Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
Moderatoren: Master(G), mr.raw
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360.
so da en update für retro konsole!!!
http://bencao74.blogspot.com/2011/02/sy ... phase.html
de Jochen baut de adapter von RGB uf VGA für eus zäme! de isch ja unglaublich.
http://bencao74.blogspot.com/2011/02/sy ... phase.html
de Jochen baut de adapter von RGB uf VGA für eus zäme! de isch ja unglaublich.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- Beiträge: 22721
- Registriert: 05 Mär 2002 16:45
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
skaliert isch das denn immer no nid so wie ich das verstah... sprich gaht nur uf 15khz monitore
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360.
dä adapter macht nöd das wo du meinsch: er wandlet s'sync signal vo scart rgb zu h und v sync signal dasses ohni wiiteres au uf 15khz arcademonitore gaht, oder z.b. uf dem sony pvm wo ich zverchaufe het.geosnow hat geschrieben:so da en update für retro konsole!!!
http://bencao74.blogspot.com/2011/02/sy ... phase.html
de Jochen baut de adapter von RGB uf VGA für eus zäme! de isch ja unglaublich.
was aber nöd gaht demit isch dini retro konsole mit rgb scart uusgang (15KHZ) a dim vga monitor (31KHZ+) aaschlüsse!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
er teschtets erscht
de SLG3000 chaufi für de DC und xbox360, ich han au kein vga monitor. ich wills de scheiss an plasma hänke
de SLG3000 chaufi für de DC und xbox360, ich han au kein vga monitor. ich wills de scheiss an plasma hänke
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
wo isch denn problem mit an plasma hänke?
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
gar keis für dc etc., wo au es VGA Signal usegäbed. S Problem liit eher bi RGB uf SCART.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- Beiträge: 7733
- Registriert: 09 Mär 2002 12:36
- Wohnort: Luzern
- TRADINGPOINTS:
-
430
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
ech chauf dä shizzle, wenni cha (scart)rgb-konsole an rgb-beamer hänke.geosnow hat geschrieben:gar keis für dc etc., wo au es VGA Signal usegäbed. S Problem liit eher bi RGB uf SCART.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
de Jochen teschtets.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
chaufet doch lieber en rgb zu yuv wandler. das funktioniert sicher. nöd alli monitore chönd nämli über vga 15khz erkänne. bi yuv hingege müests immer ga...
han gad no ä siite gfunde:
http://scanlines.hazard-city.de/
han gad no ä siite gfunde:
http://scanlines.hazard-city.de/
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
ich will gar nüt uf dämliche VGA CRTs spiele. Entweder normale CRT oder Plasma/LCDLOLED.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
ebä genau fürd flachbildschirm wär en yuv wandler ideal...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
ja, gits de mit scanlines?
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
chunt uf dä bildschirm druf aa... s'bild isch eifach s'originale. wänn sicher wetsch si dasses scanlines hät bruchsch en upscaler wo der no scanlines drirechnet. gits glaubs nur dä xrgb...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- Beiträge: 7974
- Registriert: 02 Feb 2011 22:52
- Wohnort: Züri Oberland wills super isch
- TRADINGPOINTS:
-
540
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
Huere super ...*RÜLPS*
Gege? Wänn chamer slg3000 ha?
Gege? Wänn chamer slg3000 ha?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
also so wie ich das läse macht dä slg3000 nüt anders als scart rgb zu vga rgb wandle...
ABER: s'bild bliibt 15khz, was heisst dass 99.9% vo allne vga monitore nöd werdet funktioniere demit.
dä sinn isch dass du chasch dini SCART RGB konsole anden arcade monitor mit horizontalem und verticalem sync signal aaschlüsse... oder an sony pvm...
aber das wo ihr glaubet dass das grät macht, machts ziemli sicher nöd...
ABER: s'bild bliibt 15khz, was heisst dass 99.9% vo allne vga monitore nöd werdet funktioniere demit.
dä sinn isch dass du chasch dini SCART RGB konsole anden arcade monitor mit horizontalem und verticalem sync signal aaschlüsse... oder an sony pvm...
aber das wo ihr glaubet dass das grät macht, machts ziemli sicher nöd...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
nei. falsch, de SLG3k macht, dass mer scanlines hät vo vga zu vga an en LCD oder plasma.
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
hät au niemerd behauptet. mer brucht no en scaller vo 240p zu vga. denn chasch de SLG3k zwüsched dem scaller und em LCD/Plasma annehänke.hanf hat geschrieben:also so wie ich das läse macht dä slg3000 nüt anders als scart rgb zu vga rgb wandle...
ABER: s'bild bliibt 15khz, was heisst dass 99.9% vo allne vga monitore nöd werdet funktioniere demit.
dä sinn isch dass du chasch dini SCART RGB konsole anden arcade monitor mit horizontalem und verticalem sync signal aaschlüsse... oder an sony pvm...
aber das wo ihr glaubet dass das grät macht, machts ziemli sicher nöd...
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
zeig mir bitte die stell wo öppis vo scanlines staht... ich glaub nöd dass dä slg3000 das macht... technisch machts nämli kei sinn...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=33454 hat geschrieben:SLG3000 MASTERTHREAD
Image
BASIC FAQ
- What is the SLG3000 ?
The SLG3000 is a small PCB which allows you to display CRT'esque scanlines on VGA CRTs, LCDs or Plasmas displays. The SLG3000 has a VGA input and a VGA output connector, a potentionmeter to adjust the scanline density and a few dip switches to adjust to the source signal's sync polarity. An on/off switch can be attached using screw terminals.
- Who created the SLG3000 ?
Winfried Ellenbeck (winni) and Jochen Zurborg (bencao74) from Germany.
