thaeye hat geschrieben:
gedanke sind frei und das isch au guet soo, das z unterdrücke ischs dümmst wott chasch mache.
Ja eh... Je nach dem chundmer denn aber ebä zumene Punkt wos drum god wiä viel vo siner Energie und Zit und sim Bewusstsii dassmer bestimmtä Gedankä widmet und inwiefern mer diä Gedankä so wit in Vordergrund rückt, dass sie ebä Ifluss uf anderi Teil vom Läbä händ, wie sehr mer den Gedankä verchnüpft, wo eigentlich nid zwingend mitenand münd zämähängä etc. pp.
Und do chamer denn halt durch Impuls au gwüssi Sachä echli Beiflussä... nid nur was mer denn Dänkt, sondern au wasmer macht, unabhängig vo de Gedankä.
Negativi Erläbnis füehred zu negativä Bilder und Überzügigä, weli wiederum d Wahrschindlichkeit uf witeri negativi Erläbnis erhöhed oder überhaupt scho neui Erläbnis verhinderet (indem mer öpis eifach gar nid erscht macht, willmer s Gfühl hed es chund e nüt usä, oder mer Angscht hed voreme witere negativä Erlebnis, und evtl. demit verbundeni Schmerzä).
Positivi Erläbnis füehred zu positivä Bilder und Überzügigä, weli wiederum d Wahrschindlichkeit uf witeri positivi Erläbnis erhöhed, und ehnder überhaupt neui Erläbnis hed.
Das isch imene gwüssä Rahmä jo au es natürlichs Phänomen wo zum Teil durchus au Sinn macht. Nur chan das natürlich in vilnä Aspekt ufträttä, wos üs ebä erheblichi Problem chan bereitä, will mir halt doch echli e komplexeri Gedankäwält händ, mit viel Phantasie und allem, was üs chan Strossä Bauä, aber ebä au Barriere.
Und wemer das Konstrukt so gsehd chamer denn ebä sägä: Moment, das ergid überhaupt kei Sinn dass ich i dem und dem Aspekt Negativ dänk, willi e so nur chan verlürä. Also probiere ebä diä Sach echli andersch azgo.
Das Bedütet denn aber ebä nid dass ich das au denn söll machä wenns um d Beurteilig god öb ich chan en Gump vomene Hochhuus chan überläbä oder nid (ussert ich han kei Wahl will s Hochhus brännt und ich wenn ich nid gump en halbi Minutä spöter Cholä wär...denn chamers immerhin mol versueche, wer weiss.).
Aber natürlich muess das so oder so alles en Prozess si, und du hesch sicher Rächt, es chan ziemlich ein ufem schmale Grat sii.
Mer chans ebä au so aluege, dass mir alli sehr viel Usbländet diä ganz Zit, d Frog isch denn meh was. Ich glaub allerdings au dassmer Züg mues verarbeitä. Allerdings ebä au dassmer i dem Prozess chan lernä nid nur für disses sondern ebä au für s nöchscht mol.
Und natürlich chamer sich au uf diä Tuur irgendöpis Ibildä.
thaeye hat geschrieben:s schlimme isch eifach waemme die negative gedanke völlig verdrängt und sich iredt alles isch positiv oder alles negativi haet au positivs etc. etc. das macht dich langfristig zum Zombie. nur usenandsetze bringt dich wiiter. alles anderi isch verdränge oder sich selber tüüsche.
Aber vorher hesch doch gseit alles heig zwei Sitä... wieso den nid s negativi au?