[spiritualität] meditiere und eso züg

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Aber eigentlich söttet jo d Mehrchöschtä Deckt sii, willmer widerum wahnsinnig bi de Stromrächnig spart.

Han immer gmeint det serviered Blindi, will diä das ebä besser chönd im Dunklä...
bitte häsch das ironisch gmeint.
Also de erscht Satz isch natürlich nid ernscht gmeint, aber de Zweit scho so halbä...

Ich mein, nüt chönä z'gseh isch im Stockdunklä jo kei Behinderig. Und d Anahm dass en Blindä besser demit chan umgoh wiä einä wo sich eigentlich gwöhnt isch dasser öpis gsehd isch jo au nid so wiit hergholt... (also nid dass Blindi Liecht nid au wühred gspürä, aber ebä... gseh tüendses nid, und das isch jetzt öpis wo für de sehend nid grad ganz so gwohnt isch).

Also es nimmtmi würklich wunder. Hets doch es bitzeli Reschtliecht, und denn hets Lüt mit Restliecht verstärcher oder wiä? Bi was bruuched diä Blindä unterstützig, bzw. bi was chamersi im Dunklä überhaupt unterstützä... was chan en sehende det besser wiä en blindä? Oder redsch gar nid vom Serviere sondern vo denä Teil vom Reschti wo Lüt schaffed undmer au chan gseh?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

im blineheim in horw macheds das au amigs im winter. bi scho zwöi mol gsii. serviere tünd mitarbeiter vo de blindewächschtett.
logischerwiis chasch das als nid-blinde nid so guet wie öper wo sit geburt oder langer ziit scho blind isch. sett eigentlich klar sii
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

l'intuition

http://www.brainpickings.org/index.php/ ... aristotle/" onclick="window.open(this.href);return false;
One of the first things that modern research on intuition has clearly shown is that there is no such thing as an intuitive person tout court. Intuition is a domain-specific ability, so that people can be very intuitive about one thing (say, medical practice, or chess playing) and just as clueless as the average person about pretty much everything else. Moreover, intuitions get better with practice — especially with a lot of practice — because at bottom intuition is about the brain’s ability to pick up on certain recurring patterns; the more we are exposed to a particular domain of activity the more familiar we become with the relevant patterns (medical charts, positions of chess pieces), and the more and faster our brains generate heuristic solutions to the problem we happen to be facing within that domain.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle interessant.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

http://montalk.net/metaphys/42/principl ... ion-part-i" onclick="window.open(this.href);return false;

sehr guet gschriebe.

hät au dütschi biträg, sind aber nöd idäntisch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

To be of any use, negative emotional energy must be transformed into positive after the truth they accompany has been acknowledged.

nur scho de satz zeigt wie dumm das zügs isch. negativs ghört zu ois wie au positivs. wieso söll ich alles is positive umwandle. must be transformed. ja sicher. to be of any use. aber sicher doch. lüüüt wo das z lang machet, drucket alli negative gfühl irgendswaen weg und lebet inere schiinwelt, chan ja für sie ok sie sich abzchapsle, aber den das als d Wahrheit go verchaufe isch den doch chli zvill de HUmbug. verlüüret d Fähigkeit Kritik z üüsere. truur und wuet ghöret au zu ois. meh tüüscht sich selber und schafft sich sini eigeni welt wie chlini chind. positiv und negativ ghört zämä. und nei es muess nix umgwandlet werde. glichi Medaille, anderi siite.

han natürli nöd alles glese, will das züügs stosst mich ab. alles was irgendswie i de Theorie vo negativ=bös und hinderlich schlüsst, isch für mich Humbug. kei platz für Kritik. was wär das füren scheiss welt. lebe isch en Achterbahn, gnüss jedi Emotion. s lebe isch voll mit Problem aber au schöne Moment, das mueme sich bewusst si.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2014 07:39, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

das isch ebe gnau, under anderem es im text erwähnts problem: ignoranz. du häschs ja kopiert "after the truth they accompany has been acknowledged."

es gaht nur drum nöd drah fescht zhebe, wills dich mit dä ziit nur abezieht. oder wies im text erlühtert wird, ich zitier mal di negschte paar sätz:
When confronted with a shocking truth, a person usually experiences negative emotions as the initial involuntary reaction. In those cases, negative emotions serve as wake up alarms that rudely awaken a slumbering mid. But after getting up, there is no use in keeping the alarm going.