- Where can I order the SLG3000 ?
Either from Jochen's page ( http://www.arcadeforge.de/ ) or via PM to bencao74.
- How much is the SLG3000 ?
It's 49 EUR plus a very affordable shipping rate.
- What about the plexi casing seen on top ?
Jochen's offering transparent and black plexi casings starting march 2011. See pages 14+ in this thread for details. The cases are EUR 15 plus shipping. Readily assembled SLG3000 units are available as well for a little surcharge.
TECHNICAL FAQ
- Which sources will the SLG3000 work with directly ?
Everything that outputs VGA with a scanrate of 31khz or higher. This includes videogame systems like the Dreamcast or the XBox360 or emulation PCs with a standard graphics adapter.
- What about 480p from component outputs ?
If you have systems like the XBox 1, GameCube or PS2 you can transcode the signal from 480p component to VGA before feeding it into the SLG3000. Transcoders like these include the Neoya X2VGA or converters from Audio Authority or Kramer. A cheap (and good) one is the Lenkeng PSP scaler LKV7000.
- What about 480p from HDMI outputs ?
If you have a nettop for emulation which only has a HDMI output (or a system like the PS3) you can use a HDMI to VGA converter like the HDFury to feed the SLG3000.
- What about 240p or 480i from classic videogame systems ?
To "scanline" those you need an deinterlacer/upconverter/scaler between the source and the SLG3000. Refer to http://retrogaming.hazard-city.de/ for available machines. Confirmed to be working with the SLG3000 are:
- DVDO processors like the iScan Pro, Ultra, HD, Vp30 or Edge (Edge only with additional HDFury)
- Cinemateq processors like the Picture Optimizer (needs a little work with a sync inverter)
- Micomsoft's XRGB series of processors
- Faroudja-based processors like the Videon Omega One or the Holo3DGraph capture card.
- HDBoxPro (and clones)
- What if I don't have VGA inputs on the television set ?
You can convert the SLG3000's output either to component using a VGA to component trancoder (e.g. this one http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 6817707073 ) or you convert VGA to HDMI using a converter like the Gefen VGA to HDMI Scaler.
- Are the results worth the trouble anyway ?
Check the screenshots below or the dozens of digicam shots presented in this thread
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
macht doch sinn wenn DC oder xbox360 an en plasma hänksch.hanf hat geschrieben:zeig mir bitte die stell wo öppis vo scanlines staht... ich glaub nöd dass dä slg3000 das macht... technisch machts nämli kei sinn...
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
hä was? nei!
glaub mir bitte eifach dass das mit dem wo du suechsch überhaupt nüt ztue hät... er berechnet es synchronistationssignal, dass du 15khz a gwüssni 15khz monitore chasch aaschlüsse (ev au an vga vome flachbildschirm). än linedoubler macht das aber au bereits und macht dä slg3000 überflüssig.
sinn vom slg3000 isches dini RGB SCART konsole chöne anen arcademonitor wo horizontals und vertikals synchronisationssignal brucht und nöd wie en fernseh vom composite signal chan d'synchronisation berechne!
scanlines ufeme lcd werdet aber nöd entstah will für das müesst s'ganze bild neu berechnet werde, resp. jedi 2. ziile ime 640x480 bild dünkler dargstellt werde, das macht nur dä xrgb wo es ganz anders produkt isch und au inere ander priisliga spielt...
glaub mir bitte eifach dass das mit dem wo du suechsch überhaupt nüt ztue hät... er berechnet es synchronistationssignal, dass du 15khz a gwüssni 15khz monitore chasch aaschlüsse (ev au an vga vome flachbildschirm). än linedoubler macht das aber au bereits und macht dä slg3000 überflüssig.
sinn vom slg3000 isches dini RGB SCART konsole chöne anen arcademonitor wo horizontals und vertikals synchronisationssignal brucht und nöd wie en fernseh vom composite signal chan d'synchronisation berechne!
scanlines ufeme lcd werdet aber nöd entstah will für das müesst s'ganze bild neu berechnet werde, resp. jedi 2. ziile ime 640x480 bild dünkler dargstellt werde, das macht nur dä xrgb wo es ganz anders produkt isch und au inere ander priisliga spielt...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
nei, ich suech de XRGB noed. wott nur de DC mit scanlines am plasma. ich will nüt mit arcademonitors ztue ha. ich han au nie gxeit, dass de SLG3000 scallen tuet. du muesch mal läse, was ich schriebe.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
aber dä slg3000 macht kei scanlines, kei ahnig wie du da druf chunsch dass dä das macht 

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25637
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
ah, etz hani gseh dass dä eint bastler demit di ungrade linie usegfilteret hät zum scanlines mache. ja das chönt sogar funze.
chammer i dem fall d'uflösig iistelle und d'stärki vo de usegfilterete scanline. wär eigentli sehr praktisch für alti vga monitore...
chammer i dem fall d'uflösig iistelle und d'stärki vo de usegfilterete scanline. wär eigentli sehr praktisch für alti vga monitore...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31897
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Scanlines uf LCD/Plama mit xbox360 und RETRO Konsole!!!
klar funktionierts, drum händs es au gmacht.hanf hat geschrieben:ah, etz hani gseh dass dä eint bastler demit di ungrade linie usegfilteret hät zum scanlines mache. ja das chönt sogar funze.
chammer i dem fall d'uflösig iistelle und d'stärki vo de usegfilterete scanline. wär eigentli sehr praktisch für alti vga monitore...
usefiltere oder mache, da gxehni kein unterschied vode bedütig vode wort. machi isch eifach de simpelscht oberbegriff, wiäs denn würklich isch, isch doch egal.
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste