure. Sämtlichi Attribut woni mit dere Person in Verbindig bring, werded neu beurteilt - nei, sorry, gaht gar nöd. Git wenig wo schmuddliger, ungepflegter, unprofessioneller und respektloser würkt. Immerhin interagiert mer mit anderne Lüüt - und wennmer t Händ nöd wäscht ischmer bereit anderne Lüüt sini Gaggi-Bakterie aa'z'striche, sorry, vil grüüsiger gahts nöd. Au wenns kein Weltuntergang isch unds sicherlich no vil grüsigeri Sache git, wüüääk.. gaht gar nöd.

Leider gits erstuunlich vil (total unbegriflich) wos nöd mached. Ich wäsch mir also au ab harmlosere Sache t Händ, immerhin langi mer demit amigs id Auge, schüttle t Hand vo anderne, amigs issi au mit de Händ usw..

Genauso isches mit de Fingerneggeli.. Huere vil Manne hend huere langi Fingerneggeli :fear: Gaht au absolut nöd, es paar hend richtigi Chralle.. omg!

Wennis mer so recht überlegg sind gepflegti Händ für mich total wichtig, ischmer gar nonig ufgfalle bisher :vortex: 1-2 pro Wuche Fingerneggeli schniide, immer Händwäsche nachem WC oder wennd underwegs gsi bisch, vorem Esse, nachem Esse usw. .. super :1thumb:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

"...aber Felatio isch ok", dänki meischtens, wäns übers Insischtiere vo dä Reinlichkeit gaht.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Alles huerä Saubermänner da... Chli dräck isch gsund..... Hei, so Züügs stresst mich scho lang nümä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Vyse hat geschrieben:"...aber Felatio isch ok", dänki meischtens, wäns übers Insischtiere vo dä Reinlichkeit gaht.
machsch du das de mit jedem im büro?
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Zivilisationsdräck isch nöd so gsund und birgt sPotential für derbi Chrankete, währenddäm ich aber glaube, dass Natürliche dräck tatsächlich guet isch.
Also i däm Sinn: "Wänn mier en Öpfel uus dä Hand uuf dStrass gheie wür, wür en nümme ässe, im Gägesatz, wänn mier en Öpfel bim Wandere uuf dä Bode gheie wür"
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Vyse hat geschrieben:"...aber Felatio isch ok", dänki meischtens, wäns übers Insischtiere vo dä Reinlichkeit gaht.
ha nid gwüsst dass d'genitalie vo eim einzige mensch wie en scheiss tüürgriff im bus sind, wo hunderti vo unbekannte hei aaglanget :lol:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

ritschi hat geschrieben:
machsch du das de mit jedem im büro?
Nö, eigentli ischs überhaupt e rächti Sälteheit.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Ich weiss scho wasd meinsch, aber rein usem Buuch use isch Fellatio, abgseh devo dass ich als Maa säb nöd aktiv praktiziere, irgendwie weniger schlimm. Welli halt weiss wie oft ich mich det une wäsch, wohingege ich im Tram, woni t'Stange aalang, weder weiss wivil Lüüt das scho aaglanged hend, no WAS für Lüüt das genau aaglangt hend bzw. NACH was, sis aaglanged hend.. Aber ebe, meh Herz als Chopf, wo das entscheidet :vortex:
agestuffer hat geschrieben:Alles huerä Saubermänner da... Chli dräck isch gsund..... Hei, so Züügs stresst mich scho lang nümä

agestuffer
Er wäscht sich t Händ au nöd! Ich gsehs genau wiener usem WC lauft ohni t Händ z'wäsche :fear:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Sylvara hat geschrieben:
ha nid gwüsst dass d'genitalie vo eim einzige mensch wie en scheiss tüürgriff im bus sind, wo hunderti vo unbekannte hei aaglanget :lol:
lol, ja scho klar, ich dänkes mängisch eifach uusme Relfex uuse, weiss au nöd wieso :lol:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Sylvara hat geschrieben:ev. sött ich das dezent im WC uufhänke - for what its worth

Bild
EMOLOYEES :lol:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

findi also au hueree wüest, sorry! isch doch nüt debi sich d händ nach em wc zwäsche.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

"dreck isch gsund" gilt übrigens vorallem füre uufbau vom immunsystem bi chind. so vo wege allergie und grundsätzlichi abwehr.
also eigentlich es totals stammtisch-argument, zum später immerno e grüsel sii.

keine vo üüs lebt keimfrei - um das geit's ja nid. aber paar schöni kolibakterie am türgriff mache bestimmt niemert gsünder. :lol:

übrigens GANZGANZ gruusig sind so erdnuss-schale in bars, wo jede driilanget! :fear: :fear: :fear:
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Was mich vor allem wundert: Finden die Nichtwascher es gar nicht eklig, später einen Apfel in die Hand zu nehmen und zu essen oder ähnliches? Schön mit lecker Darmbakterien...
Wieso? Chunt ja us mir sälber. Tuen oft mit mim Penis spile und nacher Hand ablecke. Schlecke/isse au gern mis eigete Sperma. Bisher isch emel no nüd passiert und ich gsehn mit 30 immer no jung und chnuschprig us!
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Antworten