Maintaining a state of negative emotional shock longer than necessary turns it into a choice rather than an involuntary consequence. This would be like holding the clock to one’s head while going about the day, relentlessly listening to its blaring sound. Why would someone do this? Maybe complaining about the pain gains him sympathy from others, maybe suffering makes him feel like a martyr, or maybe because since an alarm clock serves to wake him up in the morning, then it should continue to increasingly wake him up with every passing minute of the day, right? In the end, this attitude would instead leave him stressed, tired, and deaf.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

jede normali haltet sich nöd a negativem fest, ansonste haends en Psychose.
aber das meh sich bewusst isch, das es immer wieder rückschläg git und sich au ziit nimmt die z verarbeite und nöd sich eifach irgendwas wölle irede, das vergesset vill esotheriker und werdet den zu dene allmächtige liechtwese wo am schluss doch ganz allei sterbet.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:jede normali haltet sich nöd a negativem fest, ansonste haends en Psychose.
jedä "normali" ja.. ganz ehrlich: mich hät das echli ah gwüssi posts vom vyser erinnert.
thaeye hat geschrieben:aber das meh sich bewusst isch, das es immer wieder rückschläg git und sich au ziit nimmt die z verarbeite und nöd sich eifach irgendwas wölle irede, das vergesset vill esotheriker und werdet den zu dene allmächtige liechtwese wo am schluss doch ganz allei sterbet.
wie bisch zu dere erkenntnis cho?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

i dem meh sich intensiv au mit sine "schlechte" Moment beschäftigt z.b. und nöd mit verdrängig arbeitet. ich han gnueg lüüt gseh i de esotherik z versumpfe. d muetter vonere ex haet ihres ganz würkli sehr schöns familieumfeld weg so züügs gopferet und gat jetzt boim go umarme und macht sternwanderige weg de Energie. letschti im zug mal gseh, sie gseht us wienen Indianerin und red nur nah über positive Energie und schöne Moment und ja alles isch so bunt und de engel metatron chunt jetzt den. jede söll sichs irichtie wiener möcht, aber das als Lebensweisheit z verchaufe isch den scho hochgradig Unfug und da ghöret vorallem die verchäufer vom "positive denke" dezue. das meh sich au mal muess fokussiere ums schlechte uszblende füren gwüssi ziit isch normal. aber verdrängig isch ultimativ schlecht für dis innere glichgwicht und vorallem de Realitätssinn.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:jede normali haltet sich nöd a negativem fest, ansonste haends en Psychose.

Wenn das stimmt, denn sind glaub no rächt viel Lüt nid normal...oder händ en Psychosä.

Also ich verstand scho bitz was meinsch... es isch aber ebä nid grad immer und für alli glich eifach, und denn chas eim ebä öpis bringä, wemer merkt dass sini Gedankägebäude nid Würklichkeit sind, und dassmer negativs Züg au chan negativs Züg sii loh, ohni dassmerem de ganz Platz im Chopf iruumä mues.

Und logisch, d Usänandersetzig mitem Negativä isch nid unwesentlich. Aber do isch denn halt sehr d Frog wiä dassmer das chan machä, und wiä guet dassmers chan verarbeitä. Will s eint isch jo d Sach an sich, und s ander isch, zu was es denn i de Gedankä vom einzelne anäwachst. Es Azeichä für das sind jo z.B. diä Phänomen wo öperem öpis übels wiederfahrt, diä Person sälber aber besser demit umgoh chan wiä z.B. diä Aghörigä.



Und das "positivs Denkä" prinzipiell hochgradigä Unfug isch, isch doch de no viel grösser Blödsinn. Und das isch au nid alles eifach "Eso Züg".
Es git gnueg Experiment wo zeiged dass en positivä Asatz, positivi Visualisierig, e positivi Haltig ehnder zumene positivä Ergebniss füered als ebä s Gägäteil. Und es zeigt sich au dass ebä bi vilnä Mänschä diä negativä Erläbnis automatisch im Vordergrund stönd, unds ebä es bitzli bruucht, zums positivä in Vordergund z stellä.



