NEIN - Hundegesetz Kanton Aargau, 27.11.2011
Moderator: Avenger
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Re: NEIN - Hundegesetz Kanton Aargau, 27.11.2011
dass paar me an dbirre hettsch sölla ha!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
es bestätigt und unterstützt alles wo ich da ine verträte han. guet mini nöd sooo usgeprägti chinderliebi isch noni durecho.
I speeled my drink!
gandalf hat geschrieben:De Fideo
bescht post vo dem Topic bis itz, made my day!

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
....dass hünd chnurre?zwirrlibatz hat geschrieben: was seit eus das?
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
eben. und...
zwirrlibatz hat geschrieben:es bestätigt und unterstützt alles wo ich da ine verträte han.
I speeled my drink!
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
nei
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
du findsch 'es bruucht kei kampfhünd'zwirrlibatz hat geschrieben:eben. und...zwirrlibatz hat geschrieben:es bestätigt und unterstützt alles wo ich da ine verträte han.

uuserdem.....vilicht hend die chind ganz es gruusigs parfüm gha oderso. da hättsch du vilicht o knurrt!
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich find niemert bruucht kampfhünd. und us däm use folgt mini ganz argumentation.
euse knurrli zeigt, dass hünd individue sind mit evtl emne herte egge ab, egal weli rasse. mir händ en griff gha, er hett niemert jemals agriffe. er hett nur chind nöd möge und hett das azeigt. mir händ en aber kauft will er en schnuggi isch gsi und mir vomne hund nüt anders wele hätted. etc... cha me alles dur de topic zruggverfolge.
euse knurrli zeigt, dass hünd individue sind mit evtl emne herte egge ab, egal weli rasse. mir händ en griff gha, er hett niemert jemals agriffe. er hett nur chind nöd möge und hett das azeigt. mir händ en aber kauft will er en schnuggi isch gsi und mir vomne hund nüt anders wele hätted. etc... cha me alles dur de topic zruggverfolge.
I speeled my drink!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
i minere erschte eigete wohnig ds bern a de aare unde hets im gliiche huus amigs en dütsche schäferhund gha, wo am italiäner z underscht ghöert het.
eigentlich de liebscht hund uf erde gsi. immer frei umeglatscht und au nie was passiert. doch plötzlich innerhalb vonere wuche, het er d nachbarin, mich und na en mobiliar verträtter wo mal en fuess is stägehuus gsetzt het, gschnappt gha. mini hose sind verschrisse gsi und han en rächte blueterguss gha. de azug vom andere heini genau so.
ich han zwar nix diräkt unternoh usserd mit em bsitzer gred gha, aber de de ander het glaubs en aazeig gmacht und so isch de hund weg cho.
eigentlich de liebscht hund uf erde gsi. immer frei umeglatscht und au nie was passiert. doch plötzlich innerhalb vonere wuche, het er d nachbarin, mich und na en mobiliar verträtter wo mal en fuess is stägehuus gsetzt het, gschnappt gha. mini hose sind verschrisse gsi und han en rächte blueterguss gha. de azug vom andere heini genau so.
ich han zwar nix diräkt unternoh usserd mit em bsitzer gred gha, aber de de ander het glaubs en aazeig gmacht und so isch de hund weg cho.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Sylvara hat geschrieben:vilicht hend die chind ganz es gruusigs parfüm gha oderso. da hättsch du vilicht o knurrt!

jetzt bisch im groove vo dene woni fründlich druf ufmerksam gmacht ha, dass ihre frei umelaufend alles akläffend und aknurrend Hund doch bitte a Leine söll gno werde wülli mitmne 2 jährige chind unterwegs sigi und s viellecht nid grad so cool isch wenn so Hünd frei vollspeed bellend uf das Chind zuedsseckle chunt.
"ds chind isch tschuld. Es hett e Stecke ir Hand."
ähä.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460

