zwirrlibatz hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:wie zelda mit so verschiedene stories
what?
du redsch vom itemget aber meinsch drmit story. han ich doch grad erchlärt. oder willsch nur dumm bashe? wiesoweshalbwarum?
was genau isch denn ade zelda story amix neuartig? tönt für mich immer glich. zudem isch s'Wort "Story" imä spiel wo d'charaktere nanig mal chönd rede sowieso bitz überrissä. Wie findsch d'Story bim Super Mario amix? mega oder.
no was zum Red Dead Redemption: Ich find GTA ca. 237423020742307x interessanter als de 23749242478scht Mario/Zelda Titel. Ich weiss, dass GTA sich idä Grundzüg au wiederholt, aber mir gids meh, es isch erwachsner. Ich han kei Froid meh a de meischte Nintendo Titel, sie beweged mich nur no sälte vor de TV. Wenn denn spieli es Super Mario World und han froid dra.
Fakt isch ebe, dass ihr total borniert sind was GTA/COD etc. agad. mämämä, egoshooter-mischt. mir gfallt das zelda/mario züüg eifach nümä, ich het mängisch gern, es wür mich no so begeischtere wie vor 10 jahr, tuds aber nöd. Wäg dem sind die Spiel nöd schlächt, aber für mich (!) zwenig "erwachse" als dass sie mich würed inezieh chönä. d'Story & Charaktere sind mir eifach zu belanglos.
Red Dead Redemption isch für mich eis vodä beschte Spiel aller Ziitä, ghört id Top5 vo minä all-time favorits. Und ja, es isch tatsächlich Potential verschänkt wurde, trotzdem findis aber absolut fantastisch. Aber ja, mir gfallt halt d'Spielmechanik vome GTA; dir nöd.
edit: als schöne Kontrascht: Ich han Heavy Rain überragend gfundä, eifach wills für es Videospiel ändlich mal interessanti Charaktere und e gueti Gschicht bracht hed. mir isch min Hauptcharakter jewiils nöd egal gsii; ich find das mega; das söt d'Zuekunft sii (natürlich mitere interessantere/bessere Stüürig)