Normal chamer scho sägä, aber Mänschä sind ebä nid würklich normiert. Vil Mänschä chömed a so Problem meh oder weniger verbie, und händ das quasi als Automatismus dinn... das heisst aber ebä nid, dass diä andere das nid au dörfed probiere z lernä.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

du es isch wie bi allem en frag vom mass und vom Realitätssinn. natürlich sind positivi gedanke au nix per se schlechts. aber das hützutags indoktrinierte muesse positiv denke (lueg mal wievill chäsliteratur es drüber git) isch Firlefanz und flügefängerei und ja i mine auge sogar eher hinderlich für dich als mensch um dich wiiterzentwickle. namal positiv und negativ sich die glich Medaille eifach en anderi siite.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:jede normali haltet sich nöd a negativem fest, ansonste haends en Psychose.
aber das meh sich bewusst isch, das es immer wieder rückschläg git und sich au ziit nimmt die z verarbeite und nöd sich eifach irgendwas wölle irede, das vergesset vill esotheriker und werdet den zu dene allmächtige liechtwese wo am schluss doch ganz allei sterbet.
Sobald di ah öppisem feschthaltisch, bechonnsch sGfühl, du hägsch e Lösig und grad das macht di zum Verdammte und nöd viel anderscht als die Eso-Tante mit ihre positive Energie, nur bitz subtiler.
Es gaht nöd drum, sich ah postitivem oder negativem feschtzhalte, sondern zmerke, dass grad i dä Weigerig sich ah öppisem feschtzhebbe, me sLäbe i siim gsamte Spektrum und siine Wiedersprüch zuelaht. So wie dä Sysiphus mit em Felse nie e Lösig für siini Lag wird finde, sondern sich mit däreTatsach wird müesse abfinde, dass es kein Halt git. Das isch weder negativ no positiv.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

aso ich nimm nöd ah das du konkret weisch ah was die indianermuetter alles glaubt und so macht. darum chasch du es au nöd eifach mit allem wo ähnlich töhnt glichsetzte.
und obs effektiv eher schlächt für sie isch chasch au nöd beurteile, nur dadurre dass es nach unbegrifflichem kauderwelsch für dich töhnt.

und was für eh chraft und uswürkig positivi, wie negativi gedanke/wort händ isch wüsseschaftlich bewiese:
http://themindunleashed.org/2014/01/sci ... nd-us.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skeptics.stackexchange.com/quest ... ooked-rice" onclick="window.open(this.href);return false;

jetz muesch für dich selber entscheide was erstrebenswerter isch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Vyse »

Ich ha doch uusdrücklich gschribe, dass es nöd drum gaht, sich für seinte oder sandere entscheide.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

du lueg im Internet chan jede sin müll ablade, ich wott zerst mal würkli en wüsseschaftlichi Studie gseh wo seit das meh negativi gedanke verdränge söll und sich nöd demit usenandsetze. dini links sammlet likes uf Facebook meh nöd. und ich entscheid mich für nix, ich weiss das beides dezue ghört und beides wichtig isch.

und ja ich chan sege das ihre esotheriktrip es Umfeld kaputt gmacht haet, nur weg ihrem wahrheitsfindigstrip. Aber ja für sie chas ja guet siii.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2014 09:19, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: und was für eh chraft und uswürkig positivi, wie negativi gedanke/wort händ isch wüsseschaftlich bewiese:
http://themindunleashed.org/2014/01/sci ... nd-us.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://skeptics.stackexchange.com/quest ... ooked-rice" onclick="window.open(this.href);return false;
Häsch en Link zunere wüsseschaftliche Publikation?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

