das sind die wichtige sache, wo du da gsesch.Xinobrax2 hat geschrieben:Prolog abgschlosse, sehr schön gmacht alles. Nur bim Intro hends d Windeeffekt vom Heli chli versaut. S Gebüsch het nur chli wild umegwirblet. Susch aber alles super
Far Cry 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
zeromeier hat geschrieben:das sind die wichtige sache, wo du da gsesch.Xinobrax2 hat geschrieben:Prolog abgschlosse, sehr schön gmacht alles. Nur bim Intro hends d Windeeffekt vom Heli chli versaut. S Gebüsch het nur chli wild umegwirblet. Susch aber alles super

Mir isch nur grad ufgfalle, dass si wahrschinlich s SpeedTree oder TreeStorm Plugin verwended für d Bäum, Gebüsch und Gras...und det isch d Physik fix mit drin. Also entweder hani bi mir en Bug oder si hend d Windquelle bim Heli falsch gsetzt. Wie au immer, logisch isches scheissegal...
Edit: Lit schinbar nid a mir, im Trailer isches au drin. Achted mal uf s Gebüsch ganz rechts:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0pd4#t=166" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuckt chli komisch umenand...
PS: D Tesselation uf de Chiiswägli isch mega

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Am liebste würdi miteme Sniper Gwehli so rambomässig das Oberarschloch go jage...aber statdesse bini uf de Flucht vor Adler....mega.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
D Honigdachse nid vergässeXinobrax2 hat geschrieben:Am liebste würdi miteme Sniper Gwehli so rambomässig das Oberarschloch go jage...aber statdesse bini uf de Flucht vor Adler....mega.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
S geilste wo ig gseh ha bis its: E Tigerfisch wo amne Elefant bim trinke i rüssu bisse het. Und e Adler wo sich e sou chrauet, und mit derä dervo flügt
Re: Far Cry 4
Xinobrax2 hat geschrieben: Edit: Lit schinbar nid a mir, im Trailer isches au drin. Achted mal uf s Gebüsch ganz rechts:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0pd4#t=166" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nach es paar Stund hets mi imernonig packt...findes zimlich langwilig. S chuntmer chli vor wienes Assassins Creed mit Knarre und Autos statt Schwert und Ross...und ich weiss na wieni bim Assassins Creed denkt han das isch ja wie s GTA nur mit Schwert und Ross statt Knarre und Autos. Irgendwie...kei Ahnig...was sell de Blödsinn? Was finded ihr a dem Spiel so guet?
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Scheissen isch dat gross.
Geil gmacht mit der Flora und Faune. H mini Skrupel abgleit und hüte alles womer vors Messer chunnt.

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
nach knapp 30 std. bini ändlich im norde acho 
fantastisch!
mer chunt nach eme ziitli wie ine trance ine... nur no die maske hole.... nur no das plakat abeschrisse... nur no AHH SCHEISS BITCH ADLER HAU AB!!!!! ...... nur no die side-missione dette..... nur no....

fantastisch!
mer chunt nach eme ziitli wie ine trance ine... nur no die maske hole.... nur no das plakat abeschrisse... nur no AHH SCHEISS BITCH ADLER HAU AB!!!!! ...... nur no die side-missione dette..... nur no....

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
de adler isch wüki es arschlochMaster(G) hat geschrieben:nach knapp 30 std. bini ändlich im norde acho
fantastisch!
mer chunt nach eme ziitli wie ine trance ine... nur no die maske hole.... nur no das plakat abeschrisse... nur no AHH SCHEISS BITCH ADLER HAU AB!!!!! ...... nur no die side-missione dette..... nur no....![]()

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
etz bisch du scho wieder da.
furt, weg... pfui!!!

furt, weg... pfui!!!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es ISCH unfassbar langwiligTypeJ hat geschrieben:tönt unfassbar langwielig