wo's viel lüüt het, isch eh leinepflicht. seit niemert, das isch falsch (ussert du bisch extra eswo, wo hünd frei dörfet laufe und denn muesch o nid mit chliine goofe dert ane). wenns dr halter nid macht, denn ischer e tubel (rede kennsch?) - was isch dis argument genau? dass halt o halter mal tubel si? ja das wüssemer.
differenziere gäll, vo fall zu fall. und jede hund chnurrt mal, isch nonid grad biisse wege dem.
wenn er denn VILICHT mal zuebisst, mues mer halt luege; denn gits a,b,c,d gründ, vilicht ischs dr hund, vilicht nid. i jedem fall het er verlore.
und wieso mer wege dem ganzi rasse söll pauschal verbiete, isch nomal ganz es anders thema.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
JEDE Tag!Sylvara hat geschrieben: wenn er denn VILICHT mal zuebisst
soso dörfets das? all schöne Plätz ghöre de Hündeler. Hani nid mal öppis vo 70% asoziale Hundebsitzer gseit?Sylvara hat geschrieben: wo hünd frei dörfet laufe
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
du häsch soviel stumpfsinn useglah, es unglaublich.
Wichtig isch au: gell, ALLI wo en Bullterrier händ sind so, alles zuehälter und neger.
Also nomal zämefassend: Alli wo en Dobermann chaufed chaufed de warum, wie sind die druff?
Oder en Rottweiler?
Oder en Bullterrier?
Oder en Staffy?
Weisch, wenn lüüt wie ihr en Pitbull händ, und er denn doch mal eis bisst, chunnt er im 20 Minute. Nöd will die Persone Zuehälter sind oder Schläger oder wennd Hundekämpf mache und die denn abrichtet. Sondern wills genau so Zeugs duregah lönnd und womöglich no s'verhalte fördered (neiiii neiiii, das chind macht dir nüüühüüüt, bisch en braaaaave... alles guuueet...) und de Hund vermenschliched und schlussendlich so kaputt mached.
Und alli verantwortigsvolle Hundebsitzer, au vo Lischtehünd, liidet denn unter sottige Scheissabstimmige.
Weisch du woher? gitts e Statistik? Oder ischs im Internetz gstande oder... gäll du weisch es eifachzwirrlibatz hat geschrieben: die wo händ, händ die zum pose und reiche se drum amigs au unter de kollege ume.
aber die KAMPFHÜND händ nunmal vorallem e bestimmti gruppe vo lüüt. die sogenannte "weiche".
Wichtig isch au: gell, ALLI wo en Bullterrier händ sind so, alles zuehälter und neger.
de isch de bescht, aber zudem spöter. Falls d'Eidgenosseschaft nöd wüssed, ob jetzt eine grad für dich en "weiche" isch, chönnts dir denn eifach aalüüte oder?zwirrlibatz hat geschrieben:also verbot vo kampfhünd heisst: verbot vo de haltig vo hünd für "das isch mis business öb ich en aggressive hund han oder nöd" trottels. das isch vo dem her ja nöd en affront gägüber em tier wo nüt drfür chan.
Du bisch no en rechte Profiler, krasszwirrlibatz hat geschrieben:es gaht drbii um d'motiv vo de halter und exgüsi i de meischte fäll isch es klar werum sich öpper für en wuschelretriever oder en dobermann entscheidet. d'lüüt sind eso druf und demzufolge dänn s'tier
Also nomal zämefassend: Alli wo en Dobermann chaufed chaufed de warum, wie sind die druff?
Oder en Rottweiler?
Oder en Bullterrier?
Oder en Staffy?
Bravo, aber um das gahts nödzwirrlibatz hat geschrieben:me chan jede cockerspaniel zumne killermonschter abrichte, aber niemert chauft en cockerspaniel wo das will.
Und im Gegesatz zu de andere sind DAS kei Einzelfäll. Wills im 20 Minute staht. Und im Fernseh chunnt.zwirrlibatz hat geschrieben:Mit Einzelfäll chunnt me da halt nöd wiiter... (blah oberlulz biispiel)
Min Punkt, wie am Afang gseit. Es gitt gnueg Weichi wo sich die Hünd halted us nöd grad edle Gründ.
Ich chan dir säge, was eus das seit. Das ihr de Hund nöd richtig sozialisiert händ, nöd richtig erzoge händ und so es verhalte denn au no mit de Uusred tolleriered "de hät halt en eigene Charakter".zwirrlibatz hat geschrieben:euse hund isch übrigens en spaniellabradorbaschter gsi und hett immer d'chind aknurrt.
was seit eus das?
Genau so lüüt wie ihr falled i die Kategorie "das isch mis business öb ich en aggressive hund han oder nöd" trottels. De "Knurrli"isch ja "en Liebe", de macht ja scho nüt. Er hät zwar Chind aaknurred (will er angscht gha hät, unsicher gsi isch, overprotective, nöd wege sim "Charakter") aber er hät ja nie eis bisse! (was reini Glücksach isch).zwirrlibatz hat geschrieben: euse knurrli zeigt, dass hünd individue sind mit evtl emne herte egge ab, egal weli rasse. mir händ en griff gha, er hett niemert jemals agriffe. er hett nur chind nöd möge und hett das azeigt. mir händ en aber kauft will er en schnuggi isch gsi und mir vomne hund nüt anders wele hätted. etc... cha me alles dur de topic zruggverfolge.
Weisch, wenn lüüt wie ihr en Pitbull händ, und er denn doch mal eis bisst, chunnt er im 20 Minute. Nöd will die Persone Zuehälter sind oder Schläger oder wennd Hundekämpf mache und die denn abrichtet. Sondern wills genau so Zeugs duregah lönnd und womöglich no s'verhalte fördered (neiiii neiiii, das chind macht dir nüüühüüüt, bisch en braaaaave... alles guuueet...) und de Hund vermenschliched und schlussendlich so kaputt mached.
Und alli verantwortigsvolle Hundebsitzer, au vo Lischtehünd, liidet denn unter sottige Scheissabstimmige.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
@emp
ich rede nid eifach vo 'schöne plätz' - aber wenn das grad alles isch gsi, wo dir isch iigfalle, isch ja guet
ich rede nid eifach vo 'schöne plätz' - aber wenn das grad alles isch gsi, wo dir isch iigfalle, isch ja guet