hahah im ernst, da red uf de einte siite vo dir postet en typ mit kochtem riiis und das sött wüsseschaftlich siii???? gseht also würkli sehr wüsseschaftlich uus das Experiment.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:ich wott zerst mal würkli en wüsseschaftlichi Studie gseh wo seit das meh negativi gedanke verdränge söll und sich nöd demit usenandsetze.
kenn ich nöd, support ich au nöd.
komisch wie du es schaffsch immer uf mini biträg ihzgah, aber denn doch immer ah dä gliche, selbsterfasste ussag feschthebsch, obwohl ich wiederhollt versuecht han zerchläre das die definition nöd mini isch.
thaeye hat geschrieben:und ja ich chan sege das ihre esotheriktrip es Umfeld kaputt gmacht haet, nur weg ihrem wahrheitsfindigstrip. Aber ja für sie chas ja guet siii.
vilicht isch ja s umfeld "korrumpiert" und "negativ" und stosst sie darum durch ihri fixation ufs positive ab?
Vyse hat geschrieben:Häsch en Link zunere wüsseschaftliche Publikation?
frag: händ ihr dä inhalt wenigschtens überfloge, oder bruched er partout eh wüsseschaftlichi quelle wie zb. eh uni um informatione überhaupt wele ufzneh?
ich verstah die notwendigkeit no weniger, bim ne simple experiment wo mer selber nahmache chan und wo anderi unabhängigi scho nahgmacht händ und ihri ergebnis im internet veröffentlicht händ.
aber nach chli google research han ich ih dä tat, kei wüsseschaftlich backti publikation gfunde. entschuldigung für mini vorherige usdruckswiis.
dä emoto hät ja schliesslich wüsseschaftlichi methode benutzt zum uf sini erkenntnis zcho.
Vyse hat geschrieben:Ich ha doch uusdrücklich gschribe, dass es nöd drum gaht, sich für seinte oder sandere entscheide.
ja. und jetzt? ich han ja nur underschied wele ufzeige. ich säg niemertem was er mache muss.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:hahah im ernst, da red uf de einte siite vo dir postet en typ mit kochtem riiis und das sött wüsseschaftlich siii???? gseht also würkli sehr wüsseschaftlich uus das Experiment.
häsch mal wieder nur dbildli ahgluegt? :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Vyse »

Nei, es müesst grundsätzlich kei offizielli Publikation si, aber es sött! Eifach, will i so einere gwährleischtet isch, dass die wüsseschaftlich Methode (uuf die dich ja beziehsch) exakt ahgwändet worde isch.
Wänns das nöd isch, ischs au kein wüsseschaftliche Nahwiis.
Du machsch z.B. Mathemtik au nöd pi-mal-Duume, sondern entweder lösisch dGliichig nach dä mathematische Regle oder gar nöd. Wänn irgend en Fritz sich es Experimänt uusdänkt, bedüütet das no lang nöd, dass ers nach dä annerchännte Regle duuregefühert hät.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Herr Rossi »

Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:jede normali haltet sich nöd a negativem fest, ansonste haends en Psychose.
Wenn das stimmt, denn sind glaub no rächt viel Lüt nid normal...oder händ en Psychosä.
:!:

D Inflation vo psychische Erchrankige isch nid vo de Hand zwiise.
Wie öper mit negative Iflüss uf sini Persönlichkeit umgod isch zu individuell um chönne zsäge positivs Dänke isch grundsätzlich schlächt.
De eint reflektiert chli meh für sich elei, de ander machts mit Sport, meditiere, Gschpröch etc...

s aug cha sich offesichtlich nid für meditation und eso züg begeischtere. wayne? mir wärs zblöd bi mangelndem inträsse am ne thema mini schnore drizhänke, wär mir vil z negativ :kicher:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16704
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von thaeye »

das machsch ja grad , mir disuktiered über Unsinn und sinn. en Diskussion isch immer en contra und en pro und das zwei Teilnehmer oder mehreri en anderi meinig haend, isch super und bildet dich wiiter, aber ja den blibsch halt blöd. ich lahn mich nöd umpole weg irgendwelche likesgenerierende internetsiitene wo eine mit kochtem riiis red.

begeisterig isch i dem zämähang eh chli en falsche usdruck. ich bin nöd per se geg medidation oder anderi sicherlich gueti Sache, aber geg das vo hüt überall ufzwängte positive denke, ja geg das wehr ich mich, will das d lüüt kritikresistent und au realiltätsfremd macht.

übrigens wenn ich irgendswo mitdiskutier isches zu 90 Prozent will michs Thema interessiert. ansonte isches trolle. gits au mal.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Mai 2014 10:41, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5490
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Vyse »

Mier gfallt dä Spruch zum Thema, woni mal vo irgendeme Autor gläse han.
"Ich habe nicht positiv zu sein, ich habe ehrlich zu sein!"
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: meditiere und eso züg

Beitrag von Astroboy »

Herr Rossi hat geschrieben:D Inflation vo psychische Erchrankige isch nid vo de Hand zwiise.
Und a was, diner Meinig nah, ligt das?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast