nüme lang gahts! ich freu mich! sneue setting findi frisch!
far cry 3 hani würkli verdammt viel gspielt... 2x komplett dure, eimal uf xbox 360 und eimal ufem PC.
da chamer sich schomal sache fürs vieri freischalte, wemmer das browser-game spielt:
ohni ka-boom und massemord wärs also na es schöns spiel.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
ich weiss nöd so recht, de Held isch de glich wie usem 3, en Psycho halt und türm sind au widr da, mir fahrt das züügs langsam uus, ubisoft open world isch würkli eigenlich immer de glich abriss.
stimmt scho... aber die Formle da gitts ja erscht sitt em Far Cry 3, also isches sozäge erscht szweite Spiel mit em gliiche System. Und Far Cry 3 hani würkli gliebt. Ich finds also mega, dass es quasi sgliiche isch wie Teil 3, eifach dasmal technisch uf de höchi. das isch nämli schad gsi bim 3, dass es technisch eifach schwach gsi isch... das isch jetzt also sozäge Far Cry 3 HD Remake!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ja guet, das isch gschmackssache. chani verstah. ich persönlich finds mega. schnee. berge. umechlättere. waldgebiet. shangrila. es hett viel flora und fauna. gfallt mer super. tropeinsle hämmer ja scho meh als 2x gha jetzt... scho guet
plus: co-op modus weisch wie geil. zu zweit die camps inäh... und flüge chamer jetzt au... geil!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Gits da für de PC widermal en Ubisoft typische Konsole-Port für de PC? Langsam nervts chli dass die Spiel alli für die pseudo Next-Gen Dinger optimiert werded
Edit: Es wird tatsächlich für d Konsole optimiert :typej: Das isch doch echt di nervigscht Konsole-Generation ever. En Fläschehals für di ganz Industrie...