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
i bin so vill gföhrlicher und agressiver als jede "kampfhund", krass!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mr sött dich denfall besser wegsperre oder iischlöfere.gandalf hat geschrieben:i bin so vill gföhrlicher und agressiver als jede "kampfhund", krass!

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
nomal:
http://www.unfallstatistik.ch/d/publik/ ... 100517.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Es git ca. 4500 Unfäll mit Hünd/Jahr
- Betroffe si vorallem Chind, und vorallem dusse im Freie
- D'Wahrschinlechkeit, dass de Chopf betroffe chönt si isch bi Chind unglich höcher
- E Hund, und das hett de Häxx so bestätiget isch realtiv unberechebar
- Je grösser und stärcher de Hund, desto grösser d Unfallwahrschinlechkeit
Und jetzt gitts ernschthaft Lüt wo sich i ihrer Freiheit igschränkt füehle, wenn sie das da müesse erfülle:
Total weich. Aber scho bitz.
http://www.unfallstatistik.ch/d/publik/ ... 100517.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Es git ca. 4500 Unfäll mit Hünd/Jahr
- Betroffe si vorallem Chind, und vorallem dusse im Freie
- D'Wahrschinlechkeit, dass de Chopf betroffe chönt si isch bi Chind unglich höcher
- E Hund, und das hett de Häxx so bestätiget isch realtiv unberechebar
- Je grösser und stärcher de Hund, desto grösser d Unfallwahrschinlechkeit
Und jetzt gitts ernschthaft Lüt wo sich i ihrer Freiheit igschränkt füehle, wenn sie das da müesse erfülle:

Zuletzt geändert von emP am 17 Nov 2011 16:13, insgesamt 1-mal geändert.
au er haet en meinig dezue. usstopfe die scheiss hünd.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
a) das isch usem 2007
b) es gitt über e halbi million hünd i de schwiiz. Da sind 2000 bissumfäll (das heisst übrigens nöd s'gsicht hanged in fätze abe) im Jahr en Klax.
Wenn ich mit mim Hund chli grob spiele und s'gmüet gaht chli mit ihm dure und ich han en chratzer a de hand wo blüetet, gillt das als Biss. Chind blüetet dementsprechend schneller, logisch.
und
Wenn en Hund häsch, denn häsch defür zsorge, dass de niemerd aagumpt, umrennt, bisst, achnurrt etc. wenn das nöd machsch, denn sötsch keine ha.
b) es gitt über e halbi million hünd i de schwiiz. Da sind 2000 bissumfäll (das heisst übrigens nöd s'gsicht hanged in fätze abe) im Jahr en Klax.
Wenn ich mit mim Hund chli grob spiele und s'gmüet gaht chli mit ihm dure und ich han en chratzer a de hand wo blüetet, gillt das als Biss. Chind blüetet dementsprechend schneller, logisch.
und
nöd weniger unberechebar, als de weich velofahrer, de mah wo gaga isch mit em stock, oder en mongo autofahrer wo telefoniert bim fahre.E Hund, und das hett de Häxx so bestätiget isch realtiv unberechebar
Wenn en Hund häsch, denn häsch defür zsorge, dass de niemerd aagumpt, umrennt, bisst, achnurrt etc. wenn das nöd machsch, denn sötsch keine ha.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei, aber wege:emP hat geschrieben: Und jetzt gitts ernschthaft Lüt wo sich i ihrer Freiheit igschränkt füehle, wenn sie das da müesse erfülle:
• Geld gegen Leben?
Bei Beschlagnahmung ist umgehend eine Kaution von CHF 2000.00 zu leisten oder der Hund kann eingeschläfert werden- auch gesunde und friedliche Hunde!
• Entmündigung und Datenfreigabe
Die Entmündigung des Bürgers gipfelt nebst der Fichierung und Zwangsdatenfreigabe (Datenschutz!) mit der Offenlegung seiner persönlichen und finanziellen Situation vor dem Erwerb des Tieres. Hunde nur für Reiche?
• Ungleiche Rechte – ungleiche Pflichten
Willkür und Unverhältnismässigkeit führen gar zu ungleichen Rechten unter den Hundehaltern (inklusive der Umkehr der Unschuldsvermutung!). Kriminalisierung von unbescholtenen Mitbürgern widerspricht unserer Grundhaltung.
h4xX0r hat geschrieben:nei, aber wege:emP hat geschrieben: Und jetzt gitts ernschthaft Lüt wo sich i ihrer Freiheit igschränkt füehle, wenn sie das da müesse erfülle:
• Geld gegen Leben?
Bei Beschlagnahmung ist umgehend eine Kaution von CHF 2000.00 zu leisten oder der Hund kann eingeschläfert werden- auch gesunde und friedliche Hunde!
KANN
• Entmündigung und Datenfreigabe
Die Entmündigung des Bürgers gipfelt nebst der Fichierung und Zwangsdatenfreigabe (Datenschutz!) mit der Offenlegung seiner persönlichen und finanziellen Situation vor dem Erwerb des Tieres. Hunde nur für Reiche?
Zahle Hündeler kei Stüre?
--> Schinargument
• Ungleiche Rechte – ungleiche Pflichten
Willkür und Unverhältnismässigkeit führen gar zu ungleichen Rechten unter den Hundehaltern (inklusive der Umkehr der Unschuldsvermutung!). Kriminalisierung von unbescholtenen Mitbürgern widerspricht unserer Grundhaltung.
Woas?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
rächt guet zämegfasst.h4xX0r hat geschrieben:Falls d'Eidgenosseschaft nöd wüssed, ob jetzt eine grad für dich en "weiche" isch, chönnts dir denn eifach aalüüte oder?