Am Afang isches na geil...wirsch mit vil Action as Game angefüert...aber plötzlich bisch denn eifach zmizt inere risige Map und muesch Quests erfülle. Da machsch denn na es paar Stund i de Hoffnig dases wider spannend wird aber irgendwenn chunt di ernüchternd Erkenntnis, dass Ubisoft es witers Game versaut het.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
muesch?Xinobrax2 hat geschrieben:aber plötzlich bisch denn eifach zmizt inere risige Map und muesch Quests erfülle.

isch im fall freiwillig. sind sidequests und abklänkige für die wo wänd.
müesse muesch gar nix. höchschtens de main-quest muesch. aber wenns dette meh es müesse isch als es welle, denn würdi eifach ufhöre.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja scho klar....aber am Afang hanis halt glich gmacht um erscht mal d Orientierig i de risige Map z finde. Alles chli erkunde und so...normal halt. Jetzt blibi bi de Main-Quest...spilles sicher au na dure...aber dini Faszination chani nid mal asatzwiis navollzieh 

Re: Far Cry 4
isch halt scho en generischi UBISOFT formle, en grossi map kreiire, es paar türm ineknalle und es paar sidequests. en dureknallte Protagonist und scho fertig isch de UBISOFT TRIPPLE A TITEL.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
technisch muess es aber scho au no stimme. far cry spielt sich äbe scho göttlich, shooter-mechanike flutschet sälte genial i dem spiel. und optik findi wahnsinn.
das macht sicher en grossteil vode faszination us. bi mier emal.
sneue seili isch natürlich au no geil, chlättere, umeschwinge und so.
und de neu helikopeter.
aber under strich stimmt die formle.
es isch en gwünner formle!
zumindescht passt mir die formle scho sehr! und warum was ändere wo guet funktioniert?
händs bim AC Unity gmacht und lueg mal wies usecho isch... DAS isch en fail. ruckel-zuckel UND en scheiss stürig...
FC4 isch super. Es isch eifach es verbesserts 3. meh han ich persönlich ned welle und au ned erwartet.
das macht sicher en grossteil vode faszination us. bi mier emal.
sneue seili isch natürlich au no geil, chlättere, umeschwinge und so.

und de neu helikopeter.

aber under strich stimmt die formle.
es isch en gwünner formle!

zumindescht passt mir die formle scho sehr! und warum was ändere wo guet funktioniert?
händs bim AC Unity gmacht und lueg mal wies usecho isch... DAS isch en fail. ruckel-zuckel UND en scheiss stürig...
FC4 isch super. Es isch eifach es verbesserts 3. meh han ich persönlich ned welle und au ned erwartet.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Finde es spilt sech wies Far Cry 2. Statt Afrika halt Himalaya. Aber es isch halt d Far Cry Serie. Gears of Wars si ja öpe gäng ähnlech gsi. Aber z Setting ischt super. Hätti grad selber Lust dert go umezwandere.
Ab nach Kyrat!!

Ab nach Kyrat!!

Oh Banana…!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Weit entfernter Schrei 4
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
TypeJ hat geschrieben:
en dumme adler wo eim chan figge, schliefts eu? :typej:

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wobei die also nicht gleich sofort angreifen, das tun meist nur die fleischfresser... und für die hast du ja bait dabei, das schmeisst du einfach irgendwo hin und du hast ruhe.
bait isch sowieso mega, fascht no effektiver als en handgranate. ich rüere meischtens erscht mal bait, wenn ich es paar soldate los ha will. de chunt denn scho en wolf, tiger oder en bär und hilft mir bitz
bait isch sowieso mega, fascht no effektiver als en handgranate. ich rüere meischtens erscht mal bait, wenn ich es paar soldate los ha will. de chunt denn scho en wolf, tiger oder en bär und hilft mir bitz

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl wahr. mal eis chli blöd agluegt, isches mir nahgrännt.abyss hat geschrieben:Am Schlimsten sind die Rhinos…