I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
emp lies de scheiss link wo ich postet han, ich mag nöd alles widerchäue.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
da no es doofs verbot:
Bundesgericht: Kantone dürfen Nacktwanderer bestrafen
Nacktwandern darf von den Kantonen bestraft werden. Das Bundesgericht hat sich den Anhängern des unverhüllten Naturgenusses mit einem Grundsatzurteil in den Weg gestellt und eine im Kanton Appenzell Ausserrhoden verhängte Busse bestätigt. Mit seinem Entscheid hat des Bundesgericht die Beschwerde eines 47-jährigen Mannes abgewiesen, der im Oktober 2009 im Gebiet Nieschberg bei Herisau AR nackt unterwegs gewesen war. Er wanderte unter anderem an einer Feuerstelle vorbei, wo sich eine Familie mit Kleinkindern aufhielt. Zudem passierte er ein christlich geführtes Rehabilitationszentrum für Drogenabhängige.Eine Passantin stellte ihn zur Rede und erstattete Anzeige.
Das Obergericht sprach ihn im vergangenen Januar des "grob unanständigen Benehmens" gemäss dem appenzell-ausserrhodischen Gesetz über das kantonale Strafrecht schuldig und büsste ihn mit 100 Franken. Die Strafrechtliche Abteilung des Bundesgerichts hat diesen Entscheid in ihrer Beratung vom Donnerstag nun bestätigt.
Im Kanton Appenzell Ausserrhoden werde das Nacktwandern zwar nicht ausdrücklich untersagt, sondern unter das Verbot der "groben Verletzung von Sitte und Anstand" eingeordnet. Die fragliche Bestimmung sei aber ausreichend bestimmt formuliert, damit auch das entblösste Wandern erfasst werden könne.
Weiter stehe fest, dass nach dem Empfinden eines durchschnittlichen Menschen beim Nachtwandern Sitte und Anstand tatsächlich verletzt würden. Im übrigen entspreche es nicht einmal den Regeln der Freikörperkultur, nackt in der Öffentlichkeit unterwegs zu sein.
Ohnehin dürfe wohl davon ausgegangen werden, dass das Tragen einer Unterhose das Freiheitsgefühl in der Natur nicht mehr beeinträchtige als dies Wanderschuhe oder eine Kopfbekleidung täten. Keine Rolle spielt es laut Gericht schliesslich, dass in gewissen Kantonen das Nacktwandern nicht bestraft wird.
Eine Richterminderheit vertrat die Auffassung, dass die Kantone keine Kompetenz haben, das Nacktwandern zu verbieten. Sich nackt in der Natur zu bewegen, stelle zudem höchstens eine Extravaganz dar, nicht aber einen Verstoss gegen Anstand und Sitten.
I speeled my drink!